Emily.5
Member
Ja, Melbourne bevalt heel goed! We zijn erg blij dat we hier voor gekozen hebben (we konden kiezen tussen Brisbane, Perth en Melbourne). Er is veel te zien en veel te doen in en rondom Melbourne.We hebben nog maar 1 winter meegemaakt en toen viel er voor Melbourne-begrippen veel regen, maar de temperatuur viel enorm mee. Het is idd soms 4 seizoenen in 1 dag, de dag begint koud en halverwege de dag ga je je korte broek aantrekken, ach het went. Ik ben allang blij dat het weer stukken aangenamer is dan in Nederland. Wel zijn veel huizen in Oz niet geïsoleerd en dat merk je wel. Binnen kan het s'ochtends dan echt koud aanvoelen, niet behaaglijk zoals al die supergeïsoleerde huizen als in Nederland. Ik heb gehoord dat Sydney ook erg leuk en mooi is, alleen weer een stukje duurder. Melbourne schijnt wat gemoedelijker te zijn. Ik heb er zelf geen idee van hoor, alleen maar van horen zeggen.Hoi Emily,
Ik heb erg veel aan je opmerkingen!
Wij zitten nog in een pril stadium. Moeten het Vetassess van Dennis nog afwachten, maar ik wil graag een kostenplaatje maken en ben wat offertes voor verhuizen aan het opvragen. Toen ik gisteren met zo'n verhuizer door mijn huis liep, vroeg ik me regelmatig af of ik het wel mee zou nemen of niet.
Ik ga toch nog maar eens heel kritisch kijken door jou verhaal!! Thanx!
Bevalt het in Melbourne? Wij twijfelen nog tussen Sydney en Melbourne. Hoe bevalt de winter en herft je met de "4 seizoenen in 1 dag" ?
Hartelijke groet
Petra Patijn
Succes met kiezen!