Zijn er het laatste half jaar nog emigranten uit z-o Brabant aangekomen in West

Hoi ,

Hoewel we in Brisbane zitten, komen we wel uit Z.O Brabant, uit Asten namelijk. Trouwens hoe is West Australie? We zijn nu ongeveer een maand in Brisbane, maar zijn er nog niet helemaal uit of we hier blijven? Misschien toch naar het westen. Suggesties?? Hoe is het leven daar? Mogelijkheden?

Groeten Sash
 
Kom oorspronkelijk uit Someren ( Summuruh) maar heb vanaf mijn 9e in Helliemond gewoont.
Woon nu sinds April in Canberra, en we gaan eind 2007 naar Perth.
Kan niet wachten, woon ik eindelijk  bij Marina om de hoek, gezellie..

Verder geen klachten over Canberra,iedereen loopt er altijd over te miepen, maar het is aardig wonen hier, lekker rustig, genoeg moois te zien in de nabije omgeving, en aardige mensen. Het is maar wat je er zelf van maakt, denk ik


groetjes linda Martens ( lin-shinji)
 
heerlijk dat jullie er al zitten ik kom zelf uit waalwijk maar we moeten nog gedult hebben  :up:
 
Hoi Linda,
Ja jou ben ik hier al eens tegengekomen:)
Wat leuk dat je naar Perth verhuist. Misschien komen we elkaar wel eens een keertje tegen.
Als er nog een middag gezellig ergens wordt afgesproken.

Houdoe,
Gerrie Maas
 
Wij komen uit de wijk Blixembosch in Eindhoven, wonen nu in de bush ten zuiden van Bunbury. Het verschil kon niet groter zijn!
 
wat grappig clogwog! Kun je iets meer over jezelf (jullie?) vertellen?
ik heb 4 jaar bij KDV dikkie en dik gewerkt in woensel en ben benieuwd of jullie kinderen hebben. Kan ik helaas niet vinden als ik op je profiel kijk.
heb op de boschdijk gewoond, bij het wilhelminaplein en de hoogstraat.
Grtsm Marieke
 
Eigenlijk niet echt z-o brabant, maar wel brabant: Uit Sprang-Capelle (gemeente Waalwijk). Wonen sinds 6 april in Perth, sinds eind juni in de suburb Darch in ons eigen huis (voor wie dat nog niet wist ;-) ).

@Detje:
Waar in Waalwijk woon je / wonen jullie nu ?

Perthpete
 
hoi Perthpete
wij wonen  vlak bij het Lido (ken je dat ?) vlak bij karwei wat vroeger Formido, en vlak bij het st antonius pleintje

zegt je dat iets ?

jullie zitten er ook al  :up:ik kan niet wachten dat we hier eindelijk kunnen gaan starten :)
 
Eeehh Detje,

Het Lido ken ik wel. Jaren lang (25 jaar of zo in totaal) gewoon de Esdoornstraat (de flat) met uitzicht op het Lido (of eigenlijk de bomen en hertenkamp ervoor). Mijn moeder woont overigens nog steeds in de Esdoornstraat.

Ook het antoniuspleintje is me wel bekend ja, en ook de Formido/Karwei. Alleen neem ik aan dat je het over 3 verschillende plekken hebt waar je woont/gewoond hebt? Want het Antonius pleintje (b.v.) is niet echt dicht bij het Lido zou ik zeggen ;-)

Perthpete
 
hihi nee dat klopt ik woon maar op 1 plek maar wilde beetje aan geven waar ik ongeveer tussen woon ik woon vlak bij de st antonius kerk
alberdingk thijmstraat ;-) al 9 jaar en hoop dat het geen 10 jaar wordt ;-)
 
Mogen West-Brabanbers ook reageren?

Op 31 mei zijn wij, Xander en Sandra, aangekomen in Australië. Na een paar weekjes familiebezoek bij Xander's ouders (Sydney) en zus (Brisbane), zijn we op 20 juni aangekomen in Perth. Vanaf die tijd wonen we in Joondalup, één van Northern suburbs.

Groetjes
 
Nog iemand van brabant, :lol: :-D

Ik kom van Klundert vandaan, dicht bij Breda en woon vanaf 10 mei 2006 in Perth/ Rockingham.

groetjes Jolanda
 
Niet zo brabant, maar ik heb de eerste 22, 5 jaar van mijn leven in Den Bosch gewoont en sinds na mijn reis door Australie woon ik nu in Den Haag. Ik ben van plan volgend jaar rond deze tijd naar Australie te gaan en Perth is wel een van mijn voorkeursplaatsen.
 
Is/wordt het nog druk in Perth.
Nog even wachten hoor, voordat wij hier een huis gekocht hebben, voordat de prijzen nog meer gaan stijgen.
 
Brabo's de gekste!!!  :lol:

Ilse komt uit Son en Breugel (bij Eindhoovuh) en ikke uit Schaijk (bij Oss). We hebben de laatste drie jaar samen in Breedje A gewoond!
En nu dan in Subiaco (Perth voor de niet-locals :wink:). Misschien kunnen we hier een echte Brabo-carnavalsvereniging oprichten!?
Lijkt me wel lachen, caranaval vieren  in de hitte!!!

Groetuh,

Ilse en Roel

:cheer: :balloons2: :balloons: :crazy: :drinking: :drink: :eatdrink: :hang: :nana: :w00t:
 
Ha, ha, Roel,

Leuk idee hoor zo'n Brabo-carnavals vereniging. Zolang we maar niet verplicht lid hoeven te worden ;-)

Perthpete
 
Back
Top