Zijn er het laatste half jaar nog emigranten uit z-o Brabant aangekomen in West

[quote author=Bills link=topic=5800.msg81960#msg81960 date=1172100230]
hi kookaburra,

wat is jouw naam dan? Mijn achternaam was toen Ooostdijk. ik had wel een van dorst in de straat wonen, Van strijenstraat. Maar ik kan hun voor namen niet herinneren.
Mijn ouders wonen daar nog. Ik ging in 1991 naar engeland en ben sinds vorig jaar hier met mijn  man en zoon naar aus gekomen. Het is fantastisch hier. Je moet er wel gewent aan raken dat alles een beetje verder weg is dan in nederland.

groetjes jolanda

[/quote]

Hoi Jolanda,

KLOPT: van Strijenstraat! Chris en Nel van Dorst -> zoon heet dus Richard..  :grin: klein wereldje, weer! Maar goed, jij bent al een behoorlijke tijd "in den vreemde" .. dus jij zult m niet meer (her)kennen  :roll: Wat betreft die levensstijl: we hopen m ook snel te beleven!!

Groetjes aan man en zoon,

Cathelijn
 
[quote author=perthpete link=topic=5800.msg83508#msg83508 date=1173266588]
Hoi Inacar,

Een lekkere Ozzie Barbie is toch zeker zo gezellig ... ??  :wink:
[/quote]

Gezellig wel, maar carnaval, nee helaas, dat niet
(heb net kiekjes gekeken van vrienden in Mestreech... heimwee!)

Groet,
Inacar
 
Nog meer Brabo's naar down under;
Wij komen uit Eersel (Irsel) en willen naar Adelaide. Hopen daar eind van het jaar terecht te komen, als ´t een beetje meezit! :smile:
Houdoe,
Groetjes, Florence
 
wauw vele brabanders hier de laatste jaren. Zijn zelf enkele jaren niet meer op de website geweest. We zijn nu aussie6157, sinds we ons opnieuw geregistreerd hebben vandaag.
Misschien kunnen we een keer met alle Brabanders een terrasje gaan pikken?
Misschien tot ziens dan.
Groetjes,

Gerrie en Paul
 
welcome terug op het forum.. inderdaad zijn er weer wat "brabanders" in het prachtige Perth gaan wonen :lol:
inmiddels zijn wij er al weer ruim 2 jaar en het bevalt ons prima!

groetjes
Monja & Arno ( uit Eindhoven en nu Carlisle en over niet al te lange tijd Baldivis )
 
Hallo.
Ik kom ook Brabant : Waalwijk. Ik kom niet meer zo vaak op dit forum , maar vandaag had ik er weer behoefte aan. Ik ben een echte 'Wollukse' en heb tot mijn 27ste in Waalwijk gewoond ( Wijnruitstraat in de wijk Bloemenoord ). Daarna 3 jaar in Antwerpen , 2 jaar in Tilburg en nog eens 4 jaar in Antwerpen. Ik woon nu 2.5 jaar in Perth : Wanneroo , Paltara way ( Belvedere hills ).
Het is leuk om te lezen dat er meer Brabanders in Perth eo wonen. Is er nog iets gekomen van die 'Brabanste' Borrel? Ik wil het wel organiseren hoor : Een Nederlands feestje bij mijn thuis of ergens in een park/strand. Ik zal dan echt Nederlands koken. Ik ben een Chef , dus 'No worries mate'. Het is nu 'weer' voor Snert! Wat denken jullie ervan?
Houdoe en bedankt war..........
 
Ramon, ik denk dat je een aantal mensen moet gaan "private messagnes" en mailen via dit forum. Dit topic is al 3 jaar ou, velen kijken hier niet (dagelijks) meer en zullen wellicht het topic niet zien. Maaruh leuk initiatief. Als toetje een Bosche bol? ;)
 
Wij komen niet uit Brabant maar wel uit Nederland en we wonen in Perth (Rockingham), mogen we dan ook aanschuiven? Leuk initiatief!

Groet,
Annemarie
 
Hoi Ramon, leuk weer eens wat van je te 'horen' :). Ook leuk dat je toch redelijk in de buurt terecht gekomen bent (wanneroo:).

Alhoewel wij geen tekort aan erwten soep hebben (lang leve de Dutch Shop:)), schuiven we graag aan hoor!

(Alleen effe een goede datum plannan natuurlijk:)
 
Echte erwtensoep??? Daar doet mijn man een moord voor!!! Dus laat maar horen wanneer, dan komen deze ex-Rotterdammers (is tenslotte bijna Brabant...) gezellig langs :roll:
 
Back
Top