Zijn er het laatste half jaar nog emigranten uit z-o Brabant aangekomen in West

Er is al een carnavals club in Perth ; ein deutche en eentje bij de nederlandse club Neerlandia, bij Neerlandia zijn het wel erg oude mensen maar een beetje verjonging kan denk ik nooit kwaat.

Misschien een idee om met een heel stel xpditer's daar op bezoek te gaan?????????

Cheers Jan Martijn
 
Die club Neerlandia kan inderdaad wel wat verjonging gebruiken (en hun website een facelift)...  :cry: http://www.dutchcommunity.iinet.net.au/index.htm

Misschien kunnen we met zijn allen een keer een Belgisch biertje gaan drinken in Westende?  :cheers:
 
Hi Roel!

Wat grappig dat Ilse en jij nu ook in Perth zitten!
Je hebt ruim een jaar geleden ons nog ergens advies over gegeven, dacht ik. Wij vonden het toen wel heel grappig dat er nog een ander stel uit Breda was dat ook bezig was met emigratie naar Australië. Ik dacht dat jullie eerst gingen rondreizen en dan zouden besluiten waar jullie zouden willen wonen? Zijn jullie nog op rondreis/doortocht of is de keus op Perth gevallen?

Groetjes,
Sandra
 
Hoi Sandra,

Wij wonen sinds juli hier in Subiaco. Daarvoor hebben we eerst rondgereisd in Azie en Australie. Echt super! Maar nu ook wel heerlijk om weer een 'normaal' leven te hebben. Want na zes maanden in een tent te hebben geleefd is het weer heerlijk om een koelkast, warme douche, wasmachine, etc te hebben.

:tent:

En jullie wonen in Joondalup? Hoe bevalt het jullie hierzo?

Groetjes,

Ilse en Roel

P.S. Dit is natuurlijk wel off-topic, dus reageer maar via een pm.  :wink:
 
Hallo daar,

Ik dacht, laat ik hier ook eens wat posten. Ik kom oorspronkelijk ook uit Brabant, niet zuid-oost, maar noord Brabant. Ben geboren in Waalwijk, maar opgegroeid in Nuenen (bij Eindhoven).
Ik kan voorlopig nog niet naar Australie vertrekken vanwege het feit dat ik mijn studie nog af moet ronden  :-(
Maar mocht het allemaal lukken en ik besluit om mezelf over een paar jaartjes misschien wel in Perth te gaan vestigen dan sluit ik me graag aan bij dat carnavals cluppie  :-D. Zullen we eens laten zien wat  :dance: is.

Groetjes Jidske
 
Ik kom zelf uit omgeving roosendaal/breda.
Is ook niet echt oosten. (zo, westen als het maar kan)

:D wil over aantal jaartjes richting brisbane.

Moet nog even wachten omdat ik momenteel te "kort" aantal jaren aan werkervaring heb voor skilled ind. visa.

Hopen dat het tegen die tijd allemaal nog kan. Maar we hopen van wel natuurlijk.



---

Ik kom uit broabant kunde gij da zien...

..ik kom uit broabant of heur de da misschien :)
 
Hallo allemaal,
Heel leuk om te zien dat er meer brabanders in en rond Perth (komen)wonen. En verder verspreid in Australië.
Allemaal veel succes met jullie plannen en misschien zien we elkaar wel eens. Zou leuk zijn.
groetjes,
Gerrie en Paul
 
Mag een Limbo ook lid worden van de carnavalsvereniging?

Inacar

Enneh, biertje Westende: jammie!
 
[quote author=Wilsil link=topic=5800.msg73363#msg73363 date=1161266169]
Mijn vrouw komt van oorsprong uit Geldrop en we wonen sinds juni in Perth.
[/quote]
He Wilsil. Ik ben ook geboren en getogen Geldroppel, woon sinds juni 2004 in Perth en ben benieuwd of ik je vrouw wellicht ken ( zonder persoonlijk te worden uiteraard...) kun je een hint geven?
 
[quote author=Bills link=topic=5800.msg73865#msg73865 date=1161817730]
Nog iemand van brabant, :lol: :-D

Ik kom van Klundert vandaan, dicht bij Breda en woon vanaf 10 mei 2006 in Perth/ Rockingham.

groetjes Jolanda
[/quote]

Jeetje, ben benieuwd of ik jou ken...  :? Heb jaaaaaaaaaaaaaren in de Klundert gezeten (vriendinnetje van Richard van Dorst). We komen in april naar WA om te kijken of we eind dit jaar ons willen settlen daar.. Wonen in Rijsbergen (vlak onder Breda)
 
...niet met Richard hoor! Met mijn lieverd John  :grin: (voor je het weet heb je een roddel in de wereld en ZEKER als Klundert in het spel is.. LOL)
 
Ja nog meer.....heb een aantal jaren in Tilburg gewoond en sinds een jaar in Perth (Scarborough)...

Ik krijg de kriebels: mijn email loopt over van berichtjes over carnaval, pekskes en dergelijke. da zijn toch wel momenten dat ik wou dak in nederland was :p

Gr. Sab
 
Hoi, nog eentje uit Brabant.... Heb in Zevenbergen, Deurne en Eindhoven gewoond en heb in Hellimond op school gezeten. Ik woon alweer zo'n 8 jaar in Oz. Waarvan 6 jaar in Perth. Zo te lezen zijn er een aantal Brabanders hier. Wel heel leuk. Woont er ook iemand in de buurt van Bassendean? :grin:
 
Als ik over 3 jaar die kant op kom, dan wil ik zekers te weten bij dat carnavalscluppie!
Ik heb nu weer 3 dagen feest achter de rug, en moet echt afkicken nu hoor.

Sorry... beetje  :eek:fftopic:
 
hi kookaburra,

wat is jouw naam dan? Mijn achternaam was toen Ooostdijk. ik had wel een van dorst in de straat wonen, Van strijenstraat. Maar ik kan hun voor namen niet herinneren.
Mijn ouders wonen daar nog. Ik ging in 1991 naar engeland en ben sinds vorig jaar hier met mijn  man en zoon naar aus gekomen. Het is fantastisch hier. Je moet er wel gewent aan raken dat alles een beetje verder weg is dan in nederland.

groetjes jolanda
 
Nog een paar brabers naar Perth, wij komen deze zomer. Jac woont al zijn hele leven in Valkenswaard (onder Eindhoven) en ik zo'n 30 jaar maar geven niets om carnaval dus dat cluppie moet zonder ons  :wink:
 
Geen xpdite carnavalscluppie uiteindelijk?

Ik heb ook de pekskes en de carnaval gemist...

Inacar
 
Back
Top