KC said:
"Amulya said:Oh"]
Je hebt je eigen forum niet eens in je profiel gezet . Kunnen we geen eens een kijkje nemen.
"Lost said:Amulya said:Oh"]
Je hebt je eigen forum niet eens in je profiel gezet . Kunnen we geen eens een kijkje nemen.
OK, ik zal 'm in m'n profiel zetten : http://www.amulya.info/phpBB2/ (hij is momenteel een beetje onder contructie)
jufrebekka said:Hoi,
er zijn zeker meer mensen die naar Australie gaan (waarschijnlijk). Als alle papieren geregeld zijn en het lukt gaan mijn vriend en ik voor (in ieder geval) drie jaar naar Australie voor zijn promotie. En dat is in.. ttaradada Brisbane! :lol:
Wij weten verder (nog) erg weinig van Brisbane. Dus alle info is welkom. Weten jullie wat jullie met jullie spullen doen??? Wij zijn er nog niet uit. Verschepen, opslaan, verkopen???? Tja bij ons is het namelijk voor drie jaar, wie heeft hiet nog meer ervaring mee?
Groeten Rebekka
"Amulya said:Kunnen jullie na die 3 jaar blijven"]
Ik denk dat Rebekka en ik eerst maar even drie jaar moeten proberen (dat is voor onze ouders ook wel zo geruststellend).
Het is trouwens nog niet zeker dat ik de promotieplek op de universiteit ook daarwerkelijk krijg. Eerst alle formulieren invullen en opsturen (en hopen dat mijn referees goede beoordelingen sturen).
Wij, mijn man, onze 2 kleine kinderen en ik gaan in september emigreren naar Australië. Afgelopen januari hebben wij ons visum ontvangen.
Als mijn man voor die tijd nog geen baan heeft gevonden willen we in Caloundra gaan wonen.