Zijn hier toekomstige Queenslanders?

Ja...ik ..Yoka...55jaar! Ik ga 17 maart... terug naar mijn land, na 31jaar in nederland wonen..... ga nu in Brisbane wonen... heb een kamer gehuurd met alles erop en eraan....ik kijk erna uit............dus wil iemand contact met een gezellige, sociale "young minded" 55 plusser.... Here I am.............trouwens ik wil ook nog deelnemen aan de 'Redhatsoceity'
Zie jullie het voor je..... allemaal 50 plussers (vrouwen), rode hoeden en paarse kleding dragen. Doelstelling: having fun, enjoying life and doing crazy things.... Nee, het kom wel goed met deze 'young minded 50 plus dame'. 
So lets meet, chat and have fun. I like all ages.. Its what inside what counts, not your age or outside. I mean I'm young (dus niet), slender (dus niet) and very, very intelligent (dus niet)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  groetjes iedereen yoka
 
Hier nog eentje die terug gaat naar huis  :happysun: na 30 jaar in Nederland wonen.Waarschijnlijk ook naar Brisbane.We zullen het wel zien volgende week.
 
Wij zijn ook toekomstige queenslanders. wij gaan ons vestigen in Townsville. Weet iemand daar nog leuke wijken?

:fish:
 
Wij willen ons ook in Queensland vestigen, ergens tussen Brisbane en Rockhampton. Iemand die tips heeft?

Groeten,
Carola
 
[quote author=CarolaH link=topic=102.msg50589#msg50589 date=1141632731]
Wij willen ons ook in Queensland vestigen, ergens tussen Brisbane en Rockhampton. Iemand die tips heeft?

Groeten,
Carola
[/quote]

Da's een ruim begrip! Da's zoiets als zeggen dat je je ergens tussen Groningen en Zuid Belgie wil gaan vestigen................. :-D

Heb je een iets specifieker idee? Zoniet, kan ik je dan de Sunshine Coast aanraden? Erg lekker en leuk!

Marc
 
Wij zijn ook twee toekomstige Brissies. Gaan wonen in de buurt van Nathan, omdat daar de uni zit waar ik de komende 3 jaar zal rondhuppelen. We gaan eerst 2 weken in een holiday resort en gaan in die tijd op zoek naar een huurhuis waar honden ook welkom zijn. We zien wel hoe het loopt en waar we komen. Hoop zelf ergens in Mount Gravatt of iets zuidelijker. Naam spreekt me aan al weet ik niet hoe deze suburb is. We zien het wel, nog 2,5 maand in Nederland en dan hup off we go.

pascale

:cheer: :cheer:
 
Nog meer future queenslanders.
Wij vertrekken morgen. Eerst even vakantie vieren in Sydney.
Daarna vestigen wij ons (voorlopig) in Maryborough.
Wij hebben daar een huis (via vrienden) en een baan (plumber & registered nurse), dus een mooie start.
Zijn er al 4 maanden geweest een tijdje geleden, dus weten wel een beetje wat ons te wachten staat.
Groetjes Edward en Maike
 
[quote author=Silvia link=topic=102.msg673#msg673 date=1081897311]
Ik zit er al
[/quote]
Lucky bastard!!!

Wij zijn plannen aan het maken om over ca. 2 jaar naar Brisbane te gaan. Nou ja, omgeving van.
Origineel hè?

Wij zijn wel begonnen met het verkopen. Maar wij zijn niet van plan om terug te gaan na 3 jaar. Dus huis wordt verkocht.
Je kunt je spullen wel opslaan, da's niet zo heel duur (schijnbaar).
Verder gaan er veel dingen mee (bed, bank, stoelen, kasten.... bijna alles eigenlijk...).
Verder is het zo veel mogelijk info verzamelen.
We hebben al nieuwe printer cartridges moeten aanschaffen. :-D

Groetjes, Pascal en Claudia
 
[quote author=claudia en pascal link=topic=102.msg72279#msg72279 date=1159659830]
Origineel hè?
[/quote]

Nee niet orgineel...waar wel begrijpelijk!!!  :-D :-D :-D

succes met de voorbereidingen!
 
ook niet orgineel wij willen ook naar Brisbane met zijn 5jes en nog eens 6 honden
we hebben ook nog een kat maar ofdat ik die mee moet nemen het is een buiten kant een vondelingetje we hebben m al een jaar of 5 eigenlijk wil ik m dolgraag mee nemen maar weet niet ofdat het wel zo verstandig is :( en of ik hem daar een plezier mee doe

ik las al dat honden het erg naar hun zin hebben daar dat lijkt me nou zalig genoeg ruimte om lekker met je hondjes te wandelen en te ravotten
 
[quote author=heemskerk link=topic=102.msg67865#msg67865 date=1155482866]
Hoop zelf ergens in Mount Gravatt of iets zuidelijker. Naam spreekt me aan al weet ik niet hoe deze suburb is.[/quote]

Best wel een goede buurt (maar d'r zijn natuurlijk gedeeltern ervan die not zo best zijn netzoals overal) - veel winkels, handig voor de stad, veel parken en groen voor de honden, en een mooie heuvel met fantastisch uitzicht over Brisbane.

Ik woon ietsje verder oost, in Carindale. Kan het allemaal zeker aanraden.

Charles
 
wij denken aan capalaba maar wordt pas maart aangezien ons visum pas eind augustus is aangevraagd,
2 volwassenen, zoon van 17 en dochter van 14, en twee hondjes
 
Back
Top