Ha Sidonia,
Elke reactie is welkom, dat houdt het onderwerp levendig. En natuurlijk, het klinkt fantastisch wat jij voorstelt. Maar zoals ik al aangaf, is het voor ons geen keuze. Ik zou het liefst ook voltijd met mijn kindjes (ik krijg een tweeling) doorbrengen, maar dat kunnen we helaas niet betalen jammer genoeg. :-(
Ik ga proberen om zoveel mogelijk dagen per week thuis te zijn, maar het ziet er nu naar uit dat dat op zijn best 4 dagen werken betekent, en misschien toch zelfs gewoon 5 dagen. Ik heb alles al helemaal in een excel sheetje gezet en uitgerekend, en voor ons levert het nog altijd meer op als ik ga werken dan wanneer ik dit niet zou doen. Genoeg om het de moeite waard te vinden. Maar ja, als het niet nodig was dan bleef ik zeker weten lekker thuis! :roll:
Als je nog tips mocht hebben hoe ik vanuit huis geld kan verdienen, dan hou ik me aanbevolen

Ik hou altijd de banen websites in de gaten voor thuiswerk banen, maar die liggen niet voor het oprapen. En zelf een bedrijfje beginnen doe je ook niet ff zo een, twee drie en is van een boel omstandigheden/situaties afhankelijk :|
En verder sta ik open voor allerlei geld bespaar tips

Ik koop al mijn babyspulletjes tweedehands via de Quokka enzo. Dat gaat als een tierelier en scheelt een heleboel geld. Mocht iemand hier nog iets horen over goede aanbiedingen voor luiers bijvoorbeeld, deel het vooral met ons
Verder blijven hopen dat we de loterij winnen! :wink: