Enquete/overzicht migrationbureau's

1.ja
2.migration bureau amsterdam
3.skilled independent
4.we hadden deze site nog niet ontdekt en dachten dat het makkelijker zou zijn met prof.hulp
5.vrijwel niets,oh ja toch:makkelijk geld verdienen!!!!!!
6.zeer ontevreden,je betaalt veel geld en vervolgens kun je zelf alles uitzoeken en regelen.bij vragen krijg je een niets begrijpende telefoniste(spreekt nederlands nog voldoende engels!);no,solly is not in the office today,you tly tomollow!ze hebben nooit direct een antwoord alles moet opgezocht worden.kortom:niet doen!!!
 
[quote author=leena link=topic=196.msg5161#msg5161 date=1097756242]
Simone said:
1. Wel
2. Adam Welch, Brisbane http://www.welchlaw.com.au
   is geregistreerd bij MARA
3. Employer Sponsored visum
4. We willen het zo makkelijk mogelijk maken voor het bedrijf dat ons wil
   sponsoren.
5. Checklist voor ons, laat evt. documenten vertalen, waarmerkt kopieën,
   helpt het bedrijf in OZ met alle documenten en contract etc., controleert getuigschriften e.d. Dient de aanvraag natuurlijk ook in.  
6. :D Tot nu toe tevreden, krijgen meteen antwoord op al onze vragen

Ik vroeg me af of jullie nog steeds tevreden zijn over dit migratiebureau. Wij hebben namelijk ook een aanvraag gedaan bij hun. Hoeveel zijn jullie kwijt aan hun?

Grtz Tanne  :cool:[/quote]
 
[quote author=hanneke link=topic=196.msg8651#msg8651 date=1107775150]
1.ja
2.migration bureau amsterdam
3.skilled independent
4.we hadden deze site nog niet ontdekt en dachten dat het makkelijker zou zijn met prof.hulp
5.vrijwel niets,oh ja toch:makkelijk geld verdienen!!!!!!
6.zeer ontevreden,je betaalt veel geld en vervolgens kun je zelf alles uitzoeken en regelen.bij vragen krijg je een niets begrijpende telefoniste(spreekt nederlands nog voldoende engels!);no,solly is not in the office today,you tly tomollow!ze hebben nooit direct een antwoord alles moet opgezocht worden.kortom:niet doen!!!
[/quote]

Goh dat komt mij bekent voor aangezien wij hetzelfde bureau gebruiken.

gr

Citavm
 
Het spijt me heel erg dat jullie die in Amsterdam gebruiken/hebben gebruikt.

Er wordt al minstens 3 jaar gewaarschuwd voor dit bureau op prikpagina's, en dit heb ik ook al 2 of zo jaar geleden over genomen.
helaas leest natuurlijk niet iedereen die dingen :(
Een tijdje geleden dacht ik even dat ik misschien maar moest stoppen met waarschuwen, omdat ik al een tijdje niks gehoord had, en zelf geen ervaring ermee heb, maar ja, het is nog steeds dus zo erg.
Ik wou dat er meer was wat we zouden kunne doen!!  :bangingdoor: :wall: :angry1:
 
we zijn dus niet gek of verwachten teveel,ze zijn gewoon vreselijk slecht!!!toen wij in 1997 terug kwamen uit oz zijn we meteen begonnen om visa te krijgen en in 1999 zijn we in zee gegaan met migration office amsterdam.we zijn idd niet erg vlot met onze application.ze leken erg professioneel maar dat bleek al gauw schijn!!!we hebben dus al wat jaren contact met de office en nooit is er een verbetering geweest.ik ben blij dat we uiteindelijk deze site hebben gevonden en met common sense kwamen we zelf een heel eind.migration office heeft ons werkelijk nergens in kunnen helpen en heeft ons meer info laten verzamelen dan echt nodig is.we hebben bijvoorbeeld voor alle papieren voor de TRA een statuatory(?) declaration laten opmaken.verder hoop ik dat veel mensen die nu de beslissing gaan maken of ze wel of geen bureau nemen, en zo ja welke ,zeker niet aansluiten bij die lui van migration office amsterdam!!!!!!!!
 
Toen ik een aantal jaren voor de beslissing stond welke bureau te gebruiken, toen bestond deze site nog niet, twijfelde toen ook over net Migration Office in Amsterdam. Ze kwam super commercieel over en toonde geen "feeling" voor mijn specifieke situatie.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor Buysse in Culemborg. Ik ben daar zeer tevreden over. Zijn makkelijk te bereiken (ik communiceer per email) en bereid vragen te beantwoorden. Voor zij de met een bureau willen werken een aanrader. Maar met hulp van de mensen van deze site moet je ook ver komen.

Marco
 
[quote author=brainysmurf link=topic=196.msg8770#msg8770 date=1107945206]
Uiteindelijk heb ik gekozen voor Buysse in Culemborg. Ik ben daar zeer tevreden over. Zijn makkelijk te bereiken (ik communiceer per email) en bereid vragen te beantwoorden. Voor zij de met een bureau willen werken een aanrader. Maar met hulp van de mensen van deze site moet je ook ver komen.

Marco
[/quote]

Goh grappig. Wij vinden het communiceren juist enorm moeizaam bij Buysse.  En we proberen altijd speciaal daarom zo duidelijk mogelijk vragen te stellen, maar toch krijgen we zelden een duidelijk antwoord op de vraag die we hebben gesteld. Ik vind het zeker geen aanrader. Bovendien hebben ze een hoop fouten gemaakt, echt hele slordige. De bedoeling van een buro is juist dat je je niet druk hoeft te maken of alles goed is gedaan. Maar dat gevoel geven ze ons absoluut niet. In tegendeel.
Isis
 
[quote author=Isis link=topic=196.msg8783#msg8783 date=1107952514]
Goh grappig. Wij vinden het communiceren juist enorm moeizaam bij Buysse.  En we proberen altijd speciaal daarom zo duidelijk mogelijk vragen te stellen, maar toch krijgen we zelden een duidelijk antwoord op de vraag die we hebben gesteld. Ik vind het zeker geen aanrader. Bovendien hebben ze een hoop fouten gemaakt, echt hele slordige. De bedoeling van een buro is juist dat je je niet druk hoeft te maken of alles goed is gedaan. Maar dat gevoel geven ze ons absoluut niet. In tegendeel.
Isis
[/quote]

Erg vervelend voor jullie, zeker als je er van uit gaat dat je een expert inhuurt.

Marco
 
[quote author=brainysmurf link=topic=196.msg8784#msg8784 date=1107952792]
Erg vervelend voor jullie, zeker als je er van uit gaat dat je een expert inhuurt.

Marco
[/quote]

Je hebt het gesprek met Buysse, die degelijk overkomt. Dan denk je idd dat je met een expert te maken hebt. Maar hij is niet degene die je dossier behandeld, dat doet gewoon een medewerker. En blijkbaar worden mederwerkers slecht begeleid. Anders waren er niet zoveel fouten gemaakt.
Maarja, dat weet je niet van te voren. Want als we dat wel hadden geweten, dan waren we er echt niet aan begonnen.
Isis
 
[quote author=Simone link=topic=196.msg8725#msg8725 date=1107874488]
Het spijt me heel erg dat jullie die in Amsterdam gebruiken/hebben gebruikt.

Er wordt al minstens 3 jaar gewaarschuwd voor dit bureau op prikpagina's, en dit heb ik ook al 2 of zo jaar geleden over genomen.
helaas leest natuurlijk niet iedereen die dingen :(
Een tijdje geleden dacht ik even dat ik misschien maar moest stoppen met waarschuwen, omdat ik al een tijdje niks gehoord had, en zelf geen ervaring ermee heb, maar ja, het is nog steeds dus zo erg.
Ik wou dat er meer was wat we zouden kunne doen!!  :bangingdoor: :wall: :angry1:
[/quote]

Ja als wij het eerder hadden geweten, dan hadden we het anders gedaan het is nu te laat. Als wij eindelijk de visum krijgen dan vind ik het prima. By the way, ik heb gisteren een brief van de directeur van de Migration Bureau (oranje nassaulaan), de heer Rupert R Ward en die vroeg wat wij van hun services vonden. Wij gaan natuurlijk hierop antwoorden. Maar als jullie ook behoeften hebben om te reageren,  hier zijn email adres: rward@migrationbureau.com. Volgens mij is hij nieuw, dus kan het hem altijd helpen.


Gr

Citavm
 
Hoi Citavm

Zou me ook behoorlijk genaaid voelen als iemand met dit zou flikken ,ik heb dus maar een mailtje naar hem gestuurd.
Dit mailtje heb ik gestuurd."Ik heb vernomen van een aantal  clienten en ex clienten dat de service van jullie bureau behoorlijk slecht is, zeker gezien het feit wat men aan jullie moet betalen. Erg jammer, want ik ben zelf bezig met het emigreer gebeuren ,maar zal daarbij( en nog veel meer mensen) ,zeker jullie bureau overslaan. Hoop dat u wat aan deze informatie heeft zodat u hier hard aan kan werken om dit te verbeteren."

M.V.G Sander  :up:
 
Heel goed!

Ik denk alleen dat we heel voorzichtig moeten zijn met namen noemen en dit forum (lijkt erop dat jij dit niet gedaan hebt)

Op British expats heeft een bureau een keer gedreigd met legal action. Maar uiteindelijk sloeg het nergens op, maar goed..... :think:
 
Blijkbaar zijn wij de enigen in NL die tevreden zijn over het Migration Bureau in Amsterdam.

Ik moet hierbij wel vermelden dat onze consultant op het hoofdkantoor in Londen zit en wij dus ook altijd rechtstreeks contact met het kantoor in Londen hebben en nooit in Amsterdam.

Wij krijgen altijd direct antwoord op onze vragen en wanneer iets niet geheel duidelijk is dan leggen ze dit aan de RMA voor en krijgen we de dag erop antwoord.

Uiteraard hangt er ook bij ons een flink prijskaartje aan.

Wij zouden eerst voor een skilled independent gaan, later is dit gewijzigd in een state territory nominated independent visum.
Onze aanvraag was zeer complex m.n. de assesment voor de TRA en voor de nominatie van de staat Victoria.

Achteraf hadden we bepaalde dingen zelf kunnen doen en achterhalen, maar ik denk dat zonder hun hulp er bepaalde dingen niet geheel juist waren gegaan en dit natuurlijk de nodige vertraging had opgeleverd.

Ik vind het jammer dat anderen zulke slechte diensten geleverd hebben gekregen voor zoveel geld.
Hopelijk zullen ze hier in de toekomst iets aan veranderen.

Eenieder van jullie heel veel succes met jullie aanvraag.

Groetjes,

Brit
 
[quote author=M5 link=topic=196.msg8876#msg8876 date=1108049208]
Hoi Citavm

Zou me ook behoorlijk genaaid voelen als iemand met dit zou flikken ,ik heb dus maar een mailtje naar hem gestuurd.
Dit mailtje heb ik gestuurd."Ik heb vernomen van een aantal  clienten en ex clienten dat de service van jullie bureau behoorlijk slecht is, zeker gezien het feit wat men aan jullie moet betalen. Erg jammer, want ik ben zelf bezig met het emigreer gebeuren ,maar zal daarbij( en nog veel meer mensen) ,zeker jullie bureau overslaan. Hoop dat u wat aan deze informatie heeft zodat u hier hard aan kan werken om dit te verbeteren."

M.V.G Sander  :up:

[/quote]

Hoi,

Ik ben niet zeker of hij Nederlands spreekt  :wink:

gr

Citavm
 
[quote author=Brit link=topic=196.msg8962#msg8962 date=1108168093]
Blijkbaar zijn wij de enigen in NL die tevreden zijn over het Migration Bureau in Amsterdam.

Ik moet hierbij wel vermelden dat onze consultant op het hoofdkantoor in Londen zit en wij dus ook altijd rechtstreeks contact met het kantoor in Londen hebben en nooit in Amsterdam.

Wij krijgen altijd direct antwoord op onze vragen en wanneer iets niet geheel duidelijk is dan leggen ze dit aan de RMA voor en krijgen we de dag erop antwoord.

Uiteraard hangt er ook bij ons een flink prijskaartje aan.

Wij zouden eerst voor een skilled independent gaan, later is dit gewijzigd in een state territory nominated independent visum.
Onze aanvraag was zeer complex m.n. de assesment voor de TRA en voor de nominatie van de staat Victoria.

Achteraf hadden we bepaalde dingen zelf kunnen doen en achterhalen, maar ik denk dat zonder hun hulp er bepaalde dingen niet geheel juist waren gegaan en dit natuurlijk de nodige vertraging had opgeleverd.

Ik vind het jammer dat anderen zulke slechte diensten geleverd hebben gekregen voor zoveel geld.
Hopelijk zullen ze hier in de toekomst iets aan veranderen.

Eenieder van jullie heel veel succes met jullie aanvraag.

Groetjes,

Brit


[/quote]

Hoi Brit,

Bij ons is het ook zogenaamd complex. Maar ik vraag me af hoe ver het eigenlijk zo complex is. Wat mij stoort is dat wij heel veel geld voor betalen, dan verwacht je toch iets meer communicatie en iets meer pro-activiteit. Waar ze wel in goed zijn is om de rekening op tijd te sturen, die mij niet echt duidelijk zijn met al die afkortingen.

Als wij ze aangeven waar het mis gaat, kunnen zij tenminsten profijt van hebben, denk ik. :)

Gr

Citavm
 
Hoi Brit,

Bij ons is het ook zogenaamd complex. Maar ik vraag me af hoe ver het eigenlijk zo complex is. Wat mij stoort is dat wij heel veel geld voor betalen, dan verwacht je toch iets meer communicatie en iets meer pro-activiteit. Waar ze wel in goed zijn is om de rekening op tijd te sturen, die mij niet echt duidelijk zijn met al die afkortingen.

Als wij ze aangeven waar het mis gaat, kunnen zij tenminsten profijt van hebben, denk ik. :)

Gr

Citavm

Hoi Citavm,

Uiteraard ben ik het met je eens dat je voor de prijs die je er voor moet betalen zeker een bepaalde dienstverlening in de vorm van geregelde communicatie etc. etc. mag verwachten.

Wanneer een rekening je niet geheel duidelijk is moet je ze gewoon bellen of e-mailen.
Ik heb dit in het verleden een aantal maal gedaan en ook wanneer ik het ergens niet mee eens was en dit werd dan ook naar tevredenheid opgelost.
Waarschijnlijk komt dit toch doordat wij onze consultant in Londen hebben zitten.

Ook wij hebben die brief van de directeur ontvangen. En ik denk dat er inderdaad aangegeven mag worden waar ze steken laten vallen. Misschien dat er dan wat aan gedaan wordt of er verbetering in komt.

Na een optelsommetje van de rekeningen die wij ontvangen hebben begin ik me ook weleens af te vragen "hadden we dit niet allemaal zelf kunnen doen". Maar ja, dat is achteraf. We hebben toen deze keus gemaakt en dit kun je niet meer terugdraaien.

Momenteel denk ik als we ons visa maar krijgen, dan moet ik daarna de rekeningen maar zo snel mogelijk vergeten.

Veel succes en gewoon vragen en anders een klacht indienen bij het hoofdkantoor in Nieuw Zeeland.

Groetjes,

Brit
 
hi brit,

pas op met de rekeningen bij ons klopten die niet altijd,bv. 18 minuten email lezen van 3 regels!!!!!werd wel altijd goed afgehandeld en hebben uiteindelijk nooit 'teveel' betaald.

hanneke
 
Hoi Hanneke,

Bedankt voor de tip.
Ik kijk idd de rekeningen altijd goed na.
Ook houd ik de tijd bij wanneer ik telefoneer.

Groetjes,

Brit
 
Volgens mij is het veel slimmer een Australisch buraeu in de arm te nemen, anngezien die dichter bij het vuur zitten, de taal beter beheersen en dus veel meer up to date zijn.

Ook de prijzen schelen nogal.

Succes allemaal
Martin
 
Dit mailtje heb ik na pas na 2 weken gekregen, lekker snel!!!



22 February 2005

our ref rrw/ sander

Dear M Sander

Thank you for writing to me .

I am very sorry that you are not happy with our service although I am uncertain if in fact you have been a client of the company.

We do want to improve our service so if we know exactly how you are dissatisfied it helps us to address matters.

If you care to write more specifically to Mr Jeremy Keighley on compliance@migrationbureau.com he will look at your complaint and see how we might better have offered you a service .

If you would like to visit our migration news website you might get some free useful information  www.migrationnews.com

In any event we wish you all the best for the future.

Yours Sincerely
Oceania Development Group(Emear) Limited
T/a  Migration Bureau Consulting Group
T/a  ODG Recruitment International



Rupert R Ward LLB, BA(Hons)
Director
telephone 0064 33 77 44 11 (ext 702)
facsimile  0064 33 77 44 12
email rward@migrationbureau.com
Website  www.migrationbureau.com

International Headquarters,
Migration Bureau, 366 Montreal St, PO Box 4447,Christchurch, New Zealand.



Groetjes Sander  :up:
 
Back
Top