LaStaVaZa van Lamarck

Ik kijk het wel even aan. We kunnen vast wel iets kwijt, maar laten we het kans geven ;). We hebben ook nog twee kinderen he ;).
 
Hehehe, je vergeet de misgelopen rente over die 10 jaar die je ands op dat bedrag had ontvangen ;)
 
haha en dan maakt afstand niks uit: zoonlief verloor vanavond zijn eerste tand, brullen van de schrik, en opa (tandarts) was op skype om hem te troosten. Wat is de wereld toch heerlijk klein he
Wat gaaf! Ik had tijdens de valuatie ook meer contact met mijn vader dan nu. ;)
 
Leuk: vandaag de buren gesproken. Leuke mensen, hij een Zweed die hier dertig jaar woont en met pensioen is, zij nog net niet. Tien minuten in het gesprek vroegen ze of we wel genoeg spulletjes hadden, en gooide er een tafel, stoelen, banken, keukenspul en dekens bij. Op de keukenspullen na kunnen we dat nu goed gebruiken. Ik stond nog even te twijfelen of ik daar wel ja op kon zeggen, toen zij begon te lachen. Wen er maar, zei ze, zo doen we dat hier. En nu staat er een tafel met stoelen en twee luie stoelen in de woonkamer, een een stapel dekens in de slaapkamer :D .
 
Tof om te horen dat het jullie daar goed gaat! :up:
Krijg ook al helemaal zin in al die "regeldingen" :D
 
Leuk hè Australie ;) precies wat ik me herinnerde van Adelaide ook. Zelfs kerstvieren met mensen die je niet kent in hun huis omdat "Je met kerst toch niet zonder familie op de camping mag zitten".
 
Back
Top