LaStaVaZa van Lamarck

Héééééééééééééééééééél gaaf om zo te lezen hoe het reilt en zeilt met jullie.
Bij het lezen van de eerste alinea ben ik al in Wonderland.

En dan die doodnormale regeldingen, die je tegenkomt en gewoon even op moet lossen. Lijkt een beetje op vakantie vieren en er achter komen dat je de helft bent vergeten in te pakken;).

Wat betreft de theedoeken: Behalve die op de weg zitten (zijn trouwens toch meer vaatdoeken) zou niemand van het forum daar ervaring mee hebben?

Keep the good things coming!
 
En dan die doodnormale regeldingen, die je tegenkomt en gewoon even op moet lossen. Lijkt een beetje op vakantie vieren en er achter komen dat je de helft bent vergeten in te pakken;)!

Ok, deze vind ik echt geweldig, is precies hoe ik me nu voel :D !!!

We hebben net voor de gaskachel (heeerlijk) een glaasje champagne(-achtig iets) gedronken, om te vieren dat we hier nu na elf-en-een-half jaar zijn. Met masterchef op de tv. Zijn even heel happy.
 
Volgens mij zitten de meeste theedoeken op de weg ;)

Erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Ik zou familie vragen om theedoeken op te sturen. Of is dat te duur? Past in briefpost.
:D couldn't agree more!
Ik denk dat we over een paar maanden een keer een overlevingspakketje gaan aanvragen. Dan weet ik weer hoeveel theedoeken we ook alweer in de container hadden zitten, en bestellen er meteen wat van onze favoriete tandpasta bij ;-). Nee hoor, wij zijn wel van die types die het dan doen met wat er is. Op de theedoeken na, dan. :)
 
:D couldn't agree more!
Ik denk dat we over een paar maanden een keer een overlevingspakketje gaan aanvragen. Dan weet ik weer hoeveel theedoeken we ook alweer in de container hadden zitten, en bestellen er meteen wat van onze favoriete tandpasta bij ;-). Nee hoor, wij zijn wel van die types die het dan doen met wat er is. Op de theedoeken na, dan. :)

Er is een bedrijf in Victoria met Nederlandse kwaliteit theedoeken. Zodra het te binnenschiet laat ik je het weten :)

Sidonia
 
Soms is het zowiezo bagger, we hebben zo ongeveer de duurste theedoeken gekocht die we konden vinden, en zelfs die doen niet meer dan water uitvegen ipv iets droog maken o_O . (Hint: als iemand een keer deze kant op vliegt, zou je dan wat echte theedoeken voor ons mee willen nemen??)

Die hebben wij 3 weken geleden ook meegenomen, want wij hebben ze ook nog niet kunnen vinden. We hadden ook nog paprika chips mee maar daar lagen ze hier bij de douane bijna dubbel om.
 
Naast het feit dat de theedoeken hier niet afdrogen (Tip: na +/- 50x wassen wel) kun je ook niet veel meer vinden dan de geijkte blauw/wit geruite of rood/wit geruite. Wil je een leuke dan wordt het er 1 van de souvenierwinkel met aboriginal tekening erop. Maar die drogen helemaaaaaaaal ruk. Ach... over 5 maanden is het sinterklaas/ kerst, vast wel iemand die bereid is om de HEMA voor je leeg te kopen en leuke keukenhanddoekjes (hang ze op de wc en je Australische bezoek gaat gek, want die zijn me toch een partij leuk!:D) en goed drogende theedoeken voor je op te sturen...
 
Haha nou, die ene daar links, die roodwitgeblokte, die hebben wij ook, en in het zwart en in het blauw :p
 
Hi
Had ik die zaak gevonden op de web ben ik de naam weer kwijt (Allegro of zoiets). Anyway, kreeg een hartverzakking van de prijs maar zit nu tegelijk op de Ned. online websites te kijken maar daar kosten theedoeken ook een vermogen. Een kennis vertelde mij dat je bij de meeste online Dutchshops Ned.theedoeken kunt krijgen.

Misschien kan je er een paar van Nien overnemen, je hoeft tenslotte alleen maar af en toe de bovenkant van de kopjes af te drogen, de rest doet de dishwasher ;)
Groetjes
 
Hi
Misschien kan je er een paar van Nien overnemen, je hoeft tenslotte alleen maar af en toe de bovenkant van de kopjes af te drogen, de rest doet de dishwasher ;)
Groetjes
ermmm had ik al gezegd dat dit huis maar 1 nadeel heeft, nl dat er geen vaatwasser in zit? :confused:
 
Back
Top