Motorrijders

man had het ook over een Trike, vind ie geweldig, ikke niet.

stom ding.
kijk eens ik wil meedoen maar durf niet in het echhie, hihihi, nee dank je.

als ik rij, dan is het motor.
ik heb alleen wel de verkeerde motor gekocht denk ik, ik kocht een chopper want die zien er geweldig uit en het geluid is super en dat leren broekje staat me enig.

maar ik ben meer een lekker door de bocht rijder, en dat kan dus niet met een chopper.
die zijn feitelijk natuurlijk heel lomp qua behendigheid.
 
Tja, dan komen we toch weer bij deze uit :evil:
NV47133_1.jpg

Niet te hoog, niet te zwaar en stuurt vast wel ontzettend lekker (Art??)

Bart
 
Alleen krijg je last van je nek........





Iedere keer omkijken: Wat ben ik nu weer verloren.

Het is en blijft een HD he. :wink:
 
Net de eerste 2 circuitdagen gehad hier, wel weer wennen en nog veel aanpassen (inclusief wat werk omdat ik e'm heb neergelegd met 100+) maar ik ben blij da'k hier weer 1 heb gekocht en dat ik niet op de weg rijdt met al die malloten hier. En 's avonds lekker sleutelen in de garage, heerlijk.

bike3.JPG
 
[quote author=lizzyhas link=topic=2313.msg122374#msg122374 date=1216884197]


motorrijden, ik ben er verleden jaar met pijn in mijn hart mee gestopr, ben mega op mijn giecheltje gegaan.






[/quote]

Ben 15 jaar terug (was 23 jaar) met 160 de bocht uit gegaan.
Meende tot dan dat de openbare weg ook een circuit was en mocht graag wat snelle bochtjes mee pikken.
(yamaha FZR 1000).
Gelukkig droeg ik toen mijn leren pak anders was ik vel tot op het bot kwijt geweest.
Motor was total los ,kreeg toen 20000 gulden uit de verzekering en gebruikt voor aankoop huis.

Denk dat ik in OZ de draad weer op ga pakken want ik vind motor rijden geweldig. :up:

Groet Markus
 
Hee red ,mooie machine  :up: het circuit is het juiste alternatief als je je even uit wilt leven.

Groet Markus
 
ja motorrijden is the thing, heerlijk

ik ben op mijn giechel gegaan op de nieuwe motor van mijn man, hij houdt nog steeds van me . :lol:

mijn kinderen hebben echter een enorme angst ervoor als ik op dat ding nog was gaan rijden, dus dat doen we maar niet , ook niet in Australië, het moedergevoel overheerst.Komt bij dat mijn ene hand niet zijn normale kracht terug heeft, beetje link op zo een beest.
 
Ik hoop toch wel dat jullie wel allen de ervaren motorrijders zijn....

Zag gisteren weer een staaltje mooi weer rijders: Eerst probeert er een van stoepparkeerplaats af te rijden met zijn slot nog om zijn voorwiel en die nam een mooie snoekduik, helaas dus ook motor beschadigd :cry:.
Vervolgens wil die ander wegrijden en rijdt achteruit... waar ik sta met mijn fiets (zonder motor...maar met een kind achterop), hoort niets doordat hij zijn helm op heeft en lekker staat te gassen en in spiegels kijken... nee joh, helemaal niet nodig op een stoep.... :?

Ben al 18 jaar samen met een ervaren motorrijder en blijf mij over die zondagsrijders verbazen

Sacha
 
Strakke fiets voor het circuit...vind die RS-en altijd zo gaaf...
Heb op het moment mijn SV1000 hier in nederland te koop staan, hij wordt te duur en een auto is op het moment gewoon praktischer, kinderen, hobbies die een auto vereisen enz....
In australie zal er uiteindelijk absoluut weer een motor komen, ik heb namelijk bloedgroep 10W40... :grin: :lol:

GroetZ GEERJAP

Mochten er mensen interesse hebben die nog in nederland blijven hij staat op marktplaats  :lol: :wink:
http://link.marktplaats.nl/181175135
 
Woestijntje pakken in W.A. staat toch wel hoog op de verlanglijst  :cool:

Deze voor papa:

2004_10_625sxc.jpg


en deze voor de oudste (de jongste moet nog leren steppen):

Mini-Bike%20Cross.jpg


Iemand ervaring met crossen in de omgeving Perth?

:bike:

Groet,

Dirk
 
Er zijn twee officiele off the road cross gebieden rondom Perth.
De ene is in Lancelin, de andere Gnangara Plantation.
 
Hmmm, Lancelin? Is dat niet waar ze ook met fourwheel trucks de duinen ingaan. Wilsil?

Maar volgens mij is een beetje slechte dirtroad al genoeg om weer een beetje in te komen.

 
 
Hoe zit het eigenlijk met nederlandse helmen?
Kan ik mijn Roof Boxer
79ff7b3911f561d34f82afa54dd1c347.jpg

meenemen en legaal gebruiken?


Bart (gisteren wilde een van mijn collega's de Sportster al inspecteren, maar ik wil 'm nog niet kwijt :cry:)
 
Back
Top