HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Zo dan maar, maar het hadden er makkelijk 25 kunnen zijn.
Ik kan trouwens wel zien dat mijn muziekkeuze erg veranderd is, sinds ik naar TripleJ luister. :eek:

Your Hottest 100 votes:
Avalanches, The - If I Was A Folkstar
Alex Lahey - Let's Go Out
Golden Features - Wolfie {Ft. Julia Stone}
Gretta Ray - Drive
King Gizzard & The Lizard Wizard - Gamma Knife
Mosquito Coast - Let's Be Friends
Sofi Tukker - Drinkee
Tourist - Too Late
Hilltop Hoods - 1955 {Ft. Montaigne/Tom Thum}
Sarah Blasko - Life On Mars {triple j Like A Version 2016}
 
Zo dan maar, maar het hadden er makkelijk 25 kunnen zijn.
Ik kan trouwens wel zien dat mijn muziekkeuze erg veranderd is, sinds ik naar TripleJ luister. :eek:

Your Hottest 100 votes:
Avalanches, The - If I Was A Folkstar
Alex Lahey - Let's Go Out
Golden Features - Wolfie {Ft. Julia Stone}
Gretta Ray - Drive
King Gizzard & The Lizard Wizard - Gamma Knife
Mosquito Coast - Let's Be Friends
Sofi Tukker - Drinkee
Tourist - Too Late
Hilltop Hoods - 1955 {Ft. Montaigne/Tom Thum}
Sarah Blasko - Life On Mars {triple j Like A Version 2016}

King Gizzard... die stond bij mij ook hoog op de lijst! Zowel Gamma Knife als People Vultures. Zal de andere van je ook weer even luisteren als geheugen steuntje!
 
Het is vrijdag en wat doe je dan? Dan kijk je na 3-4 weken in een gekkenhuis gewerkt te hebben, uit naar een dagje Pt Pirie en de musical Footloose! opgevoerd door de Southern Flinders Players :)
 
Oh, en net mijn eerste klusje aan Alice gedaan (er zullen er vast nog vele volgen) Deurtjes gaan weer veel fatsoenlijker dicht. (Als dat al kan bij een Defender)
 
Even het sti van dit eigenlijk superleuke draadje!

Alice aan het inpakken en zo op weg naar Croajingolong NP in Victoria. Nog nooit geweest dus ben benieuwd!

(En in retrospect; afgelopen weekend Wombats wezen spotten met @Red dust in Deua NP. Dit land heeft ZULKE MOOIE PLEKKEN!!! Ga er op uit!)
 
Wij zijn niet zo goed bedeeld, sinds we geen consulaat meer hebben. Ik had 2 keuzes. Een feestje in St.Kilda voor families met kleine kinderen, of een raveparty met afterparty (ergo, zuipen en nazuipen) voor backpackers. Ik ben senile citizen, dus lamaar :p. Maar die bitterballen van @afterbang gaven me wel een idee. Heb net een box met 60 diepvries ballekes, 10 frikandellen en 10 haringen opgepikt bij de Dutch store in Melbz (was maar 60 km rijden en dan zit je nog in de stad :D). Mijn alter ego en ik hebben besloten in het kader van de Australisch-Nederlandse diplomatieke betrekkingen-op-leeftijd een gecombineerd intiem royal feestje te houden op 11 juni, Queen's Day. Dutch hapjes en Australische drankjes.
 
Wij zijn niet zo goed bedeeld, sinds we geen consulaat meer hebben. Ik had 2 keuzes. Een feestje in St.Kilda voor families met kleine kinderen, of een raveparty met afterparty (ergo, zuipen en nazuipen) voor backpackers. Ik ben senile citizen, dus lamaar :p. Maar die bitterballen van @afterbang gaven me wel een idee. Heb net een box met 60 diepvries ballekes, 10 frikandellen en 10 haringen opgepikt bij de Dutch store in Melbz (was maar 60 km rijden en dan zit je nog in de stad :D). Mijn alter ego en ik hebben besloten in het kader van de Australisch-Nederlandse diplomatieke betrekkingen-op-leeftijd een gecombineerd intiem royal feestje te houden op 11 juni, Queen's Day. Dutch hapjes en Australische drankjes.

Mixing Queen E met Wim-Lex :)
 
Thanks Queenie! You are the best ;) Lang weekend.

Vanmiddag de 4x4 inpakken en dan zaterdag over the hills naar de oceaan. Zaterdag ochtend wellicht een drupje regen dus dat maakt de track wellicht wat uitdagender :up:
Iemand anders nog plannen voor het long weekend?

%7BD1727AD4-4B40-4EDF-AD69-9510A1C79CBF%7Dstaticmaps.jpg
 
Ik twijfel. Wil ergens wel een paar dagen naar Pt Lincoln of Coffin Bay voor de National Parks of (in tegenovergestelde richting) voor een wandeltocht naar Mt Remarkable NP, maar de weersverwachtingen zijn niet denderend. Dus wellicht blijft het bij puinruimen in m'n huis. Die ziet er nl uit alsof er een spel Jumanji gespeeld is :D Maar heb verder weinig vrij gehad, dus even de hort op zou wel fijn zijn. Wordt een erg last-minute beslissing....
 
Ik twijfel. Wil ergens wel een paar dagen naar Pt Lincoln of Coffin Bay voor de National Parks of (in tegenovergestelde richting) voor een wandeltocht naar Mt Remarkable NP, maar de weersverwachtingen zijn niet denderend. Dus wellicht blijft het bij puinruimen in m'n huis. Die ziet er nl uit alsof er een spel Jumanji gespeeld is :D Maar heb verder weinig vrij gehad, dus even de hort op zou wel fijn zijn. Wordt een erg last-minute beslissing....

Same here. Kouwe voeten en natte kop. Twijfel tussen warm worden met chocola met rum voor de open haard, broodnodige najaarsschoonmaak of goed ingepakt dit Hollands aandoende winterweer trotseren op de Merri Creek Trail. Over 2 weken gaan de dagen weer lengen! :up:. Fijn weekend iedereen!
 
Of je wordt heel blij omdat je een nieuwe wc besteld hebt :D :D :D
OK, ben vooral blij, omdat de stortbak een ingebouwd wasbakje heeft. Heb momenteel een stortbak die door blijft lopen (en ja, heb washer vervangen en vrienden hebben een poging gedaan het te fixen) en de pot zelf zit een scheur in.

Goed weekend allemaal :)
 


OFX
Back
Top