Coronavirus in Australië

Wij hebben geen enkele betaalde dienst op het moment. iView en SBS on Demand zijn gratis en hebben best wel het één ander om je even bezig te houden. Daarnaast doen we wel eens een ‘one-off’ film of serie aankoop op AppleTV.
 
  • Like
Reactions: FOL
Wij hebben geen enkele betaalde dienst op het moment. iView en SBS on Demand zijn gratis en hebben best wel het één ander om je even bezig te houden. Daarnaast doen we wel eens een ‘one-off’ film of serie aankoop op AppleTV.
Idem, en Ch 7, 9 and 10 hebben ook hun 'on demand' opties, zoals 7+
Alleen oude series e.d., maar ik vermaak me er prima mee. Hou ook nog wel van een ouderwetse DVD ;)
 
En over gratis TV gesproken… Greater Sydneysiders, kies nog maar een goede lange serie uit :eek:

‘…And it always hurts to say this, but we need to extend the lockdown for at least another two weeks…’

De ‘for at least’ opmerking is ook niet mis te verstaan. :(

Take care down there!
 
Last edited:
En over gratis TV gesproken… Greater Sydneysiders, kies nog maar een goede lange serie uit.

Ik ben begonnen met de CuttleCam series aanbevolen door @Beebmeep, reuze spannend!

 
Nou. We mogen weer...

ABC understands Melbourne will go into a snap lockdown from midnight​

The ABC understands Melbourne will go into a snap lockdown from midnight tonight to curb the growing COVID outbreak.

Authorities are still discussing how many days it will last.
 
Nou. We mogen weer...

Sterkte hoor, bah!

ik zat trouwens net de press conference te bekijken van Premier Annastacia Palaszczuk with the latest on COVID in Qld op ABC…..het verbaasde me hoe cringy het allemaal klonk, alsof ze tegen kleuters aan het praten was, mixed messages en ook gewoon niet goed voorbereid. Is dat zoals het altijd gaat?
 
  • Like
Reactions: AJ
Sterkte hoor, bah!

ik zat trouwens net de press conference te bekijken van Premier Annastacia Palaszczuk with the latest on COVID in Qld op ABC…..het verbaasde me hoe cringy het allemaal klonk, alsof ze tegen kleuters aan het praten was, mixed messages en ook gewoon niet goed voorbereid. Is dat zoals het altijd gaat?

Pretty much..

Ze beschouwd haar mede banana benders een partij randdebielen, we zijn het gewend 😊🤘
 
Back
Top