Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
YepDaar had ik nog nooit van gehoord, net op de site gekeken. Ik dacht, is weer een betaalde streaming dienst, maar... gratis?
YepDaar had ik nog nooit van gehoord, net op de site gekeken. Ik dacht, is weer een betaalde streaming dienst, maar... gratis?
Idem, en Ch 7, 9 and 10 hebben ook hun 'on demand' opties, zoals 7+Wij hebben geen enkele betaalde dienst op het moment. iView en SBS on Demand zijn gratis en hebben best wel het één ander om je even bezig te houden. Daarnaast doen we wel eens een ‘one-off’ film of serie aankoop op AppleTV.
En over gratis TV gesproken… Greater Sydneysiders, kies nog maar een goede lange serie uit.
...
Take car!
Fixed!Nee, dat moet dus juist niet. Do not take car. Stay home.
Ja The Chaser is having a ballMorrison explains Sydney needed JobKeeper more than Melbourne because Melbourne doesn’t vote for him
"It's nothing personal"chaser.com.au
De Libs liggen flink onder vuur de laatste dagen haha
Morrison explains Sydney needed JobKeeper more than Melbourne because Melbourne doesn’t vote for him
"It's nothing personal"chaser.com.au
De Libs liggen flink onder vuur de laatste dagen haha
ABC understands Melbourne will go into a snap lockdown from midnight
The ABC understands Melbourne will go into a snap lockdown from midnight tonight to curb the growing COVID outbreak.
Authorities are still discussing how many days it will last.
Sterkte hoor, bah!Nou. We mogen weer...
'Nothing about this virus is fair': Victorian Premier says metro and regional lockdown necessary
Premier Daniel Andrews defends a five-day lockdown from midnight tonight that includes regional Victoria. He says the decision was deemed "essential by public health experts".www.abc.net.au
Sterkte hoor, bah!
ik zat trouwens net de press conference te bekijken van Premier Annastacia Palaszczuk with the latest on COVID in Qld op ABC…..het verbaasde me hoe cringy het allemaal klonk, alsof ze tegen kleuters aan het praten was, mixed messages en ook gewoon niet goed voorbereid. Is dat zoals het altijd gaat?
Okeeeee….wow, verbaasde me echt .Pretty much..
Ze beschouwd haar mede banana benders een partij randdebielen, we zijn het gewend
Good luck! Wij zitten er voorlopig nog wel een lange tijd in. Hopelijk daar alleen een snelle lockdown.Nou. We mogen weer...
'Nothing about this virus is fair': Victorian Premier says metro and regional lockdown necessary
Premier Daniel Andrews defends a five-day lockdown from midnight tonight that includes regional Victoria. He says the decision was deemed "essential by public health experts".www.abc.net.au