HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Ik heb afgelopen weekend mijn beste beentje voorgezet als vrijwilliger voor Yes23. Zaterdag drie uur lang doorknocking in Hazelbrook en zondag (na eerst 5 km boswandeling met de hond en een vriendin) met de trein naar de Walk for Yes in Sydney. Dat eindigde met een miniconcert van Dan Sultan en Missy Higgins als bedankje. Geweldige atmosfeer maar wel een tikje warm, zelfs in Sydney was het 30 graden. En uiteraard lekker bijgekletst met manlief die zaterdag thuis kwam van een werkreis naar China.
 
Ik heb afgelopen weekend mijn beste beentje voorgezet als vrijwilliger voor Yes23. Zaterdag drie uur lang doorknocking in Hazelbrook en zondag (na eerst 5 km boswandeling met de hond en een vriendin) met de trein naar de Walk for Yes in Sydney. Dat eindigde met een miniconcert van Dan Sultan en Missy Higgins als bedankje. Geweldige atmosfeer maar wel een tikje warm, zelfs in Sydney was het 30 graden. En uiteraard lekker bijgekletst met manlief die zaterdag thuis kwam van een werkreis naar China.
Ook good busy! 😉
 
Mini Xpdite reunie/kennismaking in Melbourne van Mr en Mrs @Rolls met hun beeldschone Ms Mini-Rolls, @Thijsvr, Mr Emulate en @Emulate.
Oergezellige, lange brunch in het Fairfield Boathouse aan de Yarra River in vlekkeloze mix van Thais, Engels, Nederlands en Kei-Tilburgs die Ms Mini-Rolls alle vier beheerst 😲. Bedankt, dames en heren, we hebben genoten!

@Rolls, Breda heet Kielegat. Wittedaokwir 😁.
Kielgat da was m. Ik kon er de rest van de dag maar nie opkomen. Was erg leuk om elkaar eens in het echt te spreken dan via dat toetsenbord. Geeft toch een beeld van tegen wie je tikt.
 
Mini Xpdite reunie/kennismaking in Melbourne van Mr en Mrs @Rolls met hun beeldschone Ms Mini-Rolls, @Thijsvr, Mr Emulate en @Emulate.
Oergezellige, lange brunch in het Fairfield Boathouse aan de Yarra River in vlekkeloze mix van Thais, Engels, Nederlands en Kei-Tilburgs die Ms Mini-Rolls alle vier beheerst 😲. Bedankt, dames en heren, we hebben genoten!

@Rolls, Breda heet Kielegat. Wittedaokwir 😁.

Thijs....Ben je nou aan het slapen of heb je slechte timing? ;-)
 
Slideon zit weer op de auto en gepakt. Morgen westwaarts en lekker weekendje kamperen met vrienden. Gelukkig voor woef is het daar ook wat koeler dan de 33-36 graden die hier voorspeld wordt. Eerst ff lunchen met NLse collega van hubby die opeens in de buurt blijkt te zijn. Zin in lang weekend (zonder finales).
 
Zoals ik al een jaar of 6 volhou ben ik weer vergeten de public holiday te blokkeren in mijn agenda en werk ik dus de Indiase en NL werkdagen 😂

Maar ben vandaag zo goed als vrij, beetje opruimen, beetje illegaal loodgieter spelen enz. Het is hier nog steeds de grote verbouwing.

Morgen en Zondag wellicht toch even naar een groot Land Rover event in Hervey Bay en in convoy terug naar Noosa North Shore.
 
Public holiday? What public holiday? Voor het 7e jaar op rij vergeten dat we een Grand Final weekend hebben :rolleyes:.

Anyway, ze zun zhines voor de verandering, die kans moet je altijd grijpen in Melbourne want meteen erna breekt de winter weer aan. Ik voorzie kouwe witte wijn en whiskycokes, kipspiesjes en asperges op de hibachi in de tuin. En de hele dag AFL Grand Final pre-voor-, voor-, pre-tussen-, tussen-, pre-voor-na-, voor-pre-na-, na-, en na-nabeschouwingen op TV. 🍷🥃🫕🏈

Happy Holiday, everyone!
 
Public holiday? What public holiday? Voor het 7e jaar op rij vergeten dat we een Grand Final weekend hebben :rolleyes:.

Anyway, ze zun zhines voor de verandering, die kans moet je altijd grijpen in Melbourne want meteen erna breekt de winter weer aan. Ik voorzie kouwe witte wijn en whiskycokes, kipspiesjes en asperges op de hibachi in de tuin. En de hele dag AFL Grand Final pre-voor-, voor-, pre-tussen-, tussen-, pre-voor-na-, voor-pre-na-, na-, en na-nabeschouwingen op TV. 🍷🥃🫕🏈

Happy Holiday, everyone!
Ahhhh, bijna QLD for the win :eek:
 
Zoals ik al een jaar of 6 volhou ben ik weer vergeten de public holiday te blokkeren in mijn agenda en werk ik dus de Indiase en NL werkdagen 😂

Maar ben vandaag zo goed als vrij, beetje opruimen, beetje illegaal loodgieter spelen enz. Het is hier nog steeds de grote verbouwing.

Morgen en Zondag wellicht toch even naar een groot Land Rover event in Hervey Bay en in convoy terug naar Noosa North Shore.

Was een mooi rustig weekend. Zaterdag Land Rovertjes kijken in Hervey Bay, ijsjes eten, esplanade wandelen, zwembad hangen. Zondag met alle Land Rovers in convoy naar Rainbow Beach. Daar nog even rond hangen en dan via stukje regenwoud, duinen en het strand terug naar Noosa. Late lunch in het mooie oude victoriaanse Apollonian Pub/Hotel en dan weer thuis. Was een top weekend in 'god's country'.

 
Jeetje, wat kan je op een vrijdag allemaal doen.
Je rijbewijs nogmaals proberen overgeschreven te krijgen bijvoorbeeld. Gisteren was de heer achter de balie kennelijk in ontzettende haast naar huis te gaan. Hij wilde na een "A" die miste als toevoeging huisnummer, wat letterlijk in 2 seconde gewijzigd was, niet meer luisteren🤔. Letterlijk 1 minuut later rende dezelfde heer door de uitgang naar buiten😁.
Miss Rolls is ondanks zelfde "issue" wel door kunnen gaan bij de madam naast mijn loket. Bijzonder.

Dus vandaag weer lekker achteraan sluiten in de rij bij Service SA.

Het weekend verder weinig in de planning staan eigenlijk. Behalve genieten van het laatste weekend voor het werkende leventje weer gaat beginnen maandag aanstaande na ruim 8 maanden. Ontzettend veel zin in!
 
Dit weekend wordt het South Australian Mines Emergency Response Competition voor het eerst hier in Whyalla gehouden.
Het hele weekend veel actie! Ik ga morgen en wellicht zondag even kijken.

Verder met een doos tissues, chocola en wijn naar een vriendin die haar vriend gedumpt heeft.

Ben van alle markten thuis ;)

Als ze hem zelf heeft Buiten geschopt zullen wellicht minder hard nodig zijn☺️ Mede afhankelijk van hoeveel wijn je naast het glas giet naarmate de avond vorderd 😂
 
Het is... en dan ga je stemmen. Gister was de rij in Noosa wat te lang, dus vanochtend een half uur voor opening voor de deur gaan liggen ;)

Mr. De Groot, what a beautiful South African name.. .hahaha. Ik word al iets meer Aussie. De NL-er in me zou haar wellicht net iets te snel en scherp gecorrigeerd hebben. Nu denk ik, laat maar, anders voelt ze zich ook nog lullig. Saffa it is voor vandaag ;) (die winnen in ieder geval wat met Rugby. Go de Springboks!)
 
Back
Top