175 visum, al 6 maanden een case officer, hoe lang nog?

Bedank allemaal.

Ik hoop dat ik snel naar mijn geliefde Perth kan terugkeren. Ik vroeg me af hoe mijn bouwproject in Central Park op de hoek van Hay st. en William st. geworden is. Het is een Japans restaurant. Ik heb me daar als jonge architect helemaal uit de naad lopen werken en ik heb nooit het eindresultaat gezien.

Als jullie een keer in Perth zijn, ga alsjeblieft een keer kijken. Het is een meesterwerkje!
 
Deze week nog niets gehoord van DIAC. Nadat ik een email naar de 'Team Leader' van mijn team heb gestuurd heb ik nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat ze er druk mee bezig zijn. Laten we wachten tot volgende week. :wink:
 
Jemig, het zit je niet mee!
Misschien helpen een paar duimen dat de grant gewoon volgende week in de post zit! :up: :up:
 
De tip van m2a om contact op te nemen met de "TEAM LEADER" heeft vorige week niets opgeleverd. Daarom heb ik besloten om nog een tweede poging to ondernemen. Ik heb vanochtend nog een keer een email naar de team leader gestuurd en heb nog een keer uitgelegd wat er aan de hand is. Ik hoop dat ik deze keer wel antwoord krijg.

Jullie zijn mijn laatste steun en toeverlaat in mijn droom om naar Australie te emigreren. Ik wil jullie graag laten weten dat ik de moed nog niet opgeef.:cool:
 
Goed dat je de moed niet opgeeft! Ik duim en leef echt met je mee. Als je volhoudt, kom je er wel!
Veel succes!
 
Echt te zot voor woorden, dat je gewoon helemaal niets hoort!!! Geef niet op, blijven mailen en bellen!!!
 
Beste iedereen,

Ik kreeg net een email van m2o. Dit is wat ze schreven:

“Geduldis een schone zaak” en dit geldt voor alle Australische overheidinstanties. Het kan een aantal dagen duren totdat je een reactie ontvangt omdat de teamleiders erg druk zijn en ook niet iedere dag op kantoor aanwezig zijn. Je zult dus even geduld moeten hebben.


Dus...na 16,5 maand wachten ben ik misschien behoorlijk ongeduldig geworden. Ik vind dit wachten maar slopend. Maar ik denk dat m2o gelijk heeft, want zij kunnen het weten.

:tent:
 
Al iets gehoord? Echt raar hoor, wij hadden een maand na de CO ons visum. In totaal iets van 9 maanden geduurd dacht ik...

Nee ik heb nog niets gehoord. Ik kreeg na 10 maanden een CO. Dat was op 2 september 2011. Toen op 4 november kreeg ik deze email van mijn case officer over mijn werkervaring:

You have provided evidence which states that you were employed by...(naam bedrijf).... from 17 October 2008 - 12 June 2009 and
also from 1 February 2010 - 20 January 2011. Please confirm that this is correct.

Ik dus gemailed dat dat correct was. Daarna twee weken later heeft mijn CO gezegd dat ze mijn 'medicals' nog 6 maanden kon verlengen. Die verliepen 19 november geloof ik. Daarna nooit meer iets gehoord.

Misschien is er iets met mijn werkervaring. Maar mijn baas heeft me laatst verteld dat DIAC nooit contact met hun had opgenomen.
 
Flipje, volgens mij <al hebben we dat zelf nog niet doorlopen> nemen ze meestal ook geen contact op met de werkgever. Het kan natuurlijk wel.

Balen gast, hoop echt dat het nu z.s.m. voor je wordt geregeld.
 
Flipje, volgens mij <al hebben we dat zelf nog niet doorlopen> nemen ze meestal ook geen contact op met de werkgever. Het kan natuurlijk wel.

Balen gast, hoop echt dat het nu z.s.m. voor je wordt geregeld.

Nou ze zijn ergens iets aan het doen. Ik hoop dat jullie dit nooit overkomt!

Ik heb begrepen dat als mensen uit gevaarlijke hoge risiko landen komen zoals pakistan...dan kan DIAC besluiten om 'externe checks' te doen. Dit kan 6 tot 12 maanden duren. Misschien dat mij dat ook overkomt. Alhoewel ik gewoon Nederlander ben, blauwe ogen heb, nooit met politie en justitie in aanraking ben geweest en behalve dat ik wel eens naar Israel en Jordanie op vakantie ben geweest voor een weekje nooit iets heb gedaan wat mijn CO wantrouwig kan hebben gemaakt.

Trouwens...het visum is ook niet afgewezen...wachten dus maar...
 
:lol: :lol:--- IK KREEG VANMORGEN EEN EMAIL VAN MIJN CO---:lol: :lol: :

Correspondence relating to your visa application has been drafted and is awaiting approval prior to being sent.

Your patience is appreciated.

Kind Regards


--------


Ik weet niet precies wat dit betekend maar volgens mij is dit goed nieuws. Nog meer wachten dus...hoe lang nog?

Flipje :fishing2:
 
mmmm dat betekent dat ze je iets op gaan sturen lijkt me. De hamvraag is: wat???
Kun je je eigen statuspagina zien? Staat daar iets bij?
 
mmmm dat betekent dat ze je iets op gaan sturen lijkt me. De hamvraag is: wat???
Kun je je eigen statuspagina zien? Staat daar iets bij?

Ik heb het ff opgezocht. Mijn status is ongewijzigd. Maar volgens mij werkt het zo: Je CO doet alleen het papierwerk en zet alles klaar ter goedkeuring van een superieur. Misschien is die superieur de 'team leader'. Die hoeft het dan alleen nog maar te ondertekenen.
 
Back
Top