2nd time around... hoe gaat het nu?

Goed gevonden. Maar dan spreek je wel jezelf tegen (alinea 1 tegen alinea 2). Oftewel: jij bent de verhaaltjesverteller. True though. Een Mondriaan kan het bij lange na niet tippen aan een Rembrandt.

Back on topic:
Nu weten we nog steeds niet wat Kathleen gaat doen en daar ben ik wel benieuwd naar. Misschien kun je van betekenis zijn met je "perceptie". (jij wilde ook een eigen zaak toch?)

Scherp Cor, had het door ;) Niet iedereen kan je overal voor strikken uiteraard en dat heb ik met de meestt abstracte kunst voor een te hoge prijs :D

Ben inderdaad ook aan het uitzoeken welke stappen ik moet doorlopen voor een eigen zaakje. Lijkt best veel op het NL systeem, met wat kleine verschillen hier en daar. (of ik heb de grote verschillen niet door ;)).

Zal mijn bevingen, als ik achter de pc zit, op het forum plaatsen.

Zal mijn bevingen, als ik achter de pc zit, op het forum plaatsen.
Much appreciated. Eens een ondernemer, altijd een ondernemer zal ik maar zeggen. Toch denk ik dat het niet verkeerd is in Oz eerst een baantje te zoeken en wat te settlen. Als je dan je plekje hebt gevonden kun je rustig je zaakje starten.

Maar toen ik begon hadden we nog geen kinderen. Dat scheelt al een hoop.

Even een teken van leven; de situatie is hier nog steeds prut, zwaar prut. Nog steeds geen werk en tot overmaat van ramp hebben we te horen gekregen dat we ook 'ons' huis uit moeten... We zijn niet blij, to say the least.

Djeez Kathleen...dat is zwaar kl%%te!! We sturen je positieve energie in onze gedachten en hopen dat het tij nu snel keert!

Niet mooi. Is er daar geen werk te vinden dan? Of val je buiten de boot als "buitenlander"?
Anyway, sterkte ermee.

jeetje het zit jullie niet echt mee, helaaas kan je niet helpen alleen maar hopen en duimen voor jullie dat betere tijden zich heel snel aandienen. Heel veel sterkte.
groetjes Moon

Hmm, tough going....

Ken niet jullie hele verhaal hoor, en vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen.... Dus als ik helemaal mis zit; negeer dan mijn opmerking aub!

Wat haal ik eruit: Het lijkt erop dat er niet echt werk is. (understatement)
Wat hoor ik nu net: Huis huur is opgezegd.

Zijn die twee wellicht samen een optie om het eens in een andere regio te proberen? Of zijn er meer redenen om te zitten waar je nu zit? (behalve uiteraard strand, hinterland, walvisjes en mooi weer)

Erm... Kids op school? Zou voor ons een reden zijn om zo lang mogelijkte blijven waar we zitten...

Tsja, ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet over mee praten.

Maar als ik moest kiezen tussen 'failliet gaan' of de kinderen naar een andere school... Vandaar dat ik dat niet in het rijtje opgenomen had :oops: Maar ze hebben een veel grotere schok ook overleefd toch?
Moet je wel zekerheid hebben natuurlijk dat je in die regio wel werk hebt, anders doe je ze het voor niets aan.

Maar zoals gezegd, ik ken je situatie natuurlijk niet dus kan er eigenlijk geen oordeel over geven, zoals gezegd, de beste stuurlui...

dyn010_original_500_332_pjpeg_2574466_9f8a21730638e94082a445f644ca4031.jpg

Hoop alleen maar dat je een oplossing vindt binnenkort! :up:

Pfff ben ik blij dat we vandaag bericht kregen dat ons containertje nog op zee dobbert en 23 maart aankomt in Sydney (als het goed is dan hè ;-) )

Back