Ik heb zo een respect voor Kathleen en Hans natuurlijk !
En het is niet goffer, maar goffer de goffer! ;-)
Ik heb zo een gevoel dat jouw bedrijf echt een succes gaat worden, weet niet, voorgevoel en ik heb altijd een goed voorgevoel.
Diep respect voor jullie incasseringsvermogen en geduld
Even een update van onze kant,
Ben hier nog bitter weinig,maar wat is de site mooi geworden!!
Gaat goed met ons, we hebben inmiddels weer gezinsuitbreiding, we hebben nu 3 maltese doggies en 1 labrador, die laatste hebben we gekregen en met 5 maandjes waren we de derde eigenaar, een zgn hopeloos geval en de vorige eigenaar wilde haar af laten maken, inmiddels is Daisy Labrador een hele lieve blije hond en zijn ze allemaal aan elkaar gewend, ze is af en toe zo mesjogge als wat (leuk!!!), ligt niet in de bench,maar er bovenop, houdt veel van tuinieren, ik ook , maar haar ideeen zijn de mijne niet, ik bedoel ; ik plant, zij ploegt weer om, maar is al opgelost, ...magic word: geduld
, vanavond weer pup cursus, we houden allemaal heel veel van haar, ze vind het prachtig om langs Louise haar paard te rennen, paard vind dat nog niet zo, maar dat komt ook wel goed, de 4 hondjes zijn nu eindelijk gesetteld met elkaar dat gaf ook heel wat voeten in de aarde, ben er nog moe van,maar dan heb je ook wat, Komend 7 juli zijn we 20 jaar getrouwd en 4 jaar in Oz, de meiden gaan dit jaar hun citizenship aanvragen.
De oudste rijd met de auto naar school, 17 jaar, heel gek is dat!!! Die ander start met lessen, alles gaat zo zijn gangetje dus.
En Kathleen, neus omhoog, jullie zijn nog hier, menigeen die hier op het forum ronddwaalden zijn alweer terug, petje af meid.
Je bent een echte aussielover, komt helemaal goed. xx