A&G

Ja, die gevangenis, dat zie ik dus niet zitten. Ik voel me niet op mijn gemak in Johannesburg en Pretoria. Dan liever niet!

Leuke checklist idd, even doornemen of we niets vergeten zijn. Wij vertrekken ongeveer dezelfde tijd als jullie :)

Hoe meer lijstjes hoe beter ;-). Mijn hoofd loopt anders over! Wie heeft er nog meer een lijst?

Heb je ook een versie die niet output=html heeft? Want op deze manier kan niemand hem zomaar naar G-docs kopieren :)

Je kan toch gewoon alles selecteren en op kopieren drukken en dan plakken? Dit werkt in ieder geval naar excel toe. En vanuit Excel kan je dan wellicht weer naar G-docs kopieren.

Of schnap ik het niet? :p

pompom.gif

Weer ontopic. Net nu we de meeste mensen op de hoogte gebracht hebben van de Zuid Afrika plannen en eigenlijk vandaag het contract verwachten krijgen we dit mailtje:

Congratulations
You have received an invitation to lodge a Skilled - Regional (Subclass 489) (Provisional) - Family Sponsored visa application nominated/sponsored by your family member.
To view your invitation please click on the link below to be directed to the SkillSelect login page.

Nou ja!!!!!!!!

En nu? Processing time is 12 maanden.

Ik doe even rustig de gordeltjes van de achtbaan vast. En ga dan diep nadenken. We of niet eerst naar Zuid Afrika? :confused:

Weer ontopic. Net nu we de meeste mensen op de hoogte gebracht hebben van de Zuid Afrika plannen en eigenlijk vandaag het contract verwachten krijgen we dit mailtje:

Congratulations
You have received an invitation to lodge a Skilled - Regional (Subclass 489) (Provisional) - Family Sponsored visa application nominated/sponsored by your family member.
To view your invitation please click on the link below to be directed to the SkillSelect login page.

Nou ja!!!!!!!!

En nu? Processing time is 12 maanden.

Ik doe even rustig de gordeltjes van de achtbaan vast. En ga dan diep nadenken. We of niet eerst naar Zuid Afrika? :confused:

Let er op, bij ons duurde de processing time even lang als de allocation date. Binnen 4 weken kregen we een CO en dezelfde dag het visum. Er stond 6 maanden voor. Geen garanties uiterrard en heb het nog maar 1 keer eerder gelezen dat het zo snel was afgelopen maand. Maar die 12 maanden kun je over het algemeen volgens mij als max en niet als gemiddelde aanhouden.

Luxeprobleem zeg :p

Pffff daar word je toch helemaal gek van? T Is niet alsof we het hier hebben over een nieuwe auto die eerst rood, toen zwart en toch maar rood wordt :S. Eerst maar eens goed nadenken inderdaad. Wil je graag in zafr wonen? Dan zounik het gewoon doen, en de visumprocedure voor oz door laten lopen. Een keer valideren kan ook vanit johannesburg, en dan ga je over een jaar of drie deze kant op? Maar als zuid afrika alleen een noodoplossing was, dan zou ik naar oz gaan en een keer op vakantie naar de leeuwen!
:)

Back