A long way to go the promissed land.......

Hey Sabien,

Dat doe je goed!!! Heb je altijd een back-up van een back-up van een back-up, etc??!
Ik ben nu echt benieuwd wat het gaat worden en hoe het gaat lopen :lol:.
Je komt er vast wel, uiteindelijk  :-D.

[quote author=Sabien link=topic=1929.msg26978#msg26978 date=1126170868]
En de uitslag is binnen: 8.5, 8, 7, 8
[/quote]

Enne, Netjes hoor die cijfers :up:
Gefeliciteerd :wink:.

Gr. Mel :cool:

Jij bent echt een doorzettertje. Het moet lukken als je zo doorgaat. Kan niet anders!!

HEnk

Helemaal top Sabien, met jouw doorzettingsvermogen komt dit echt helemaal goed!!!

Groetjes Lin

Als je het mij vraagt, moet je gewoon even je skills assessment bij IEAUST afwachten en dus gaan voor optie 1. Als je kansen groot zijn dan moet je daar gewoon voor gaan en niet twee procedures tegelijk in gang zetten. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

:cool:

Zou je in 2 of meer regels eens kunnen vertellen hoe jij die STNI aanvraag hebt gedaan? Ik ben zelf nu even lui maar wel erg benieuwd hoe je dat aanpakt. En ik denk dat andere mensen dat ook wel interesting zouden vinden.

:up:

Hoi AJ,

nou is niet zo heel moeilijk hoor......je gaat naar de site van de betreffende staat (googlen op SIR of STNI voor WA bijvoorbeeld). Op de site staan links voor requirements SIR of STNI. Kijken of je beroep erbij staat en waar je aan moet voldoen. Soms moet je bijvoorbeeld aangeven of je al onderzoek hebt gedaan voor kosten wonen en leven, kansen op de arbeidsmarkt etc, beargumenteren waarom je in aanmerking wilt komen voor een state nomination. Kortomn je moet gewoon een goed onderbouwd verhaal hebben voor je application.

Vervolgens application form downloaden, invullen en afwachten maar.....that simpel! :lol:

Gr. Sab

Okay, thanks!

Klinkt inderdaad als een goed alternatief voor een skilled independent visum.

:up:

IK KREEG DIT BERICHT VANOCHTEND VAN IEAust ( na nog geen 10 dagen.........!!!!!!!!

Dear Ms. Sabine Bosch,

File number: *********

Meanwhile, I would like to notice you that the technical assessment has
been done.

Once I receive the outstanding document of IELTS, I would go ahead to
finalize the assessment for your case.
Any questions, please let me know..

Nou hoop ik niet dat ik al te blij ben, maar zoals ik het lees: als mijn technical assessment niet gehaald was, hoeft hij ook niet te wachten op mijn IELTS uitslag.......AAAAAAAHHHHH

En nu maar hopen dat dat IELTS papiertje heeeeeeeuuuuuul snel aankomt daar.......is verzonden door IELTS op 7 september, dus zou niet meer te lang hoeven duren......toch?

Gr. Sab

Klinkt goed toch??? hij/zij vraagt inderdaad om een outstanding document waardoor het wel lijkt dat je door bent naar "de volgende ronde" :up:

Succes!
Syl

Syl,

weet jij toevallig hoe lang reguliere post er over doet ned-austr.....? Heb me laten vertellen 7-10 dagen......?

Gr. Sab

hmpfff....... :x

dat zou betekenen dat het op zijn vroegst pas volgende week maandag in australie zou zijn.......en niet zoals ik had gehoopt deze week.......

Tja, wachten is niet mijn sterkste kant blijkt....!

Bedankt voor de info in ieder geval. Gr. Sab

Hi Sabien

.....soms gaat het sneller!! :) Ik heb ook wel eens iets binnen 5 dagen ontvangen...you never know :up:

Groetjes
Syl

Ja hier ook trouwens. Soms ben ik echt verbaasd hoe snel de post er is. Ook naar Nederland, vind ik helemaal fijn. Gisteren een brief naar mijn moeder op de bus gedaan. Die is er denk ik dit weekend wel al. Het grappigste vind ik wel de envelop met cadeautjes voor mijn moeders verjaardag. Ik vond het heel maf om die zelfde envelop bij mijn moeder voor de webcam te zien (lang leve MSN :-D).

p.s. Syl gefeliciteerd met je 800!!!ste mail, jeetje wat veel

:eek:ops!: :eek:ops!: :eek:fftopic:

Ook van gefeliciteerd Syl met je 800 post.

:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

ehhhh.......Thanks voor de twijfel-achtige eer :-D :-D :evil:, hopelijk komt er af en toe nog wat zinnigs uit...

Groetjes
Syl

[quote author=Syl link=topic=1929.msg27567#msg27567 date=1126601981]

.....soms gaat het sneller!! :) Ik heb ook wel eens iets binnen 5 dagen ontvangen...you never know :up:

[/quote]

Ben bang van niet........heb vanochtend de mail gekregen van IEAust, met dat bericht van finalize once we have received the outstanding documents.........dus het is nog niet aangekomen......

Nou ja, its out of my hands nu, maar gewoon vertrouwen hebben dat die IELTS resultaten daar goed aankomen, dan zou ik theoretisch eind september de officiele uitslag moeten krijgen, gezien de technische assessment al is gedaan....

Had ik maar ......mijn IELTS eerder gedaan.....dan had ik nu de uitslag van de IEAust al gehad..!!!!! :lol:
Tja, had, had......... :p

Gr. SAb

Nou, het wachten is nog steeds op het afleveren van de IELTS in australie, maar.......

ZIE LAATSTE EMAIL DIE IK VANOCHTEND KREEG VAN DE IEAust:

I have assessed you as Civil Engineer (2124-11), but we can't produce a
final assessment result letter until a satisfactory IELTS result from
you is received by this office.

Volgens mij betekent dit toch echt dat ik mijn assessment heb gehaald, en ook voor de ASCO die ik wilde als civil engineer = MODL = priority visa processing = optie 1 = no problems met mijn punten = minimaal 130!!!!!!! :lol:

YES, YES, YES, YIHAAAAAAAA!

En nou maar hopen dat die post @#%^* snel aankomt........patience is a virtue?

Gr. Sab

Proficiat  :up:  :cheer: :cheer: :cheer:

Dat is alvast een hele grote stap richting "the promissed land"

Gefeliciteerd Sabien,door jou doorzettingsvermogen ben je dan toch zover gekomen leuk voor je meid :up:
Nog even geduld hebben he nu,ook al is dat erg dat erg moeilijk :balloons:
succes met wachten.

groetjes miranda r

Back