A long way to go the promissed land.......

Geweldig, hartstikke goed zeg!!!!!!

:dance: :dance: :dance:

groetjes Miranda  :)

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Woehoe dat begint er op te lijken! nu inderdaad het laatste stukje nog!

Hey Sabien,

Proficiat met je positieve skills assessment.
Het lijkt er verdacht veel op dat Oz binnenkort een nieuwe bewoner er bij krijgt.

Kun je nog eens die 130 punten uiteenzetten?
Ben eigenlijk wel benieuwd.

:cool:

Ha ha! Eerder dan ze zouden willen ben ik bang..........als het goed is nog 2,5 maand, dan ben ik er weg van!!!!! :lol:

Punten dan nog maar een keer:
beroep 60
extra werkervaring 5 of 10
MODL 15
leeftijd 25
engels 20
bonus (voor nederlands) 5

TOTAAL 130 of 135 :cool:

extra werkervaring is afhankelijk hoe DIMIA mijn werkervaring indeelt: als ze vinden dat ik als ing. heb gewerkt krijg ik 10 omdat engineer een 60 punten beroep is. Als ze me indelen als construction project manager omdat ik in mijn werk oa ook projetleider ben maar 5, omdat dit maar een 50 punten beroep is. Maar als het goed is heb ik daar nu geen last meer van, sterker nog: ik heb die extra punten niet eens nodig!!!!!!! :-D

Met dank aan de IEAust voor hun assessment als civil engineer!!!!!! Maar zoals mijn moeder zegt: je geld pas uitgeven als je het in de pocket hebt, dus nog ff wachten op het originele papiertje......

Gr. Sab

Hey Sabien....nog even terug komen over de "snelheid van post" heb net een pakketje (enorme doos eigenlijk) binnen gekregen van mijn ouders (normale post) en die heeft er precies 8 dagen over gedaan!!!  :up: nou, das pretty rapido.

Groetjes
Syl :)

He Syl, dan gaan we helemaal proberen om zsm langs to komen. Dit pakje betekent vast: grote mensen koeken, dropjes (of zijn ze al op??) en andere hollands lekkers!

Nou Syl,

het is inmiddels 10 dagen, en ik heb nog geen bericht dat ze het hebben ontvangen.......zul je altijd zien, wanneer het echt belangrijk is........ :|

Nou maar hopen dan dat het maandag aankomt........... :roll:

Gr. Sab

JufBek, wordt opschieten geblazen want in less then 24 hours is er al een pak drop doorheen.......maar er waren geen stroopwafels te bekennen :-( wel haagse hopjes :up:

Groetjes
Syl

en ik blijf gewoon door duimen hoor Sabien! :)

[quote author=Sabien link=topic=1929.msg27958#msg27958 date=1126857099]
Nou Syl,

het is inmiddels 10 dagen, en ik heb nog geen bericht dat ze het hebben ontvangen.......zul je altijd zien, wanneer het echt belangrijk is........ :|

Nou maar hopen dan dat het maandag aankomt........... :roll:

Gr. Sab
[/quote]

Sabien, om je op te vrolijken:  :flowers:

En ik weet nog dat wij zaten te wachten op de bevestiging van onze medicals... oei! Elke dag langer dacht ik: ja zeg, nu moeten ze er toch wel zijn! Het duurde een week langer dan mijn langste verwachting... Dus fingers crossed, en het komt vast goed!

Ja juf, ik weet het, het zal ook allemaal wel goedkomen........ :wink:

Alleen nu ik per mail al informeel weet dat ik mijn skill assessment heb gehaald, is het punt 1 #$%@& moeilijk om mijn mond dicht te houden, en punt 2 zit ik nog steeds met een hele strakke planning (overigens mijn eigen schuld omdat ik zo snel weg wil...)
- moet begin oktober mijn baan opzeggen, heb 3 maande opzegtermijn.....
- mijn bijbaan in de kroeg, hoorde dat ze de roosters gaan veranderen per oktober, en ook hier kan ik nog niets zeggen......
- moet zorgen dat ik aan de makelaar doorgeef dat mijn huis per oktober verhuurd kan worden, zal het misschien toch november worden maar anders zit ik met dubbele lasten
- visum aanvragen, en toeristenvisum....
- ticket bevestigen

Ik wil natuurlijk weer met mijn kop door de muur, heb nu eenmaal bedacht om 29 te vertrekken en nu moet dat natuurlijk ook........ :-D

Maandag is weer een mooie dag, wie weet!

Gr. Sab

PS heb vrijdag mijn VOG aangevraagd zonder brief. Had een uitdraai uit booklet 6, was dus niet voldoende...moest form 47P hebben met het logo.......sta je in de stad, geen internetcafe te bekennen (is in australie gelukkig wel anders).....dus loop langs een computer winkel, vraag of zij toevallig weten waar ik kan internetten, bonde haren blauwe ogen en een vriendelijke lach van mij......en...........hij wilde het ook wel even voor me doen.....dus die knul maar een eurie gegeven voor de moeite, terug naar Gemeente en VOG is de deur uit..... :up:

[quote author=jufrebekka link=topic=1929.msg28059#msg28059 date=1126911302]
En ik weet nog dat wij zaten te wachten op de bevestiging van onze medicals... oei! Elke dag langer dacht ik: ja zeg, nu moeten ze er toch wel zijn! Het duurde een week langer dan mijn langste verwachting... Dus fingers crossed, en het komt vast goed!
[/quote]
Hoi Juf
Dus je krijgt wel een bevestiging van het LCU, staat er ook in of je goedgekeurd bent???
Stom stom stom :wall: ik heb pas geleden nog tegen iemand geroepen dat geen nieuws goed nieuws is oops :oops: :oops: die persoon wacht al 4 weken op zijn uitslag........
gr. Barry

nou nou, he he, poeh poeh.....de IELTS test results zijn aangekomen bij de IEAust! Deze week alles afronden, en dan zou ik als het goed is (tenzij de post er weer zo verschrikkelijk lang over doet) volgende week mijn skill assessment in de bus moeten hebben....

EINDELIJK (en das nog maar het begin, maar goed, voor nu blij dus...!)

Gr. SAb

Nou, dat viel alvast weer (een beetje) mee toch? Op naar de volgende ronde!

Groetjes
Syl

Goed gedaan Sabien,het volgende stukje is a piece of cake.   :cake2:   :lol1:

Gr ineke :up:

Wat je zegt ineke!

Maar stiekum voelt het wel zo: die skill assessment was het ergste en heb ik het meeste voor moeten doen, ben ik in totaal met vertalen-documenten opvragen- certificeren etc 6 maanden mee bezig geweest. Inmiddels heb ik alle papieren verzameld voor het visum, alles is zover klaar op het papiertje van de originele skill assessment na. Dus zodra dit binnen is kan het eind spetember per koerier weg en dan maar afwachten.......its out of my hands......!!!!! :p

O ja, en dan natuurlijk nog ff naar de panelarts voor medicals.......

Gr. Sab

[quote author=Sabien link=topic=1929.msg28273#msg28273 date=1127130729]
O ja, en dan natuurlijk nog ff naar de panelarts voor medicals.......

Gr. Sab

[/quote]
Eitje  :-D (als je niets mankeerd  :oops:)

Gr. Ton  :up:

Back