Ja juf, ik weet het, het zal ook allemaal wel goedkomen........ :wink:
Alleen nu ik per mail al informeel weet dat ik mijn skill assessment heb gehaald, is het punt 1 #$%@& moeilijk om mijn mond dicht te houden, en punt 2 zit ik nog steeds met een hele strakke planning (overigens mijn eigen schuld omdat ik zo snel weg wil...)
- moet begin oktober mijn baan opzeggen, heb 3 maande opzegtermijn.....
- mijn bijbaan in de kroeg, hoorde dat ze de roosters gaan veranderen per oktober, en ook hier kan ik nog niets zeggen......
- moet zorgen dat ik aan de makelaar doorgeef dat mijn huis per oktober verhuurd kan worden, zal het misschien toch november worden maar anders zit ik met dubbele lasten
- visum aanvragen, en toeristenvisum....
- ticket bevestigen
Ik wil natuurlijk weer met mijn kop door de muur, heb nu eenmaal bedacht om 29 te vertrekken en nu moet dat natuurlijk ook........ :-D
Maandag is weer een mooie dag, wie weet!
Gr. Sab
PS heb vrijdag mijn VOG aangevraagd zonder brief. Had een uitdraai uit booklet 6, was dus niet voldoende...moest form 47P hebben met het logo.......sta je in de stad, geen internetcafe te bekennen (is in australie gelukkig wel anders).....dus loop langs een computer winkel, vraag of zij toevallig weten waar ik kan internetten, bonde haren blauwe ogen en een vriendelijke lach van mij......en...........hij wilde het ook wel even voor me doen.....dus die knul maar een eurie gegeven voor de moeite, terug naar Gemeente en VOG is de deur uit.....