aanvragers Subclass 136 mei 2007

He Mei wachters,
Ik heb gisteren DIAC gebeld,na 15 keer bellen en dan een 20 minuten in de wacht staan eindelijk iemand aan de lijn.
Wel leuk dan weer iemand aan de lijn te hebben die alle tijd voor je heeft en alles rustig uitlegd(weten we wederom waarom we daar naartoe willen)
Ik heb al me gegevens doorgegeven aan hem en hij vertelde me dat er wel een naam bij mijn case stond en dat er iemand mee bezig was maar nog geen CO heb.
Maar zeer waarschijnlijk bekijken ze het eerst helmaal en gaat het dan naar een Co en als alles goed is word het meteen goedgekeurd en krijg je meteen bericht.
Hij zij dat het nog een couple of weeks zou zijn.
Dus dat hopen we dan maar dan is er eindelijk zekerheid en een eind aan al dat wachten wachten wachten.

Grz Dump
 
Prettig om te weten hoe ze daar een beetje te werk gaan, ik begon me al af te vragen waarom we maar niets horen. Het zit er dan toch wel in dat we deze maand wat horen!!!! :humble:
Spannend! Bedankt voor het bellen....

Groetjes Sigrid
 
Goed om enig teken van leven te horen van DIAC. Kan nu niet heel lang meer zijn voor de mei-wachters inderdaad. Hoop dat jullie deze maand het verlossende woord krijgen...

Bedankt voor het bellen!

Groet Rog
 
Geweldig nieuws!!! Zojuist per e-mail de grant letter ontvangen van ASPC!!! :) :) :)
Helemaal blij maar ook beetje onwerkelijk nog. Vanavond maar eens even een feestje vieren.
Succes voor iedereen die het visum nog niet binnen heeft. Kan niet lang meer duren.

Groet,
Maarten
 
Gefeliciteerd Maart! Dat is zeker een feestje waard!  :cheers: Gelijk naar Berlijn?

Kan voor ons ook hopelijk niet lang meer duren....
 
Hey Rog.

Jullie zijn een week na mij met aanvraag dus voor jullie nog een weekje wachten. Ik ga volgende week naar Berlijn, volgende naar Australie (vakantie) en eind van de zomer definitief die kant op. :)

Maarten :)
 
Hopelijk klopt die logica van een weekje wachten...zou mooi zijn. Zijn natuurlijk ook nog wel andere mensen uit mei die nog steeds niks hebben gehoord, dus ga mezelf niet rijk rekenen (maar hopen mag natuurlijk!).

Hoe lang ga je naar Oz? Ga je alleen naar Perth om dingen te regelen of echt vakantie?

Anyway, goed nieuws man!  :up:
 
Hoi Rog,

Even een paar weken vakantie en de regio Perth verkennen. Ben al meedere keren in Oz geweest maar t zuidwesten ken ik nog niet zo goed. Maar daar komt nu dus verandering in later dit jaar.

Maarten
 
Hopelijk klopt die logica van een weekje wachten...zou mooi zijn. Zijn natuurlijk ook nog wel andere mensen uit mei die nog steeds niks hebben gehoord, dus ga mezelf niet rijk rekenen (maar hopen mag natuurlijk!).


Wij zijn van 7 mei en hebben nog niets gehoord. :oops:

Maarten van harte gefeliciteerd!!!![/color]:dancing:

Groetjes Sigrid
 
Heb het idee dat je gewoon net op de goede stapel moet liggen. De ene CO zal sneller werken dan de ander. Iets anders kan ik ook niet bedenken om dergelijke verschillen te verklaren...

Anders toch even contact opnemen met DIAC voor de zekerheid. Misschien is er iets mis gegaan in de communicatie (zou niet de eerste keer zijn, zie verhaal van Annemiek).

Is toch echt tergend dat wachten....
 
Maarten....Van harte gefeliciteerd. :happy:
De tweede al van mei die het visum heeft. Het komt dus voor de rest ook dichterbij. Nog even volhouden.
Wij gaan het visum maandag in Berlijn ophalen.
Trouwens Maarten, in welke region zat jij? Wij zaten in region 3.

Groeten Demy en Gerrit(Gerry)
 
Hoi Demy en Gerrit,

Ik zat ook in region 3. Ik ga het visum 18 februari ophalen in Berlijn. Goedkope vliegtickets dat weekend (16-18 feb): 103 eurie all in.

Maarten
 
Hoi Maarten

[quote author=_Maarten_ link=topic=8181.msg110260#msg110260 date=1202297927] Goedkope vliegtickets dat weekend (16-18 feb): 103 eurie all in.

Maarten
[/quote]

Dat is een mooie prijs. Wij gaan met de trein. Eens kijken hoe dat bevalt. Tickets van trein zijn binnen, hotel is geboekt nu alleen het visum nog even in het paspoort laten plakken en dan 9 maart op naar Australië. Het komt nu toch allemaal wel dichtbij.
En dat onwerkelijke gevoel kennen we. Daar hebben we lang last van gehad. Soms nog wel eens. Ik denk dat het pas echt word als je die stickers in je paspoort heb. Maar dat neemt niet weg dat je wel een feestje kunt hebben. Veel plezier vanavond.

Demy
 
Hoi allemaal,

Lees heel veel maar schrijf niet veel maar toch ff een update
Wij hebben onze acknowledgement ontvangen op 22 juni 2007, medicals december 2007 en hebben gisteren te horen gekregen dat ons visum is goedgekeurd. Zonder bericht van een CO.
groetjes
 
Vergissing: opgestuurd 22 juni 2007, acknowledgement ontvangen 27 september, december VOG + medicals en 7 februari 2008 visum (136 skilled independent).
Faatje
 
Back
Top