aanvragers Subclass 136 mei 2007

Dat is inderdaad supersnel! Geniet er van! Waar ga je heen?

Onze aanvraag is van 7 juni, hebben alleen medicals in jan 2008 opgestuurd. Kan toch nooit meer lang duren nu???
 
Visum was al op 31 januari goedgekeurd maar dus nog even onderweg terwijl het via de mail is gestuurd. Wij gaan naar Perth. Het zal voor jullie inderdaad ook niet lang meer duren.
 
Zo snel mogelijk, we gaan eerst in de zomervakantie visum geldig maken. Dan moeten we ook het huis nog verkopen. Dus eigenlijk uiterlijk eind dit jaar.
 
Wij hebben bericht gehad van een Case Officer, ze hebben nog wat aanvulling nodig voor de Employment References.
Het kan nu niet lang meer duren......................

Groet Sigrid
 
Hoi Sigrid,

Goed nieuws om iets te horen van een CO.
Ik neem aan dat de aanvullende info geen probleem is.
Nog eventjes volhouden.

Groet Gerrit
 
Hoi allemaal,

Faatje en Maarten, Gefeliciteerd allebei. Echt te gek.
Wij moeten nog een politie verklaring vervangen want anders moesten we al voor 13 mei naar Australie vertelde onze case officer. We durven de champagne niet open te trekken want we hebben het dus nog niet helemaal "granted" maar zo goed als. Wij hadden onze acknowledgement binnen 17 mei en hoorde vorige week dat we een case officer hadden. Alles moet binnen 28 dagen daar zijn dus ik hoop dat ze opschieten met die politie verklaring (vooral geen best voor je doen als je over je VOG belt!! Ze willen het niet met spoed behandelen!)
Als we het echt officieel horen en uitgefeest zijn, willen we in Augustus ook vertrekken naar Perth.
Succes allemaal  met het wachten.
 
Hallo iedereen,

Gistermorgen om 9 uur naar de Australische ambassade in Berlijn gegaan om mijn visum op te halen. Half tien weer buiten inclusief de sticker in mijn paspoort :). Eindelijk klaar met al het geregel en nu op naar Perth over 2 weken (vakantie). Daarna baan opzeggen en in september dit jaar echt weg.

Zijn er nog mei-gangers die nog geen grant letter hebben ontvangen??

Groet,
Maarten
 
Hoi Hummer,

Hoe is de stand van zaken bij jou?
Heb je al iets gehoord?
Ik heb een tijd niet gelezen dus het kan zijn dat ik iet gemist hebt. Ben je trouwens de laatste mei ganger die nog het visum moet ontvangen.

Ik hoop dat jullie snel iets positiefs horen.

Groet Gerrit
 
Ha Gerrit,

Helaas, we hebben nog geen grand letter mogen ontvangen.
hopelijk komt deze gauw want ik heb iemand die interesse heeft in ons huis maar we durven het niet te verkopen voordat we "zekerheid" hebben.... :|
Inmiddels wel besloten ook onze kat mee te nemen ... :p
( ja Jack, ze is terug ... )
vandaag naar de beurs geweest en veel wijzer geworden, was goed druk.

bedankt voor je belangstelling,

grs
MOnja

ps ben er ook niet meer zo vaak omdat we prepaid internet hebben en dus af en toe bij mijn schoonouders ga internetten... :smile:
 
Back
Top