Even iets recht zetten:
Zwerver, ik heb écht nooit iets anders bedoeld in m'n eerste reactie op iets wat jij over Jack zei, dan ik zei. Ik ben niet iemand die verwacht dat anderen tussen de regels door lezen om mijn boodschap te krijgen, ik schrijf geen gecodeerde berichten. Ik schreef opzettelijk 'no offence' omdat dat ook zo bedóeld was. En 't zou niet in m'n hoofd opkomen om te zeggen dat iemand iets niet mag zeggen. Maar ik moet toegeven dat ik geïrriteerd raak als mensen dingen van mijn posts maken die er niet zijn en niet bestaan.
Ja, en vandaar dat snoepje; dat was cynisch, dat snapte jij ook wel, en ik ben blij dat je gewoon blijft schrijven.
Suske, jij haalt uit een discussie van
pagina's lang een paar regels van mijn kant om op te reageren, een reactie die natuurlijk volledig gebaseerd op jóuw interpretatie van mijn woorden. Ik verwijs graag even naar de bovenstaande alinea. Jammer dat wat ik zeg voor jou belangrijker is dan het onderwerp van dit draadje. Vervolgens ga je met Luuk een gevecht aan. Zoveel vijandigheid! Kan dat verhuizen naar een privé-discussie? Het zou hartstikke leuk zijn als je wat over het
topic te zeggen hebt, echt.
Pieter, gewoon uit benieuwdheid, Rixta heeft gezegd dat ze racist is en het blanke volk zeer minderwaardig vindt. Slaat jouw commentaar ook op haar opmerking?
Nu iets anders;
In the
Native Title Act (1993), een laaaaaaaaaang rapport staat precies welk land wel en niet van de Aborigines is. Het is niet zo dat dat alleen maar rotstukken zijn, en de meeste boeren hebben (al veel langer) geen probleem met het bivakkeren op hun (acres and acres of) land.
Sander (fijne post, dank je), die semi-permanente hutten, was dat niet meer ten bate van het rondtrekken? Borarings of zo, waarbij ze van plek naar plek gingen maar inderdaad terugkwamen bij bestaande 'vestiginkjes'? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar het is gewoon interessant
Met Uluru sluiten, schieten ze zichzelf waarschinlijk in de voet, aangezien het inkomen dan ook verdwijnt. En heel wel mogelijk dat de Australische regering op een gegeven moment toch weer intervened. We'll see!
Groetjes aan iedereen en een fijne dag!
Ireen