AJ on his way -> Sydney

[quote author=hawk link=topic=3705.msg44278#msg44278 date=1137856513]
Next step? IELTS?
[/quote]

Nope, IELTS al gedaan, was een intikkertje  :evil:

Form 47SK gaan we nu maar eens bestuderen.

:beach:
 
[quote author=Jack link=topic=3705.msg44281#msg44281 date=1137857562]
Had een collega even punten willen scoren bij de baas.
Kreeg mijn referentie brief met een ontslag brief erbij. stelletje ei^$kels.
Zo kan het ook gaan.
[/quote]

Met zulke mensen kun je alleen maar medelijden hebben.
Stel je voor dat je zelf ook zo in elkaar zou steken, erg toch?

[quote author=Jack link=topic=3705.msg44281#msg44281 date=1137857562]
Dus je hebt het slim gedaan AJ, take care, be aware.
[/quote]

Aware ben ik zeker, no worries.

:up:
 
Hey AJ,
Ook wij willen je feliciteren! Heerlijk gevoel hé als je een positieve brief ontvangt! :)
Sukses met je visumaanvraag.
Grtjs,
Nath
 
Visa application subclass 136 safely landed in Adelaide.

    :surfer:

Ook voor mij kan het wachten nu beginnen.

    :coffee:
 
Harstikke mooi man :up: :up:

Wij zitten dus in hetzelfde schuitje van wachten...........wachten......en wachten!
Ze zeggen dat geduld beloond wordt toch :-D  :roll:
Gaat goed komen!

Liefs Eutrice
 
Top AJ :up:
Ik hoop dat het allemaal lekker vlotjes verloopt daar in Adelaide!!!!

Happy waiting! :)
 
[quote author=AJ link=topic=3705.msg49414#msg49414 date=1140719110]
Ook voor mij kan het wachten nu beginnen.

    :coffee:
[/quote]

Weet je zeker dat het :coffee: wordt en niet :w00t: ? Sjongejonge, eewig relaxed die AJ :up:
 
Hoi AJ,

Succes met wachten, zoals jij ook al gelezen hebt, het gaat even duren...........  :sleep:
 
Hiya AJ!

Succes met het volgende gedeelte van 'the waiting game" :up: Komt allemaal wel heel dichtbij nu.

Take care
Syl :)
 
He AJ


Nog even en je kunt ook Relaxen op de zonnige stranden :-D

Sterkte met wachten.

Groetjes Sander :up:
 
Nou ja, wachten?
Je mag nog wel effe lekker naar een Ziekenhuis voor een X-ray en een bloedprik, naar een panel doctor voor een gesprek en test en naar het gemeentehuis voor je VOG.
 
[quote author=hawk link=topic=3705.msg49684#msg49684 date=1140987699]
Nou ja, wachten?
Je mag nog wel effe lekker naar een Ziekenhuis voor een X-ray en een bloedprik, naar een panel doctor voor een gesprek en test en naar het gemeentehuis voor je VOG.
[/quote]

En nu ben ik dus in blijde afwachting van een oproep hiervoor.

:wink:
 
Na een kleine 2 weken heb ik nog geen bevestiging van ontvangst gekregen van DIMIA.
Weet iemand of dit normaal is, of dat ik maar eens contact moet opnemen met mijn vrienden in Adelaide?

:cool:
 
Wij hebben ook nooit een bevestiging gehad. Ik heb wel eens gehoord dat dit juist een goed teken is, omdat je dan de eerst volgende keer als de Dimia contact met je zoekt ook meteen het verzoek van je medicals krijgt. Dus no worries.

Groetjes Sander :up:
 
Wij hebben na een week of wat verzoek opgenomen met DIMIA. Wat San zegt schijnt inderdaad zo te zijn. Maar we konden het niet uitstaan dat we niets gehoord hadden.  Hadden tenslotte ook een cheque mee gestuurd.
 
Is dan toch vreemd dat als je het via een Migration agent regelt die agent wel een bericht krijgt en je ook meteen een file number in handen krijgt. Ja, waarschijnlijk heeft dat dan iets te maken met dat ze zuinig zijn met Internationale post (prijzig), maar waarom dan niet even een e-mail?
 
Je krijgt een dan waarschijnlijk filenummer van je Migration agent, niet gelijk vanuit Adelaide.
 
Back
Top