AJ on his way -> Sydney

hier is maar een reactie op zijn plaats:

[size=30pt]!!!!!!!!!wholypolymeckamoly!!!!!!!!![/size]

PS Aj, waar kan ik een foto van jou en je prinsesje vinden?

Je harde werken eindelijk beloond  :cheer:, en wat
een verhaal er achter. Geweldig nieuws!!!!
You go for it AJ!! Veel geluk met elkaar in jullie
nieuwe land.

Groetjes Miranda  :)

inderdaad, wat een verhaal! Heel veel geluk samen Down Under (maar dat zal wel lukken).

Groet,

Frank

En een nieuw sprookje is geboren met een goed einde: ze leefde nog lang en gelukkig!

Veel geluk in de toekomst samen  :up:

Groetjes van Jolanda

Hoi AJ & princess, 

Gefeliciteerd!
:balloons: :cheer: :cake2: :cheers:
Heel veel geluk toegewenst.

Groetjes Barbara
:up:

:dance: :congrats:

Helemaal te gek voor jullie. Nu maar even genieten, tickets boeken en een big smile opzetten elke dag. Je ziet het, als je er hard voor werkt dan krijg je datgene wat je altijd al wilde hebben. Australia is waiting for you two  :up:

:congrats:
Wat een geweldig bericht!! Van harte gefeliciteerd met jullie visum!! De aanhouder wint!!

Groetjes Lin

Many thanks, lieve mensen.  :up:

Ik heb nog steeds een smile op mijn face van hier tot... nah ja, zoiets:  :-D

Nu heb ik 2 luxe problemen:

1. Ik wil graag persoonlijk het visum ophalen. Dit kan in Berlijn maar kan natuurlijk ook in Madrid of Parijs. We zouden er op zich wel een leuk midweekje van kunnen maken maar waar en wanneer, dat weet ik nog niet. Hoe heet trouwens dat hotel tegenover de Australian embassy in Berlijn?

2. Ik weet nog steeds niet waar ik het beste heen kan gaan in Australië. Ik heb in mijn backpack jaar zo'n beetje alles in het prachtige land wel gezien en ik vind het overal wel cool. Carrièrematig, kuch kuch, zou Sydney het beste zijn, maar Brisbane heeft dan toch ook wel weer een lekker klimaatje en Melbourne vind ik dan weer de mooiste stad. Ach, een paar borreltjes nemen en dan komen we hier ook wel weer uit.

Vanaf morgen kan ik mijn werkgever en collega's rustig aan gaan inlichten. Ook wel iets om naar uit te kijken.  :happysun:

:beach:

[quote author=AJ link=topic=3705.msg75874#msg75874 date=1164558092]
Nu heb ik 2 luxe problemen: vragen

1. Ik wil graag ....
2. Ik weet nog steeds niet waar ik het beste heen kan gaan in Australië.  maar around Brisbane heeft dan toch ook wel weer een lekker klimaatje en daar willen (en wonen) vriendelijke mens (en) gaan wonen   :beach:[/quote]

Groeten van een vriendelijke mens, :-D :-D :lol: :up:

Jack :evil:

AJ-San & Lief Prinsesje,

Van harte gefeliciteerd met jullie visa!!!! Geweldig gewoon!!!

Hieruit blijkt maar weer eens dat de aanhouder wint!!!!!

WHOEHOE!!!

:congrats:

Groetjes,
Lela

AJ,

Ik van mijn kant mijn welgemeende dankbetuigingen aan jouw adres!
En inderdaad, meer dan 6 jaar is een heel lange tijd en vergt een ontzettend uithoudingsvermogen.

Ongelooflijk, niemand kan jou ontzeggen dat je er geen moeite voor hebt gedaan.

Heel veel plezier samen, maar dat zit wel snor als ik alles goed lees.

Ik hoop dat ik het verlossende bericht ook snel krijg, wellicht kunnen we mekaar de hand schudden in Oz.
Mocht je nog langs de "dag" gaan in Nundle, om oude herinneringen op te halen, doe Howie dan de groeten van me.
Het draaihekje bij zijn huis staat er vast nog wel, dat heb ik indertijd gemaakt om zijn hond Alby binnen te houden.

Groeten en veel plezier!

Bart

Heeeeeeeyyyyy AJJJJJJJJJJJJJJJJJJ en lief Prinsesje,,

:congrats:    :dance:      :balloons: :balloons2:

Echt echt meeeeer dan verdiend!!!! Supperrr cool!!! Goed gedaan :up:

Wij hebben de visa's ook nog niet zo lang en zijn nog steeds in de wolken, wat een heerlijk gevoel. Geniet ervan saampies. Veel geluk en plezier met alles regelen.

Liefs Eutrice

Hiya AJ

E-I-N-D-E-L-I-J-K!!!!!!!  Van harte gefeliciteerd en wat een uithoudings vermogen hebben jullie zeg. Geweldig verhaal om  te lezen, het lijkt wel een sprookje. Jawel, MET goede afloop!

Heel veel succes met het inpakken!!! :lol: :lol: :lol:

Groetjes
Syl

Wederom thanks, lieve mensen.  :up:

De smile zit er nog steeds en die gaat voorlopig ook niet weg:  :-D

@Bart:
Ik denk serieus dat jij je visum snel krijgt omdat ik het idee heb dat ze in Adelaide met een inhaalslag bezig zijn. Dit baseer ik op de vele 'Got it'-s op British Expats. En ik weet niet of ik ooit terugkeer naar Nundle maar het zou op zich wel leuk zijn om straks een biertje te pakken.

:surfer:

[quote author=AJ link=topic=3705.msg76026#msg76026 date=1164730599]
Wederom thanks, lieve mensen.  :up:

De smile zit er nog steeds en die gaat voorlopig ook niet weg:  :-D

@Bart:
Ik denk serieus dat jij je visum snel krijgt omdat ik het idee heb dat ze in Adelaide met een inhaalslag bezig zijn. Dit baseer ik op de vele 'Got it'-s op British Expats. En ik weet niet of ik ooit terugkeer naar Nundle maar het zou op zich wel leuk zijn om straks een biertje te pakken.

:surfer:
[/quote]

ff off topic:

Ik heb al een mailtje naar George Lombard gestuurd (maar nog nix terug gekregen) dat de teller bij ASPC nu inmiddels op 8 mei staat, maar dat ik nog geen bericht heb mogen ontvangen over mijn visum (aanvraagdatum 5 mei).

Begin toch een beetje ongerust te worden, misschien ten onrechte...

Bart

Back