Aktie Vliegreizen !!!!!

Echt een super deal van singapore ailines.
Ik vind wel een klein minpuntje dat je 17 uur op moet wachten op de aansluitende vlucht naar Sydney.
Maarja daar bespaar je dan wel zo'n 6-700 euries mee.

Groeten marcel :up:
 
Dan kom je tenminste uitgerust in Sydney aan.
Boek een hotel in Singapore zelf of op de luchthaven!
 
Weer even dit subject updaten:

In de eerste helft van augustus hopen we, (met visum!), te vertrekken naar Perth! Ik ben nu op zoek naar het goedkoopste ticket en vraag me af of jullie nog aanbiedingen tegen zijn gekomen. Het goedkoopste ticket die ik tegenkom is van Malaysia Airlines, 670 incl. taxes.
Via de searchknop weet ik dat Singapore A. eerder dit jaar een mooie aanbieding HAD, iemand een idee hoelang van te voren zulke acties bekend worden?
Mocht iemand al een goedkoper tarief hebben gevonden...ik hoor het graag!!

groetjes Anneke
 
Zou wel fijn zijn als Singapore die actie nog even wil herhalen
binnen niet al te lange tijd  :up:
 
Ik hoop op een leuke actie rond juli, als ik mn visum krijg (en dat je dan nog eind oktober mag vertrekken op die actie).
 
Voor iedereen in Australie die naar Nederland op bezoek wil:

Ik heb een (vroegboek) return ticket Bne-Ams gekocht voor $1451 ALLES INCLUSIEF. Ik vond dat wel een megadeal. Het is met Korean Air voor heen begin november en terug begin december.

Er zijn een paar goede deals op de markt. Zo ook EVA Air en China Airlines, etc.

Henriette
 
Wij hebben net tickets gekocht bij D-reizen voor Singapore airlines, wij vliegen 15 augustus voor nog geen 700 euro pp!!
 
Heeft er iemand ervaring met Korean Air, ik heb ook een goede aanbieding om in Oktober terug naar nederland te gaan met de hele familie, voor ongeveer $5200,00.

Maar ik ken Korean Air helemaal niet, vooral met kleine kinderen

de groeten
 
Hoi,
Ik heb nog nooit met Korean Airlines gevlogen, maar als ik wat wil weten over een mij onbekende luchtvaartmaatschappij (soms moet ik voor werk met maatschappijen vliegen waar ik nog nooit van gehoord heb...!), kijk ik altijd op de website http://www.airlinequality.com/index.htm, daar vind je resultaten van surveys, maar ook commentaar van passagiers. Je kunt de score zien van een maatschappij per klasse, voor comfort, eten, service, etc. Ook kindvriendelijkheid. Korean scoort daarvoor bijvoorbeeld 4 sterren van de 5. Kijk voor scores over Korean op http://www.airlinequality.com/Airlines/KE.htm , en voor commentaar van passagiers op http://www.airlinequality.com/Forum/korean.htm. Hoop dat jullie hier iets aan hebben,

groet,
Sunburnt
 
Weet verder weinig, alleen dat de maatschappij prima bekend staat. Toen ik op Schiphol werkte was het ook 1 van de prima Aziatische maatschappijen met moderne/vrij nieuwe vloot. Heb gehoord dat ze goed bekend staan op service gebied. Wat je misschien minder zou kunnen vinden is dat je op de Bne-Seoul-Amsterdam vluchten (nog) geen personal entertainment system hebt, maar ik vind dat de besparing wel waard (ook als is het fijn er een te hebben). Met KLM had ik dat ook niet, en da's toch naar verhouding duur...dus dat zegt ook niks....
 
Ik heb besloten niet te wachten op eventuele aanbiedeingen van Singapore Airlines, zal je zien dat je net naast het net vist...
Ik heb nu de tickets geboekt bij D-reizen voor 12 augustus, Malaysia Airlines, die was het goedkoopst en heeft een goede reputatie...mooi meegenomen!

@Mariekske: Ik duim voor jullie dat de laatste beetjes vlot lopen en dat jullie inderdaad die natte Ierse winter niet mee hoeven te maken! Is het samenwonen leuk??
 
wij gaan naar Nederland met de Emirates die hadden vanuit hier een heel goede prijs, maar was maar voor een paar weken.
vliegen eind september.

de groeten,

Hein
 
Ik vlieg vanuit amsterdam voor 399 (ruim 500 inclusief belastingen) naar Perth met Singapore airlines op 29 Oktober.
 
Wanneer hebben jullie je ticket geboekt? Op het moment dat je je visum hebt gekregen of op het moment dat je weet wanneer je ongeveer in australie wilt aankomen?
Wij willen in maart 2008 vertrekken maar zijn pas net begonnen met het traject. Naar verwachting duurt dat ongeveer 5-6 maanden.
 
Ik heb op dit moment een Case Officer (papieren liggen bijna 9 maanden in oz) en verwacht binnenkort mijn visum. Ik heb een paar weken geleden geboekt. Zag toen een mooie aanbieding.
 
He Catkin,

Wij zijn oktober 2006 met Singapore Airlines naar Adelaide gevlogen. Wij boekten ook voordat wij in het bezit waren van ons visum(skilled). Hebben vervolgens voor vertrek een toeristenvisum op internet aangevraagd. Drie dagen voor vertrek werd onze skilled goedgekeurd.
We hadden al twee extra overnachtingen in Singapore geboekt. Ik zag toen dat het ook mogelijk was om ons visum in Singapore op te halen. Onze agent Ray Brown van het TIG heeft toen geregeld dat papieren op Australische ambassade in Singapore klaar lagen.
Dit scheelde ons een reis naar Nieuw Zeeland.

groeten Wim
 
Ik ga er (vooralsnog) nog steeds vanuit dat ik voor halverwege Oktober wel mijn visum zal hebben en hoop dus dat dat soort dingen niet nodig zijn.
 
Back
Top