Aktie Vliegreizen !!!!!

Wat een belachelijk lage tarieven lees ik hier terug! Ik dacht toch echt dat je geen tickets voor minder dan 1,000 euro (incl. tax) zou kunnen vinden. Hebben jullie deze goedkope tickets via de websites van de maatschappijen zelf gevonden, of via sites als vliegtarieven.nl? Ik sta op het punt om tickets voor mijn familie te boeken ergens in januari/februari. Het goedkoopste dat ik vond was Qantas, 1,008 euro volgens mij.
 
De meeste tarieven die mensen hier posten zijn enkele reis. Dat scheelt ook. Ik heb namelijk geen retour nodig.
Verder heb ik de aanbieding van singapore airlines, gewoon van de site van singapore airlines zelf :up:
 
Als dat de prijs is van een retourtje...??

Onmiddelijk nemen. en Qantas is en blijft vertrouwd en goed.

Jack :evil:
 
Als je een goed tarief ziet maar nog niet helemaal zeker bent van de datum kun je altijd een optie nemen op dat ticket. Een optie is vaak een hele poos geldig en mocht er een goedkoper ticket opduiken dan haal je de optie weg en neem je een optie op het goedkopere :wink:
 
[quote author=Jack link=topic=4835.msg98811#msg98811 date=1189165264]
Als dat de prijs is van een retourtje...??

Onmiddelijk nemen. en Qantas is en blijft vertrouwd en goed.

Jack :evil:
[/quote]

Haha Jack heeft iets met Qantas :evil:

Mariette
 
Sorry, hop zo even binnen en heb (nog) niet goed gelezen wanneer jullie willen vertrekken... maar als je vanuit Dusseldorf met Emirates vliegt kost het rond de 900 euro!(retour) Ik ben aan het kijken voor goede prijzen zo rond april 2008 en deze kwam als goedkopie uit de bus. UPDATE: SA heeft tarief van 399,-! (enkeltje) Die komt bij ons niet bovenaan te staan omdat ze (volgens internet) volle prijs voor een baby berekenen..

groetjes Cathelijn
 
Heb uiteindelijk voor Cathay Pacific gekozen voor de familie, ze vertrekken ergens eind Januari, en dat voor EUR 810. TAXES EUR 252.98. TICKETFEE EUR35. EUR 1097.98 TOTAAL. Kinderen gaan voor ca. 300 euro goedkoper mee. Voordeel van Cathay is dat ze via Amsterdam vliegen, en dat je een leuke tussenstop in Hong Kong kan maken. Vluchtschema is perfect, overstaptijd op de heenweg is 2 uur, net goed om even de benen te strekken, terugweg was wat langer, maar dat is middels een overnachting in HK dus ook opgelost. Had Cathay opdracht gegeven om het tickets tegen het actietarief te leveren voor een vakantie van 3 weken in een periode van 6 weken, heb er dus verder geen omkijken naar gehad, alles via email kunnen regelen uit Sydney en ik kreeg 10 dagen om het geld over te maken. Ik had deze vluchten zelf nooit kunnen vinden, dus dit alles was me die fee van 35 euro p.p. wel waar dus!
 
Hallo allemaal,

heeft iemand toevallig ervaring met cathay pacific airlines?
We zij met z'n vieren ( 2 volw. en 2 Kind. van 6 en 8 Jaar )
Voor alle tips erg dankbaar.

Groetjes Inge
 
Ik ken alleen de business class van Cathay, die duidelijk onderdoet voor Qantas en zelfs BA in comfort.
O.b.v. ervaringen van familie zou ik Economy als redelijk goed bestempelen. In vergelijking met Malaysian minder comfortabele stoelen, minder beenruimte ook (ik ben zelf erg lang). Service is prettig, zoals met de meeste Aziatische airlines. Als ik een goedkoop vliegticket zoek, en Cathay komt als voordeligste uit de bus, zou ik er niet over hoeven twijfelen. De ervaringen die ik teruglas op Internet zijn niet allemaal even positief, het niveau zou wat achteruit zijn gegaan de afgelopen jaren.
Voor 'seat pitch' vergelijkingen per airline/toestel, zie hier: http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php
 
Hopelijk weer wat leven in dit onderwerp brengen...
Wij zijn nu alweer ruim 10 maanden hier en gaan in juli/augustus 2008 voor het eerst terug naar Nederland.
Heb alle sites die jullie hier opnoemen al zon beetje bezocht en het goedkoopste wat ik gevonden heb is $ 2172,50= ong € 1315,00 pp, retour van Sydney naar Amsterdam.
Nu zullen de maanden juli/aug ook wel hoogseizoen zijn, maar is er toevallig iemand die iets goedkopers gevonden heeft rond die periode?
En hoe weet je of bijv SA nog een aanbieding heeft, checken jullie alle websites telkens of is er ook een manier/site waar je kunt checken welke airline een aanbieding heeft voor welke periode?
Thanks, Angelique
 
Juli/Augustus zijn normaal gesproken erg duur, buiten deze maanden om zou je wel iets moeten kunnen vinden voor rond de 1,600/1,800 AUD (incl. tax), een collega van mij is net voor 1,600 met Malaysia Air vanauit Sydney naar Amsterdam (retour) vertrokken, en had redelijk last minute geboekt. Misschien goed om eens bij FlightCentre langs te gaan? Ik krijg regelmatig mails van Tickettracker e.d. die voor vroege boekers een tarief voor onder de 1,100 euro aanbieden (soms Singapore, dan weer Malaysia), en Juli/Aug is nog een lange tijd te gaan!
 
Even een vraagje tussendoor. Heeft er iemand ervaring met een enkele reis met Singapore Airlines op een 457 visum en krijg je dan ook de 10kg extra bagage? Ik heb met Singapore gebeld, maar ze konden me niet verder helpen met de specifieke vraag over een temporary resident visa. Ik moet een kopie van mijn visum mailen enkele dagen voor vertrek (hopelijk in februari) en dan zou ik wel te horen krijgen of ik wel of geen extra bagage mee mag nemen. Als iemand mij kan helpen, dan graag, kan ik daar rekening mee houden met de verhuis plannen.
 
Hoi Marieke,

Niet helemaal dezelfde situatie maar misschien heb je er iets aan:

Toen wij eind september vlogen, was uiteindelijk het hebben van een enkele reis, en het emailen van onze paspoortgevens voldoende. Oorspronkelijk was er sprake van een bewijs van uitschrijving, en dat zou moeilijk geweest zijn, omdat we die niet lang van tevoren konden verkrijgen(moest uiterlijk 48 uur voor vertrek). Of een PR visum, maar dat was in ons geval (twee Australische staatsburgers en een Nederlander die al lange tijd een PR heeft) ook niet vanzelfsprekend. Uiteindelijk stond er na een paar dagen op ons antwoordapparaat dat het zo ook in orde was. Mijn ervaring met Singapore office in NL is erg positief, aardig, snelle en acurate antwoorden.

Succes!
Sunburnt
 
Hoi Marieke,
Ik mocht ook 10 kg extra en een fiets gratis meenemen met Singapore. Alleen copie van het visum was genoeg.

Groetjes Wendy
 
Geen enkel probleem gehad met die 10 kg extra mee te nemen op een enkel ticket via een toeristenvisum.

Gewoon de brief van Diac gemaild dat ze ons dossier ontvangen hadden. ( A. letter )Een telefoontje naar amsterdam en het was in orde.
 
Hoi,

wij hebben vorige week 03 tickets geboekt online bij Emirates (2 volwassenen & 1 child) voor net geen 2.500 euro all-in retour (circa 900euro voor volwassene & 600euro voor child) : vanuit Dusseldorf naar Perth.

Wie kan ons wat meer vertellen over die extra 10kg bagage (extra 30kg zou wel leuk zijn  :up:? Geldt dit sowieso voor elke airline ? Wij gaan met SIR495-visa.

thanx!!
 
@ Koala 2. Bij SA is het zo dat je met een retourtje niet in aanmerking komt voor exrtra bagaga allowance. Weet niet hoe het bij Emirates zit, kijk effe op hun site.

Goede reis!
Kathleen
 
Back
Top