All things funny about Oz

Leuk kaartje! Cairns is echter warmer gemiddeld dan Miami, vooral in de winter.
 
We quizzed 100 Australians on the significance of 26th Jan. Here’s what they said …
In an attempt to understand why the specific date of Australia Day is so important to some people, we asked a randomly selected group of people to explain what the date means to them.
Screenshot 2023-01-25 at 22.17.27.png

* This is satire :)
 
We quizzed 100 Australians on the significance of 26th Jan. Here’s what they said … In an attempt to understand why the specific date of Australia Day is so important to some people, we asked a randomly selected group of people to explain what the date means to them. View attachment 1913 * This is satire :)

Als we dan toch satire doen:

9E40ED34-40AD-434D-A979-B980B5DECB1E.png
Happy Australia Day (of Invasion Day, afhankelijk van je voorkeur).
 
daar zitten een paar Pareltjes (pearls) in 😉

De hippie met dreadlocks zie ik hier ook. En ook de racist redneck. We hebben het allemaal!
 
daar zitten een paar Pareltjes (pearls) in 😉

De hippie met dreadlocks zie ik hier ook. En ook de racist redneck. We hebben het allemaal!

Ik heb vandaag weer een hoop Utes met de Australische vlag 🇦🇺 hoog in het vaandel zien rondrijden. Meer dan vorig jaar in ieder geval.
 
Commentaar onder een nieuwsbericht in The Age over een man die naar Sydney, Australia wilde maar in plaats daarvan naar Sidney, Montana USA vloog en daar pas na het uitstappen in de sneeuw achter kwam:

"I guess his elevator doesn’t go all the way to the top floor."
 
Last edited:

Is dat de city / suburb Sydney vs de city/suburb Melbourne want greater metropolitan area lijkt me nog iets te vroeg? Wel gaaf als het eindelijk de kroon overpakt van Shitney trouwens.

Edit: ik zie dat het metro is, en dat de groei al jaren groter is dan die van Sydney, wie had dat gedacht.
 
Is dat de city / suburb Sydney vs de city/suburb Melbourne want greater metropolitan area lijkt me nog iets te vroeg? Wel gaaf als het eindelijk de kroon overpakt van Shitney trouwens.

Edit: ik zie dat het metro is, en dat de groei al jaren groter is dan die van Sydney, wie had dat gedacht.
 
Back
Top