Angeline; 1 jaar in Ozz

Goeiemorgen iedereen!!!

JA, dit is een hele goede morgen...
Vanmorgen (met de slaap nog half in mijn oogjes) zoals steeds een email-check: 1 nieuw bericht en ik zag al direct in het lijntje van het onderwerp het o zo belangrijke woord staan: GRANT; 5 lettertjes maar, maar die veranderden op slag het uitzicht van de dag!!! Ik moest gewoon even een vreugdedansje placeren...

Ik kan het nauwelijks geloven, maar het is dus zover; het wachten is voorbij!!!!!!!!!!!!! Ik heb het visum!!!!!!!!!

Initial entry date 22-02-2011 (de datum van mijn nederlandse VOG), maar het spreekt voor zich dat ik véél vroeger daar zal zijn: het wordt juni 2010, zoveel is zeker!

Aan iedereen die mij hier zo goed gesteund heeft en zo lief meegeleefd, meegedacht en meegeduimd heeft: een hele dikke dikke merci!!! Het hier kunnen delen, helpt echt en maakt wel degelijk een groot verschil! Dank jullie wel!!

Euforisch groetje,
Angeline.

YES! Angeline, gefeliciteerd! Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb je het mailtje al gelezen?
grin.gif

Heerlijk, het wachten is voorbij!

He he, ik dacht al.... kan niet lang meer duren!
WHOEHOE!!!!! GEFELICITEERD!! :thumb: :dancing: :balloons: :cheer: :cheer: ^_^

Helemaal super!!!!

^_^ :cheer: :clap2: :dancing: :happy:

Lekkerrrrr!!!!!

Gefeliciteerd, en heel veel plezier met heel erg blij zijn!!!!

Smiles, Betty

Gefeliciteerd Angeline, eindelijk. OP NAAR OZ!!!!!!!!!!!!! :up: :up:

:congrats: :congrats: :congrats:

Wauw, wat fantastisch Angeline, en ineens zo snel! Zie je wel, het ene moment in zak en as, en het volgende weet je met je blijdschap geen blijf! Wat een fantastisch begin van de week. Ik ben heel erg blij voor je, en ik hoop dat je supersnel je zaakjes geregeld krijgt hier en dan als de weerlicht naar Paul kan gaan. Jullie hebben lang genoeg moeten wachten.

Geniet ervan, print het uit en hang het aan je muur, dan kan je het telkens weer opnieuw lezen :grin: :grin:

^_^ :applaus: :plane:

Denise

O wat heerlijk Angeline, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en wat fijn dat je nu zo snel die kant op kunt zeg! :up: :up: :up:

Groet,
Annemarie

Hé dankjewel allemaal! Wat een superlieve reacties! Doet deugd!

Had hem vanmorgen maar direct uitgeprint (want ik was bang dat hij niet meer in mijn postvak zou zitten als ik de pc weer zou aanzetten :rolleyes: ) en inderdaad, ik blijf hem lezen... ben de tel al lang kwijt.

Paul was ook helemaal verrast met mijn berichtje. We hadden hem echt niet al nu verwacht. Ik weet het, dat klinkt raar, maar we hadden toch nog een paar weken wachttijd in ons hoofd. Maar je hoort ons natuurlijk niet klagen!! We zijn door het dolle heen. De loodjes waren zwaar, maar we hebben ze gedragen, vooral samen, ondanks de afstand hebben we tegen elkaar geleund en elkaar gesteund. Iets wat ik nooit zal vergeten en ik zal blijven koesteren.
Zijn ouders waren ook heel enthousiast.
Ons ma huilde, maar ze zei snikkend: 't zijn tranen van geluk mijn kind omdat je je geluk achterna gaat en ik ben zo blij voor jullie. Haar vriend had een mooie ontroering in zijn stem toen hij proficiat zei. Je voelde de ontlading bij hen en het daagde me hoe ook zij in spanning hebben gezeten tijdens het wachten...

Nog werken tot en met zondag (ik liet me de laatste tijd nog slechts per week inplannen in het interimkantoor).
Volgende week naar Parijs voor de sticker. Dan het ticket boeken.
Ook volgende week afspraak met de verhuurders van de flat om te kijken hoe we de opzeg zullen regelen.
En ondertussen spullen wegdoen, zaken afronden, kleren inpakken en hier en daar nog afspreken met mensen die me nog eens willen zien...
Zo zullen de viertal weken wel snel omvliegen, denk ik en kan ik inderdaad als de wiedewaai naar Paul toe..

...wordt vervolgd...

Ik ben ontzettend blij voor je!!!!! Geniet van het afronden van de laatste dingen en voor je het weet kan je in de armen van je ventje vliegen!

die 4 weken gaan inderdaad SUPER snel voorbij zijn! :cheer: :cheer:

Wanneer vlieg je?
Wij vertrekken op 1 juli vanuit zaventem over Heatrow naar Melbourne.

Wat heerlijk Angeline, nog maar 4 weken en dan zijn jullie eindelijk samen!

Veel succes met alle laatste eindjes en geniet er ook een beetje van.

Groet,
Annemarie

Back