Annelies en Thijs naar Australië

Je kunt binnen goed voelen wat voor weer het buiten is ja :D Same here.

Maar super dat de job binnen is!!! Vanaf hier moet het makkelijker worden, de eerstvolgende keer dat je een job zoekt kom je bepakt met O
local ervaring. Good on ya mate! Enjoy de laatste dagen 'vakantie' je zult er nog naar terug verlangen ;)
En laat @blck_bnny gewoon zelf beslissen hoe ze naar het werk gaat :) In het ergste geval kun je over een half jaar zeggen: I hate to say it... >:D :D
 
Proficiat met je baan, wat zal dat een opluchting voor je zijn. Geniet nog van je vrije dagen en vertel de katten ook even dat ze het huis weer snel voor zich alleen zullen hebben ;) je verhaal klinkt allemaal heel erg bekend, jullie zijn goed op weg hoor!
 
En @afterbang, iemand moet het onderhoud doen. Een motor is een stuk goedkoper en sneller om mee door de spits van Melbourne te rijden ;)

Matige onderbouwing Thijs. Ben beter van je gewend :p Onderhoud heeft niets te maken met sneller door het verkeer gaan :p

Kijk nou uit. Als je bij een vrouw een beslissing doordrukt die ze eigenlijk niet wil komt het altijd een keer terug (morgen, volgende week, volgend jaar, op d'r sterfbed)

Boing! Boemerang tegen je hoofd. Waar komt die vandaan denk je dan nog even... hahaha
 
Gefeliciteerd met je baan Thijs, wat fijn voor je. Nu gaat het 'echte' leven in Oz ook voor jou beginnen! En je zult je vrije tijd nog wel gaan missen, ze zijn hier niet heel royaal met de vrije dagen. Gelukkig wel goed in lange weekenden! En ja, business English is weergeven andere koek dan social talk! Veel plezier woensdag!
 
Matige onderbouwing Thijs. Ben beter van je gewend :p Onderhoud heeft niets te maken met sneller door het verkeer gaan :p

Kijk nou uit. Als je bij een vrouw een beslissing doordrukt die ze eigenlijk niet wil komt het altijd een keer terug (morgen, volgende week, volgend jaar, op d'r sterfbed)

Boing! Boemerang tegen je hoofd. Waar komt die vandaan denk je dan nog even... hahaha

Motor is wel degelijk goedkoper en makkelijker te onderhouden + het verbruik is lager. Daar is niets aan gelogen. Maar het is me vooral om de tijd te doen, als je dan toch besluit om niet met het OV te gaan, ga dan met iets wat ook daadwerkelijk sneller is dan het OV.
Maar m'n argument werd voor me gemaakt, Annelies sprak iemand en die vertelde in 10 minuten op z'n werk te zijn elke dag. Een rit die met de auto een half uur duurt. Ik zag de deur op een kier gezet worden ;)

Als ik een motor heb ga ik gewoon een deal met d'r maken. Het is 12 kilometer naar d'r werk. Als ik in 20 minuten van ons huis naar haar werk kan rijden haalt ze haar motorrijbewijs en betaal ik. Met die learner permits stap je hier zo op. (Annelies, als je dit leest, deal? :p )
 
Ik was in contact met D. van Lam-mer_en (anti SEO tekentjes) toen ik net in AU aankwam. Alleen ik zat in Perth, hij in Melbourne. Die naam moet je vast gehoord hebben/horen. Ik zag net dat hij eind December is gestopt na 5 jaar er te hebben gewerkt. Hij was hoofd e-commerce en small businesses oid.

Jullie hebben geen auto???
 
Gefeliciteerd! Fijn dat ook de baan binnen is!

En onderwater rugby... Leuk om te zien! Hier in Whyalla doen ze aan onderwater hockey :D
 
Ik was in contact met D. van Lam-mer_en (anti SEO tekentjes) toen ik net in AU aankwam. Alleen ik zat in Perth, hij in Melbourne. Die naam moet je vast gehoord hebben/horen. Ik zag net dat hij eind December is gestopt na 5 jaar er te hebben gewerkt. Hij was hoofd e-commerce en small businesses oid.

Jullie hebben geen auto???

Ik moet bekennen dat ik die naam nog niet gehoord heb. Ik zie dat hij weer terug naar Nederland is gegaan. Misschien dat ik de naam nog ga horen als ik aan het werk ben. We hebben wel een aantal gemeenschappelijke connecties op LinkedIn.

Wij hebben zeker wel een auto! We hebben het zo'n twee maanden zonder geprobeerd en toen duurde het nog een maand voordat we de auto uiteindelijk echt hadden. Je mist teveel van alles wat Australië te bieden heeft als je geen auto hebt. Maar voor alles in en rond de stad heb ik liever een motor. Dat is nog even sparen en wachten tot de winter goed en wel begonnen is. Hoe kouder het wordt hoe interessanter de prijzen worden ;)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FOL
Back
Top