Hahahaha... Ja die staat ook voor mij nog ergens op de To do listNou, zojuist 45 minuten down the rabbit hole van een recreational pilot license gegaan. Ik kan niet de enige zijn die af en toe die dingen ziet en denkt "dat is een mooie manier om Australië te ontdekken". Haha.
Meer een topic voor een oudgediende (hardcore) die naar Tassie wilde en een licentie heeft
Hey, nu voelen wij ons aangesproken ;-) Die zijn er nog wel hoor, al doen we ons best om daar verandering in te brengen haha.Relaties met vrienden, collegas en mensen in de buurt zijn sterker dan ooit. Met alle grenzen dicht zijn er geen tijdelijke bewoners meer. Geen backpackers, geen working holidayers. De vraag hoe lang we blijven wordt niet meer gesteld. Als je hier bent gebleven tijdens COVID, dan ben je one of us.
Hey, nu voelen wij ons aangesproken ;-) Die zijn er nog wel hoor, al doen we ons best om daar verandering in te brengen haha.
Congrats met deze mijlpaal!
Grabs popcorn!wij zijn ook temporary residents hoor, en net als jullie willen wij dat graag veranderen (hopelijk snel een update daaromtrent).
You provided a National Police Certificate issued by the Australian Criminal Intelligence Commission. This check is not accepted for the purpose of immigration. Please provide a National Police Check issued by the Australian Federal Police in Canberra.
Goede tip!Niet geheel on topic, sorry Thijs. Op veel documenten hebben we verschillende namen, bijvoorbeeld 3 voornamen, of maar 1, of voorletters, of eerste naam en de rest voorletters, etc. Breng die verschillende weergaven van je naam in kaart. Al die verschillende opties kun je opvragen in 1 en dezelfde AFP Check.
Keigoed dat je erop hamert @Thijsvr, thanks! Jouw link is inderdaad de enige echte voor een Fed Police Check. Je wilt niet weten hoeveel ongure bedrijfjes in de visa bureau en immigration agency categorie je proberen op te lichten door honderden dollars servicekosten bovenop de Police Check prijs te zetten of een neppert of verkeerde check op te hoesten. De AFP heeft een overheidsgereguleerde vaste prijs en alleen Canberra levert hem af.
Niet geheel on topic, sorry Thijs. Op veel documenten hebben we verschillende namen, bijvoorbeeld 3 voornamen, of maar 1, of voorletters, of eerste naam en de rest voorletters, etc. Breng die verschillende weergaven van je naam in kaart. Al die verschillende opties kun je opvragen in 1 en dezelfde AFP Check. Ik had er een enorme hoop gedonder mee en heb naast mijn volledige naam 5 aliassen moeten laten onderzoeken. Courtesy of my Case Officer die niet snel tevreden was.
Als toerist is Sydney zeker een hele leuke en mooie stad met historische en nieuwe gebouwen, mooie parken, haven en meestal mooi weer (en voor jou als surfer nog wel meer voordelen )
Moet ook niet Bondi of zo kijken natuurlijk. Maar ja. Met 4 miljoen mogelijke surfers moet je even zoeken naar je plekje. Maroubra geweest? (Google Bra Boys of https://en.wikipedia.org/wiki/Bra_Boys)Ik vond het maar druk in het water, ik ben duidelijk verwend met m'n zwembad en gegarandeerde golven
Heb zelf een zwak voor Maroubra. Een paar keer in een AirBnB gezeten vlak na of vlak voor een vlucht. Zoals je zegt; Maroubra is een gewoon strand zonder toeristen en de ‘ perse gezien willen worden crowd’. Veel fijner dan Bondi in mijn ogen. Heb er ook een keer de kerst BBQ gedaan bedenk ik me nu net! (2015)Maroubra is een veel gemoedelijker strand vergeleken met Bondi. We wonen daar niet ver vandaan en gaan er regelmatig even uitwaaien.
Fijn dat Sydney bevallen is, het is hier ook erg wel erg leuk
Dat is de standaard wandeling met de drukke stranden. Maroubra ligt nog een eindje zuidelijker (maar locals only in the surf, zie linkje Bra Boys)We waren van Bondi naar Coogee gelopen, maar het was heerlijk weer en overal behoorlijk druk in mijn ogen, maar dat kan ook met mijn gebrek aan surf skills liggen.