kleine tip voor je gumtree auto aankoop
zorg dat ze je geen "floater" verkopen, dan ben je de sigaar of het haasje, jammer van de centen
@Katjavdl Wat is een floater? Moet de verkoper niet sowieso een Roadworthiness certificate regelen voordat je de auto koopt? Dan weet je toch of de auto goed is? (Ik heb er geen verstand van hoor!)
Ik koop liever een goede (used) car bij de merk garage. Ik heb het niet zo auto's kopen van een willekeurige jan doedel.
floater in the aussie language: een auto die te water is geweest, bewust of onbewust. Is er meestal niet goed voor
en inderdaad moet je ook checken of er geen lening meer zit op een 2e hands gekochte auto, want die neem je vrolijk mee over en dan kon het wel eens een DUUR koopje worden.....
floater in the aussie language: een auto die te water is geweest, bewust of onbewust. Is er meestal niet goed voor
Of de rivierEnnuh Queensland dan @FOL ? Daar willen ze nog wel eens het strand op gaan met de auto, weer of geen weer....
Je kan ook gewoon zeggen, duurt wel een aantal maanden. We gaan de komende tijd nog niks horen. Dan hoef je niet zo vaak die vraag te beantwoorden
ps 3 maanden wachten lijkt lang, maar is niks vergeleken met anderen! Velen moesten meer dan 12-18 maanden wachten Bellen heeft idd geen zin. Je ligt gewoon op de stapel en ze gaan ermee aan de gang wanneer je boven komt drijven (pun intended naar hrt volgende)
Dat is niet "australisch". Dat is "sydney/Melbourne". Hier hebben we geen wateroverlast