artvark&mammavark naar Melbourne

:up: Fijn dat het zo voorspoedig verloopt. Hopelijk zullen jullie er nog veel leuke dingen beleven.
 
Ach ja!!! had ik moeten zeggen! die staat te pronken in de WC. Kyra van Jenm vond hem helemaal eng en durfde niet te plassen, maar een deken erover doet dan wonderen...

Als we aan de housewarming gaan (of sticky beak- zoals dat hier heet) moeten we hem toch eens een prominente plek geven, zodat niemand er argeloos aan voorbij gaat!
 
Goed hoor al die hulp! ´K had graag komen kwasten maar het is zo ver fietsen...
Heb je al nieuwe foto´s? Oja, ws op je blog, moet ik daar maar s gaan kijken.
Voor nu maar weer sukses met de verdere verbouwing.
 
Je komt maar, Koog aan de Zaan, vlak naast Amsterdam!
En ik vind schilderen altijd zo leuk...
Zal ik dan thuis maar eens verder gaan? Mwah, stel je voor dat ik over anderhalf jaar ga verhuizen, zonde van de verf..
 
Nou, we zitten er!! helemaal verhuisd, en bijna helemaal af (ahem) maar wat een lekker huis is dit zeg!!

We voelen ons helemaal thuis, en onze meubels lijken wel of ze voor dit huis gemaakt zijn, of het huis omde meubels heen ontworpen, of... afgezien van de kast die 3 cm moest verliezen natuurlijk.

Ik ben ook al langzaam aan de tuin  begonnen, of hoe je dat ook noemt, want nu ik mijn permaculture course doe, is dat natuurlijk iets wat mijn vingers doet jeuken!!
De kinderen vinden het heerlijk hier, en zijn de hele dag buiten, als het niet regent. De ponies beginnen ook al lekker te settelen, en als morgen de scholen beginnen, kunnen we maar liefst 10 minuten later weg van huis; heerlijk!!

de koffie staat weer klaar, ook zonder kwast...
 
Wat fijn Auk dat jullie je zo thuis voelen al in je nieuwe huis. Geweldig toch? en weer lekker doen en laten wat je wilt. Super hoor!
 
Je kunt het noemen , heerlijk ontspannen druk.... :|

Veel plezier met alles,

Jack :evil:
 
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg121321#msg121321 date=1215948451]
Nou, we zitten er!! helemaal verhuisd, en bijna helemaal af (ahem) maar wat een lekker huis is dit zeg!!

We voelen ons helemaal thuis, en onze meubels lijken wel of ze voor dit huis gemaakt zijn, of het huis omde meubels heen ontworpen, of... afgezien van de kast die 3 cm moest verliezen natuurlijk.

Ik ben ook al langzaam aan de tuin  begonnen, of hoe je dat ook noemt, want nu ik mijn permaculture course doe, is dat natuurlijk iets wat mijn vingers doet jeuken!!
De kinderen vinden het heerlijk hier, en zijn de hele dag buiten, als het niet regent. De ponies beginnen ook al lekker te settelen, en als morgen de scholen beginnen, kunnen we maar liefst 10 minuten later weg van huis; heerlijk!!

de koffie staat weer klaar, ook zonder kwast...
[/quote]

Hey Auk.. :)

Klinkt echt goed zeg..! En leuke foto's pas weer op je blog. Tof. Ik zit nu lekker in het zonnetje in de achtertuin, net 150km gefietst.. van Schiedam naar Noordwijkerhout, via Boskoop weer terug. Zonnetje, tussen de landerijen door. Op zulke momenten is Nederland ook genieten. Maaarrrr, we komen eraan.. ;)
 
Wat heerlijk voor jullie dat het zo goed voelt.
En ik kom graag een keer thee drinken en jullie huis bewonderen.

Demy
 
We zijn hier een jaar!!!!!

Gisteren hebben we dat gevierd door; bomen omzagen, olijfbomen planten, de ponies, kippen en varken los in de tuin, bonen zaaien, en natuurlijk; uit eten!

Voelt het als een jaar? jazeker; tjeemig wat is er veel gebeurd; dit is zeker niet zo'n jaar waarbij je het gevoel hebt; waar blijft de tijd? We hebben genoeg gedaan voor drie jaar, en zijn dan ook een heel klein beetje moe, soms. Maar; Leuk-moe. (snap je dat?)

Vandaag aan we met Clara- Mariette lekker koken en nog meer bomen omzagen, en zondag weer een permaculture dag. Ons leven is lekker vol! En Goed nieuws, Art heeft na 6 maanden werk de vraag in de groep gegooid of hij misschien vier dagen kan gaan werken (er is nogal wat werk te doen op 27 acre) en dat was uiteindelijk, schoorvoetend, niet echt een probleem. Niet zo groot dat ze het hem weigerden, tenminste. Ook weer een goede manier om te vieren dat we hier een jaar zijn!

wij zijn voorlopig nog erg blij dat de stap hebben gedaan. En, we hebben gisteren ook even de kinderen ondervraagd; zij zijn ook erg blij dat we het hebben gedaan, maar ze missen onze vrienden, en met name hun eigen vrienden wel heel erg. Tja, en dat blijft natuurlijk. ook hebben we hier al zoveel leuke nieuwe vrienden
 
Ik weet precies wat je bedoelt.
Wij waren hier de 6de al weer 15 maanden, en we hebben er natuurlijk wel op geproost  :grin:
De tijd vliegt voorbij.

Maar zo te lezen hebben jullie een erg leuk leven. En het geeft niks om mensen te missen, zij zullen jullie ook missen. Maar lang leve internet toch.....?

Op naar het volgende jaar  :up:

Groetjes,
Jo
 
Hey Auk, wij zijn iets langer hier en het lijkt net of het leven hier in een  super snelheid maar maar met veel plezier aan ons voor bij gaat.
Niet te geloven. Afgelopen week hebben we een huis gekocht, een Queenslander in Cairns, dus we blijven hier ook wel nog wel even  :grin:
Hier word ook nogal wat geproost ed. op de nieuwe momenten in ons leven.
Ik blijf met plezier jullie gezellige belevenissen volgen.

Groetjes Jolanda
 
Oeps helemaal vergeten.....
Maar zo te lezen vermaken jullie je goed!  :up: Geef maar een gil en ik kom je zo een dagje helpen met zagen, of staat er inmiddels geen boom meer?
 
Jeetje Jolanda, wat een prachthuis zeg, om te watertanden
:shock: Gefeliciteerd met je aankoop!
Mariette
 
Back
Top