artvark&mammavark naar Melbourne

Veel plezier vandaag. En ga maar heerlijk van je nieuwe bezit genieten.  :flowers:
Voor je het weet is alles verbouwd en aangepast en zit je heerlijk in je huis te genieten. We komen zeker een keer het eindreultaat bewonderen.

Groeten Demy
 
Wat leuk dat je er aan gedacht hebt!!!!! 
Het gaat heel onofficieel hoor; de sleutels ophalen. Donderdag moesten alle cheques binnen zijn, die zijn vandaag overhandigd aan de conveyer van de eigenaar, maar daar was niemand bij aanwezig.
Ik liep na de Mitre10 (verf halen) even bij de real estate agent binnen, en kreeg drie sleutels. De rest zou op de kitchenbench liggen. Ik kreeg nog een leuke mand met een doosje thee en een spaarlamp erin, en dat was het.

Van ceremonie houden ze niet zo, geloof ik...
We gaan wel vanavond uit eten met de vorige eigenaars, dat leek ons gezellig, en het is handig om contact te houden, omdat het toch wel een speciale property is.

Demy, je bent heel erg welkom!! koffie, kwastje; wat je wilt!
 
ohhhhhhhh, was het helemaal vergeten :oops:: dus dan nog maar een keertje zo:
gefeliciteerd, jullie behoren geloof ik per vandaag tot de grootgrondbezitters van australie :lol:!
geniet nog even van de rust zou ik zeggen!
liefs mariette en de boys
 
Gefeliciteerd!

Owen, de vriendje van Bregje, heeft (volgens mij) jaren in de bouw gezeten in Melbourne.. ook wil hij (volgens mij) voor zichzelf beginnen als hij weer terug is. Hij kent dus (volgens mij) de markt qua aannemers wel in Melbourne. Misschien loont het de moeite hem eens te vragen?
 
Hoi,

hebben jullie lekker gegeten ? En hoe is het huis nu het leeg is ??
Als jullie nog hulp nodig hebben, met verven verhuizen enz. laat het maar horen.

Groetjes Inge
 
Ha inge! leeg???

ehm, ik denk dat Jamie zijn maten niet zijn komen opdagen, want het stond nog vol met junk!! Nou ja, om eerlijk te zijn; niet het huis, maar de schuur. helemaal tsjokkeblok vol...

We zagen het al enigzins aankomen, en hadden dus al gezegd dat als ze het niet zouden redden dat ze de schuur nog even konden gebruiken, we beginnen toch in het huis.

@ Luuk; onze aannemer begint morgen, dus dat is al best snel, en een van de problemen bij het vinden van een aannemer is de afstand. Mensen uit de city (aangezien de mensen hier vinden dat ze gewoon in Melbourne wonen, wat ook bijna zo is (zeg maar, zogauw berwick en rowville doorgroeien) rekenen extra reistijd, en dat is dus erg veel extra duur, zeg maar.  Wat we ook prettig vinden is dat we aannemers van hier ook op de feesten tegen kunnen komen, wat hopelijk de neiging om eerlijk te zijn bevordert...

En lieve vriendinnen... zoals het er uit ziet ga ik deze vrijdag, en volgende week vrijdag en misschien donderdag wat wit kwasten. Jullie zijn welkom!!!!

We komen trouwens net terug van een etentje in Emerald met de vorige eigenaars- was erg gezellig.
 
Gefeliciteerd met jullie nieuwe bezit  :up:
Moet zeggen dat jullie aardig op snelheid zijn, een aannemer die al begonnen is en de kwast al in de hand.

Groetjes Chantal

p.s. mocht er tegen de tijd dat ik in Melbourne nog wat te verven zijn.......
 
Succes met jullie nieuwe woning :up:. Als ik in de buurt was geweest kwam ik wel even helpen, maar ik vind scheveningen- melbourne voor een weekendje klussen/ verfen toch net iets te ver  :grin:
 
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg118355#msg118355 date=1211958158]
wat?  ik heb helemaal geen pla muren..??[/quote]

Heey je valt in herhaling!!  :grin:
 
nou, ik denk dat ik ook last heb van wegvallende post, want ik zie m maar een keer... vandaar da ik m weer postte.
 
Heel leuk huis hoor! Heel veel sukses met verbouwen/opknappen/verven etcetera.
En dan heel veel geluk met elkaar in jullie nieuwe optrekje.
Ik ga later ook maar eens je blog lezen want je schrijft wel erg leuk en ik ben reuze benieuwd naar foto´s van de beesten en jullie tocht door Australië van het begin.
 
Het huis is inmiddels nog veel leuker!!!
de trap zit erin, twee extra slaapkamers, vandaag de ramen, zodat het niet zo donker is, en dankzij twee SUPERSTERREN is een slaapkamer bijna helemaal in de grondverf. Dank Ilse en Inge!!!!

auk
 
Back
Top