Inmiddels hebben we een flink aantal kijkers gehad, en al twee mensen die zeer geïnteresseerd waren om een tweede keer te komen, (maar net niet geïnteresseerd genoeg om...)
Ik vind het wel een toestand om steeds weer te poetsen hoor, en ik voel me net de 'mother from hell'. Waar de kinderen eerst eindeloos mochten playmobil-en en tenten bouwen, roep ik steeds; 'Als je het maar opruimt!!'. en, 'Oh mijn god!! Wat een puinzooi!!"
Het is zelfs zo erg dat Bregje, de jongste van net drie ook al de hele tijd rondloopt en roept 'Wat een rommeltje zeg!!' terwijl het huis echt nog nooit ze netjes is geweest.
En dan die bloemen, he? Eindeloze bossen gaan er doorheen. Art hoeft echt voorlopig niet met een bos aan te komen. (gelukkig zijn die in Oz heel duur)
Vandaag hadden we weer een kijker, en die vond het heeeel erg leuk, maar had wel een angstwekkende mededeling; Vorige week is in Leidschendam een informatie folder uitgedeeld door de gemeente met nieuwe plannen, en daar staat een weg dwars door ons huis (en dat van de buren) getekend. Paniek!!! :wow3:
Gelukkig (na vele telefoontjes) blijkt het wel mee te vallen; ze willen het gebied eigenlijk wel aanpakken, maar heel erg op zijn ambtenaars, hebben ze geen idee hoe, want het mag ook niet teveel kosten, dus gebruiken ze zowiezo de bestaande wegen. En die pakken ze eigenlijk ook niet echt aan. Maar als iemand nou een goed idee heeft...
(wij wel- er hebben al 5 kijkers afgezegd vanwege de lokatie, dus ; weg weg, en flat aan de overkant neer)
Verder hebben we weer in het krantje gestaan met een diepte interview over ons huis, dit maal als Aukje en Peter!!!! (hee, slim he??
)
Nee, Bij Arthur op zijn werk weten ze nog van niets, maar ik heb wel zo'n beetje besloten een maand voor het einde van het schooljaar op te zeggen; het enige wat me tegenhoudt is de gezondheid van mijn moeder. We hebben volgende week weer een doktersbezoek, en als dat verkeerd uitslagen geeft, houdt dat misschien in dat alle plannen op losse schroeven staan, maar in principe; Eind juli vertrekken!!!!!
aukje
(en, ik heb onze website bij mijn naam gevoegd!! knap!!! :lol: