artvark&mammavark naar Melbourne

Gefeliciteerd!!! 
party0003.gif
en weet
je wat nou cool is........dezelfde CO en dezelfde datum van het visum......wij dus ook!!!!!!

Miranda :D :eek:
 
[quote author=tum link=topic=4820.msg81879#msg81879 date=1172055625]
Gefeliciteerd!!! 
party0003.gif
en weet
je wat nou cool is........dezelfde CO en dezelfde datum van het visum......wij dus ook!!!!!!

Miranda :D :eek:
[/quote]

Geweldig!!  :lol: :lol: :lol:
Hartstikke gefeliciteerd!! (ben nu herstellende van 1.5 liter goede champagne  :coffee:)

Arthur
 
Thanks!!!! Enneeuuh neem maar een lekker asperientje
tegen de hoofdpijn.....of nog een fles champagne....
schijnt ook te helpen  :grin: :grin:
 
:congrats:

van harte gefeliciteerd en misschien tot in melbourne ! wij hopen ook deze zomer te kunnen vertrekken....

veel succes!
 
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg81747#msg81747 date=1171960438]
[size=20pt][size=20pt]WE HEBBEN HET VISUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

En hier nog eentje, proficiat!

:dancing:
 
Ik dacht; de kriebel neemt wel af als we eenmaal gewend zijn  dat we het visum hebben, maar het wordt alleen maar erger!! Iedere avond forum, real estate.com.au en blogs van andere mensen (en zelfs  :blush: als ik thuis moet werken-gelukkig heb ik dan niet zo'n strenge directeur..) (ikzelf,nl)
En ondertussen worden er grote stappen gezet; huis te koop (eerst weer weken hard klussen om het presentable te maken, en hopenlijk -met enige investering- een stuk meer waard) en voorlopig lijkt het goed te gaan; Woensdag op Funda, donderdag al de eerste kijker, en volgende week weer drie!!

Voor nieuwsgierigen;
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?1=1&obj_GUID=%7B3589517A%2D09C6%2D4FD9%2D83DD%2D5B44E1450472%7D&refining=N&Page=2&onthouden=1&sfPrijsMin=300000&sfPrijsMax=450000&Form=Home&sfStraal=1&sfPostcode=2266AZ&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=0&searchmode=normaal

Via een blog de tip gekregen om prijzen van electrische apparaten te vergelijken, en inderdaad; wat scheelt dat! Dus besloten om een nieuwe wasmachine mee te nemen en een nieuwe stofzuiger.  (en misschien wel meer)

En dan slaat de twijfel weer toe, moeten we nu wel onze heerlijke fijne superruime De Waard tent meenemen? Het leek ons wel leuk excentriek, maar zien een beetje op tegen het schoonmaken,  en ik vraag me toch af hoe vaak je nu voor langere tijd gaat camperen. Want een De Waard zet wel snel op, maar pakt zo heel lang in...
Wie heeft tips?? 

Hoe zijn de tenten in OZ?? we nemen voor onze reis twee 'uitgooi tentjes' mee- opvouwbaar, staan in 2 seconden (echt!!).

Maar later??

Nou ja, en dat soort twijfels dus. Iedere week zeggen we wel tegen elkaar; ok heb nog eens nagedacht... zullen we ** niet toch meenemen/thuislaten?? Vast herkenbaar, of niet??

aukje
 
Klinkt goed dat er al zoveel kijkers zijn, ik duim  :up: voor jullie dat het huis snel verkocht wordt, nu de klok vooruit gaat en het weer beter wordt is het een goede tijd om te verkopen.

Succes met besluiten wat wel en niet mee te nemen  :smile:

Groetjes,
Susan
 
Succes met de verkoop van het huis  :up:

Gelukkig zijn de toenemende vertrek kriebels goede kriebels... Lekker joh dat het nu steeds dichterbij komt. Het duurt gewoon echt niet lang meer voor jullie!!!
Succes met alles uitzoeken  :up:
 
Hi Aukje

Geen idee of je met een container hierheen komt.  Maar ik zou zeggen dat als je nog een plekje in de container hebt, gewoon meenemen.  Je kan het altijd nog verkopen.  Ga je veel kamperen als je hier in Oz bent?  Dat hangt helemaal van je zelf af.  Je hebt ook hier kampeerterreinen aan de kust waar families voor weken op zomervakantie gaan.
Plekje over, meenemen zou ik zeggen.

Sidonia
 
Hi Mamavark,

Kallie hier, wij nemen de tent mee, geen de Waard maar wel een heerlijke tent, ook een ruimtevreter.
maar Oz is ook a great campingplace.

Dus als je ruimte hebt meenemen die hap, hier krijg je er ook geen drol meer voor.

Mariette
 
Ik heb ook even gegluurd op Funda, geweldig huis, dus dat moet binnen no-time verkocht zijn :up:
 
:up:

Gefeliciteerd hoor! Helemaal super voor jullie, ik hoop dat het huis snel verkocht is en jullie lekker kunnen gaan!

Succes en groetjes,
Nicole
 
Inmiddels hebben we een flink aantal kijkers gehad, en al twee mensen die zeer geïnteresseerd waren om een tweede keer te komen, (maar net niet geïnteresseerd genoeg om...)
Ik vind het wel een toestand om  steeds weer te poetsen hoor, en ik voel me net de 'mother from hell'. Waar de kinderen eerst eindeloos mochten playmobil-en en tenten bouwen, roep ik steeds; 'Als je het maar opruimt!!'. en, 'Oh mijn god!! Wat een puinzooi!!"
Het is zelfs zo erg dat Bregje, de jongste van net drie ook al de hele tijd rondloopt en roept 'Wat een rommeltje zeg!!' terwijl het huis echt nog nooit ze netjes is geweest.
En dan die bloemen, he? Eindeloze bossen gaan er doorheen.  Art hoeft echt voorlopig niet met een bos aan te komen. (gelukkig zijn die in Oz heel duur)
Vandaag hadden we weer een kijker, en die vond het heeeel erg leuk, maar had wel een angstwekkende mededeling; Vorige week is in Leidschendam een informatie folder uitgedeeld door de gemeente met nieuwe plannen, en daar staat een weg dwars door ons huis (en dat van de buren) getekend. Paniek!!!  :wow3:
Gelukkig (na vele telefoontjes) blijkt het wel mee te vallen; ze willen het gebied eigenlijk wel aanpakken, maar heel erg op zijn ambtenaars, hebben ze geen idee hoe, want het mag ook niet teveel kosten, dus gebruiken ze zowiezo de bestaande wegen. En die pakken ze eigenlijk ook niet echt aan. Maar als iemand nou een goed idee heeft...
(wij wel- er hebben al 5 kijkers afgezegd vanwege de lokatie, dus ; weg weg, en flat aan de overkant neer)

Verder hebben we weer in het krantje gestaan met een diepte interview over ons huis, dit maal als Aukje en Peter!!!! (hee, slim he??  :p)
Nee, Bij Arthur op zijn werk weten ze nog van niets, maar ik heb wel zo'n beetje besloten een maand voor het einde van het schooljaar op te zeggen; het enige wat me tegenhoudt is de gezondheid van mijn moeder. We hebben volgende week weer een doktersbezoek, en als dat verkeerd uitslagen geeft, houdt dat misschien in dat alle plannen op losse schroeven staan, maar in principe; Eind juli vertrekken!!!!!

aukje
(en, ik heb onze website bij mijn naam gevoegd!! knap!!! :lol:
 
Hey Aukje,

Hopelijk heb je snel een koper voor het huis.
Nog meer hoop ik dat de doktersuitslagen van je moeder goed zijn  :up:
 
Oh Aukje wat vervelend voor je. Wat zal het dat moeilijk maken.

Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed komt en dat je moeder er gezond weer uit mag komen.
Hopenlijk blijkt uit de onderzoeken dat het niet zo ernstig als ze in eerste instantie dachten.
In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel van

Mariette
 
OOk van mij heel veel sterkte, met je moeder. Ik hoop dat het allemaal 'meevalt'.


En  wat een gedoe zeg met het huis  :| Ik hoop dat jullie hem snel verkopen.

Liefs Eutrice
 
Hallo Aukje,

Valt niet mee over je nieuws.  Ik hoop dat de gemeente snel (niet een word dat samengaat met gemeentes) weet wat de gaan doen zodat jullie huis verkocht kan worden.

Ik wens je ook veel sterkte met de moeder, hopelijk valt alles mee.

Groetjes,
Susan
 
Ook namens mij heel veel sterkte met je moeder. Hopelijk valt het allemaal mee.

Wat een lastige situatie met het huis, ik hoop echt voor jullie dat de gemeente duidelijkheid geeft en het huis nu snel verkocht wordt.

Groetjes,
Marina
 
Back
Top