artvark&mammavark naar Melbourne

Jeetje Aukje wat een verhaal.
Ik wens je veel sterkte toe en dat jullie droom toch mag uitkomen nu of over een tijdje.

Erna
 
Ondanks het moielijke bericht over je moeder, toch dapper dat jullie doorzetten. Hopelijk kunnen jullie je droom verwezelijken. Veel sterkte de komende tijd, maar ook veel succes en plezier met het regelen van alles en natuurlijk gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!
 
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Wat een geweldig nieuws! Succes en sterkte met de voorbereidingen.
 
Ik ben blij voor jullie dat jullie al een beetje knoop hebben doorgehakt.
Het blijft natuurlijk een moeilijke situatie maar gelukkig is het huisprobleem al van de baan! Dus 1 zorg minder!
Nog veel sterkte met de andere knopen!

groetjes,
An
 
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis.

Fijn dat jullie ook wat keuzes hebben kunnen maken wat het vertrek betreft.
En je weet het, maken van een keus nagelt je nog niet vast.

Sterkte de komende tijd en geniet vooral van deze overwinning. :up:

Mariette
 
Hoii,

:congrats: met de verkoop van jullie huis, moet een fijn gevoel zijn.
Wel goed hoor dat jullie toch doorzetten. Misschien kunnen jullie ook eerst het visum valideren en dan heb je nog vijf jaar de tijd om in Australie te komen :up:

Ik wens je heel veel sterkte met je moeder.

Liefs Eutrice
 
Oh, Aukje, wat een geweldig nieuws!!
Gefeliciteerd!!!
Heel veel sterkte met inpakken de komende tijd!

liefs van Pauline
 
Gefeliciteerd met de verkoop! Succes met
het regelen verder en ook veel sterkte
met je moeder.

groetjes Miranda
 
Hallo Aukje,

Super nieuws over jullie huis  :up:  Nu kunnen jullie verder plannen.  Sterkte nog met je moeder.

Groetjes,
Susan
 
Super hoor dat het huis verkocht is. Nu stel tekenen dan kunnen ze er niet meer onderuit :grin:
 
Berlijn = zadelpijn!!!!

Serieus; we hebben het VISUM!!! (YES) Maar, waar we een beetje op gehoopt hadden, na drie dagen Berlijn met voet-fiets en trein doorcrossen, zonder klapzoenen, bloemen en handen van de ambassadeur. Sterker; ze spreken daar op de ambassade slechter engels dan ik, maar wel beter Duits, dat dan weer wel.
Berlijn is trouwens LEUK!!!!!!
Wij zaten in; (hier komt ie Hansie) in het BAXPAX hotel, en dat kan ik iedereen aanraden; hele nieuwe schone kamers, en dat lees je wel eens anders (bv op reiswijzer). Wij hadden een appartement voor 70 euro pn, hele ruime kamer met heerlijk bed (dat direct gerepareerd werd nadat we er doorheen zakten (bloos) en zo zwaar ben ik helemaal niet!). Met bad (-in aparte kamer), keukentje met van alles erin, en uitzicht over de daken van Berlijn, op loopafstand van Reichstag, Alexanderplatz, hele leuke straat met restaurantjes en leuke winkeltjes, en natuurlijk; de Australische ambassade!! (zo'n 25 minuten lopen en zo'n 15 terug dansen) 'k heb trouwens nu ook een kortingskaart voor geïnteresseerden. (zonder commissie voor mij, overigens)
En; Een fiets huren is echt een hele leuke manier om Berlijn te doen. Wij hadden DB fietsen, een soort witte fietsenplan, maar uiteindelijk was dat toch redelijk duur, ik zou zelf huren ca 10 eu per dag. Berlijn is best groot, en met fietsen kom je overal, ook in de parken, en in de leuke buurten, de saaie stukken sla je over.

Ik vond het trouwens heel symbolisch, in een stad die zolang symbool was van een verdeeld europa, en halverwege potdicht zat, een visum halen om naar de andere kant van de wereld te verhuizen. (met een fles witte wijn op klonk het mooier, maar nu kom ik er even niet meer op)

Hansie, mocht je de tijd en het geld vrij kunnen maken, langer gaan!! zonde voor een nacht!

Uit eten is trouwens heel goedkoop in Berlijn, echt heel heel goedkoop.
kortom, het was leuk!

Auk

14-05-07%20104744.JPG
 
Tjonge, ik begin spijt te krijgen dat we niet zelf het stickertje hebben gehaald, maar het paspoort opgestuurd hebben. Klinkt goed daar in Berlijn...... :smile:
Gefeliciteerd met het visum!!!
:dancing:

greetz Pauline
 
Wij hebben het visum ook zelf opgehaald, zijn geloof ik 5 dagen in Berlijn geweest. Vond het ook een geweldige stad!
 
hey Aukje en Art,

Gefeliciteerd met jullie visum, het was een zware reis om dat visum te bemachtigen, maar nu hebben jullie hem dan toch :up:
Wij gaan hem ws ook halen, want wij hebben de paspoorten nodig voor de overdracht de 31e. Ik durf ze dan niet op te sturen.

Mariette
 
Mooi stickertje hè, ook al istie niet van goud.

Gefeliciteerd!!!

groetjes Miranda  :smile:
 
[quote author=kallie link=topic=4820.msg89970#msg89970 date=1179260731]
hey Aukje en Art,

Gefeliciteerd met jullie visum, het was een zware reis om dat visum te bemachtigen, maar nu hebben jullie hem dan toch :up:
Wij gaan hem ws ook halen, want wij hebben de paspoorten nodig voor de overdracht de 31e. Ik durf ze dan niet op te sturen.

Mariette
[/quote]

Offtopic: Mariette, kan je niet nu alvast kopieen van de paspoorten langsbrengen bij de notaris zodat ie ze kan vergelijken met t echte paspoort, en daarna t echte opsturen dan? Ik kan me zelfs herinneren dat ik bij de meest recente overdracht alleen kopieen opgestuurd heb naar de notaris, ik heb de beste man nooit gezien en hij mijn paspoort ook niet  :smile:
 
Hi Aukje,

Wat een leuk verhaal over Berlijn, zou er zo heen gaan :up:

Gefeliciteerd met jullie visum en natuurlijk de verkoop van het huis!!!

Groetjes,
Lela
 
Back
Top