artvark&mammavark naar Melbourne

Goed nieuws 1;
er gaat geen weg door ons huis, en de koper die daar naar vroeg komt vrijdag met zijn eigen makelaar- dus dat gaat de goede kans op (ha, verschrijving- maar eigenlijk wel toepasselijk)
Nu vrijdag afwachten, hopen dat dat ook met een sisser afloopt.

aukje
 
Pfffffff, gelukkig  :shock: :up:

Succes met de verkoop verder  :smile:

groetjes Miranda
 
Gaat helemaal goedkomen :up:

En als ik zo is naar de foto's kijk zal het niet zo lang duren voor die weg is, het is een snoeppie, kzou het zo willen hebben :grin:
Ware het niet dat wij ook weggaan.

Mariette
 
Heel veel succes met de verkoop! :up:
Dan kunnen we binnenkort allemaal samen naar Melbourne! :plane:
Hopelijk ook goed nieuws voor je moeder vrijdag!

groetjes,
An
 
HA Mariette,
als Berlijn niet lukt maken we er Melbourne van!
en nieuwsflah; TWEE serieus geinteresseerden in het huis. Een stel is allebei bouwkundige; wat kunnen die zeuren zeg!!
aukje
 
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg87557#msg87557 date=1176894136]
HA Mariette,
als Berlijn niet lukt maken we er Melbourne van!
en nieuwsflah; TWEE serieus geinteresseerden in het huis. Een stel is allebei bouwkundige; wat kunnen die zeuren zeg!!
aukje

[/quote]

:wink: :wink:, ze lezen toevallig toch geen xpdite hè die bouwkundige zeuren  :roll: :wink:

Geintje, 2 geïnteresseerden is prima!! (zou ze ook wel willen  :smile:)

groetjes Miranda
 
Hee wat goed  zeg!!!  :up:

Hopelijk zijn ze dan ook zo geintresseerd dat ze het huis willen kopen :wink: Liefste allebei, dan kun je ze laten bieden, hahahaha :lol:
Heel veel succes he!

Liefs Eutrice
 
Bdaankt Kallie,
het heeft niet geholpen.
Ik heb nu alleen nog maar zin om allerlei hele nare woorden de wereld in te slingeren.
Dit weekeinde moeten we maar diep diep gaan nadenken.
auk
 
Hi Auk,

We kunnen alles altijd proberen te regelen en te plannen en denken dat we het nog in de hand hebben ook.
Helaas gaan de dingen vaak zoals ze moeten gaan en hebben we helemaal nergens de hand in.
Voor wat het jou waard is, ik zou best af en toe een beetje met je willen bijkletsen.
Kun je MSNen? Dat zou vast een beginnetje zijn.

Het lost niets op maar kan ongelofelijk luchten.

Liefs, Mariette
 
Het klinkt misschien vreemd, maar we hebben, na rijp beraad, besloten om alles gewoon door te laten lopen.
Dus; 'Gewoon' mijn baan opgezegd per 1 juli (jippie-joepie- wat voelt dat goed!!) op de laatste dag voor de mei vakantie.
Onze gedachte is; als het goed gaat de komende tijd kunnen we waarschijnlijk er wel een tijd tussenuit, zo kunnen we in ieder geval reizen, en misschien beginnen met settelen.
Ik denk dat het belangrijk is voor onze kinderen deze periode duidelijk te laten verlopen, ze hebben ze zich zo ingesteld op vertrek (en zich er eindelijk mee verzoend)
Mocht het helemaal mis gaan, dan is het ook fijn als ik vrij ben, dan kan ik voor mijn moeder gaan zorgen. Dan maar wat salaris missen.
We hebben dus nog geen tickets gekocht, daar wachten we nog even mee.

Met die gedachte gingen we zaterdag op vakantie (we wilden de kinderen ook nog Parijs laten zien, en voor de laatste keer met vrienden naar zuid-Frankrijk). Het was een super gezellige vakantie, ondanks de regen de hele week. (!)
En het onvoorstelbare gebeurde; Maandag kregen we een bod op ons huis van 320.000 (120.000 onder de vraagprijs) van mensen die we zelf heel eng vonden, Woensdag een bod van 380.000 van mensen met drie kinderen, (en dit huis verdient gewoon kinderen)- we hebben tegen geboden met 430.000, en vrijdag kregen we een bod van 405.000!! Onze richtprijs was 400.000, dus we zijn helemaal in de gloria,
en hebben gelijk met zijn allen een grote fles champagne leeg gedronken.

Van de extra 5000 kunnen we mooi de tickets betalen, of het desnoods even uitzingen als er zich iets  onvoorziens/voorziens voordoet.

De kinderen zijn ook helemaal blij; mag eindelijk de trampoline weer in de tuin!

wij zijn blij!
aukje
 
Back
Top