Australische overheid organiseert een emigratie avond

Status
Not open for further replies.

Lost

Administrator
Australie is een groot land en de keuze waar je je gaat vestigen kan een moeilijke zijn. Om je te helpen deze keuze te maken, organizeren de overheden van South Australia, Tasmania en West Australia een gratis informatie avond voor prospective business en skilled migranten. Deze avond zal in het teken staan van de lifestyle en de mogelijkheden die deze mooie staten je te bieden hebben. Naast afgevaardigden van de eerder genoemde staten, zullen ook medewerkers van de ambassade in Berlijn aanwezig zijn om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Na afloop van de formele presentaties zijn er hapjes en natuurlijk Australische wijn.

Datum: Donderdag 8 maart 2007
Tijd:    18:00 - 20:30 (deur opent om 17:30)
Waar:  Omgeving Amsterdam centraal (precieze locatie wordt via email bekend gemaakt)

Registratie voor deze avond is verplicht en toegang is uitsluitend op uitnodiging. Om je interesse kenbaar te maken en om er zeker van te zijn dat je in de doelgroep valt, wordt je verzocht contact op te nemen met de organizator via het volgende emailadres:

seminar8march@development.tas.gov.au

In je aanmeldingsemail moet je tevens vermelden:
1. Full name
2. Date of Birth
3. Occupation
4. Formal qualification(s)
5. English language ability (Fluent, Moderate, Functional)

Wellicht overbodig, maar vergeet niet om je email in het engels te schrijven.


Details aanmeldingsemail toegevoegd (met dank aan Kallie).
 
Bij deze aanmeldingsemail moet je tevens vermelden:

1. Volledige naam
2. Geboortedatum
3. Beroep
4. Overige kwalificaties
5. Kennis van Engelse taal (vloeiend, functioneel of gematigd)
 
Inderdaad. Ik zie pas net het verzoek om in de aanmeldingsemail bovenstaande punten te vermelden. Dank je wel Kallie! :up:
 
Ja,

wij zijn zowieso van de partij.

Maar wel aanmelden, hoor! Alleen op die manier krijg je de gegevens door van locatie.

Mariette
 
Als ik mijn dienst kan ruilen wel. Ik heb wel gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen...
 
Klopt,

Er stond nog een mededeling onderaan het bericht.

Invitations will be issued by the end of February.
 
Ja ik heb pas vanmorgen dat bericht gekregen. Als ik wordt uitgenodigt, dan ben ik van de partij (ow en mn ienst kan ruilen).
 
[quote author=kallie link=topic=6522.msg80829#msg80829 date=1170960901]
Ja,

wij zijn zowieso van de partij.

Maar wel aanmelden, hoor! Alleen op die manier krijg je de gegevens door van locatie.

Mariette
[/quote]

check! vorige week heeft onze agent ons al aangemeld (de schat  :grin: )
 
Is deze bijeenkomst net zoiets als de Expo in Amsterdam die een jaar of wat geleden georganiseerd werd???
Daar ben ik toen geweest en vroeg me af of deze bijeenkomst een soort van hetzelfde is.
Kan iemand mij dat vertellen?

Jidske  :cool:
 
[quote author=Jidske link=topic=6522.msg80900#msg80900 date=1171030560]
Is deze bijeenkomst net zoiets als de Expo in Amsterdam die een jaar of wat geleden georganiseerd werd???
Daar ben ik toen geweest en vroeg me af of deze bijeenkomst een soort van hetzelfde is.
Kan iemand mij dat vertellen?

Jidske   :cool:
[/quote]

Ik denk niet dat er werkgevers zijn of recruiters.
Die Jobexpo van eind 2005 was (groots) opgezet door de regering van heel Australie in samenwerking vele bedrijven en recruitmentagency's.
Deze was toen trouwens niet alleen in Amsterdam, maar ook in London, Berlijn en een aantal Aziatische steden.
Deze informatieavond is veel kleinschaliger van opzet, georganiseerd door de staten Western Australia, Tasmania and South Australia.
En gaat dus ook alleen over deze staten. Een groot voordeel is wel dat je voldoende gelegenheid krijgt je vragen te stellen en er voldoende tijd voor je kan worden uitgetrokken.
Uit ervaring weet ik dat het ons veel goed gedaan heeft persoonlijk contact te hebben met iemand van de staat waar je je wilt of van plan bent te vestigen.
Bij het aanvragen van een STNI bijvoorbeeld werd toch wel erg op prijs gesteld dat wij zelf naar het Department van Economic Development zijn geweest voor een gesprek.
Je moet maar net in de buurt zijn.

Op deze manier wordt je bekend gemaakt met voors en tegens van bovenvermelde regio's. Met de mogelijkheden die er zijn en om een eventueel plan van aanpak op te zetten.

Naar mijn idee de moeite waard om te gaan en er nog eens iets extra van op te steken.

Mariette
 
Mariette, bedankt voor je antwoord. Het lijkt me een interessante avond, dus ik denk dat ik ook maar om een uitnodiging ga vragen.
Zeker omdat het wat kleinschaliger is en ik ook graag ik West Australie wil gaan wonen.

Groetjes Jidske  :cool:
 
Ik heb mijn dienst in ieder geval kunnen ruilen en ben dus in de avond vrij. Hopelijk ontvang ik eind Februari ook een utinodiging.
 
Hi allemaal,

Rudy en Lela zijn ook aanwezig! (Ook dankzij onze agent :up:).

Groetjes,
Lela
 
Ik heb me ook net aangemeld met mijn vriendin, hoop dat we een uitnodiging krijgen. We willen eigenlijk naar Victoria, maar Tasmanie is eigenlijk veel mooier. Als ze nou ook nog eens werk in de IT zouden hebben...
 
Ik wandel er uit mijn werk ook even heen; mits ik uiteraard een uitnodiging in mijn mail ontvang :) Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat wij allen geen uitnodiging zullen ontvangen, toch? :)
 
[quote author=EandE link=topic=6522.msg81380#msg81380 date=1171550077]
We willen eigenlijk naar Victoria, maar Tasmanie is eigenlijk veel mooier. Als ze nou ook nog eens werk in de IT zouden hebben...
[/quote]

Stuur me even een PM met daarin wat voor werk in de IT je zoekt. Wellicht dat ik kan helpen.
 
Ik heb de uitnodiging binnen, tis in de beurs van Berlage..dus je loopt er zo heen vanaf Centraal station.(Damrak op=rechtdoor uit station en het is dan aan je linkerhand)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top