Australische overheid organiseert een emigratie avond

Status
Not open for further replies.
[quote author=Andy en Marjolein link=topic=6522.msg82586#msg82586 date=1172701807]
Wij hebben uitnodiging ontvangen en gaan zeker even een kijkje nemen.

Hoe herkennen de 'forum' mensen elkaar? Rode roos in linker broekzak??  :roll:

Groetjes,
Marjolein
[/quote]

wij doen wel een shirt aan met opschrift: WIJ WAREN NIET BIJ HET OERGEZELLIG FORUMUITJE 3 MAART JL.!  :|  (volgende keer beter..)

iedereen die wel gaat: VEEEL PLEZIER, drink een VB van ons! :wink:
 
Sure, Kal!  :up: oeh, da's vast over een maand of wat.. stel jij je achtertuin ter beschikking??  :roll:
 
Nou, na mijn tweede mailtje heb ik toch ook een uitnodiging ontvangen :) Ik denk dat mijn eerste mailtje is zoekgeraakt ofzo... vreemd. Maar goed, ik zie jullie volgende week ;) Als iedereen die gaat nou even zijn / haar foto op de wie is wie pagina zet dan komen we een eind ;)
 
@4np Als jij er zo uit ziet als op jouw foto herken ik je denk ik wel ;-). Meestal lopen er niet veel van dat soort figuren rond.

Ik heb trouwens ook de uitnodiging gehad, nog wel ook met een vraag van de organisatie directeur wat ik precies in de IT deed. Toen ik mijn CV stuurde kreeg ik als reply "You have a good background, please consider yourself invited". Kijk, daar word ik blij van.

(Totaal  :eek:fftopic:, maar ik heb ervaren dat het in het Engels gevaarlijk kan zijn om iemand naar zijn "background" te vragen. Ik heb dat op zakelijke beurzen snel afgeleerd, sommige mensen dachten dat ik meteen al vroeg naar hun persoonlijke leven en waren echt beledigd.)

En al weer iets meer ontopic, gaat er eigenlijk iemand ook nog naar die emigratiebeurs in Nieuwegein, volgend weekend?
 
Heb vrijkaarten gekregen van een verhuisbedrijf waar we een offerte hebben aangevraagd, dus gaan wel ff kijken.
Je weet nooit wat je nog opsteekt :up:

Mariette
 
Ik ga volgende week zondag ff kijken. Mn familie gaat ook mee, zodat hun weer kunnen zien hoe de hele procedure in elkaar steekt.
 
Toen ik mijn CV stuurde

Hmm ik heb in telegram stijl om een uitnodiging verzocht dus niks geen CV werkte ook.....Zouden ze dan toch een tekort krijgen aan Biomedische wetenschappers (let this be the case).
 
@tweety: Ik had eerst ook gewoon een heel kort mailtje gestuurd, mijn CV pas toen ik er om werd gevraagd. Het lijkt erop dat sommige IT beroepen in trek zijn, andere niet. Dat van mij gelukkig dus wel ;-).
 
Ik heb net een mail verstuurd! Hopelijk is het overdag, mijn vriendin is die dag jarig.. (zou dat een voorteken zijn?)
 
[quote author=Luuk link=topic=6522.msg82893#msg82893 date=1172869819]
Ik heb net een mail verstuurd! Hopelijk is het overdag, mijn vriendin is die dag jarig.. (zou dat een voorteken zijn?)
[/quote]

Het is van 17.30 - 20.00 uur. Dus om tijd terug voor koffie en taart..  :cool:

Alvast proficiat!
 
@EandE nou als jij er zo uit ziet als Shrek moet ik je ook wel kunnen spotten; zoveel shreks kom ik normaal gesproken niet tegen ;) Ik ga overigens niet naar Nieuwegein (ook al is het om de hoek); er lijken me net te veel bedrijven te staan waar ik op dit moment niet zoveel aan heb (emigratie bureau's, verhuisbedrijven, reisorganisaties etc). Het enige wat ik 'straks' nodig heb is een bedrijf dat een aantal dozen wil verschepen maar die haal ik wel van dit forum of internet :)
 
:loudcry: Ik zie dit te laat!

Nou ja, John en Cat gaan wel, dus moeten die de ogen en oren maar open houden :cool:

Hopelijk krijgen we ook meer info op de beurs komend weekend. :wink:
 
Misscien hebben ze een autoreply systeem en krijg je toch nog een uitnodiging.
Niet geschoten is altijd mis :up:
 
Helaas is dit niet het geval. Ik heb het verzoek gekregen van de DED om de oproep van de portal te verwijderen, aangezien degene die de aanvragen beoordeeld nu in Nederland zit. :wink:
 
Hee mensen,

Gezellig om jullie allemaal weer even te hebben gezien  :up: Ow en Lela en Rudy natuurlijk voor de eerste keer, erg leuk jullie ook ontmoet te hebben :up:. Ik hoop dat jullie een dezer dagen je skills assessment terug krijgen en dat de kallies natuurlijk binnenkort eindelijk het vliegtuig kunnen nemen  :up: Niet veel nieuws gehoord, maar wel gezellig en weer wat foldertjes om me weer even bezig te houden!
We zien jullie allemaal bij het volgende uitje  :grin:
 
Hi! Je bent me net voor  :grin:. Ik (wij) vonden het ook erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten! Inderdaad weinig nieuws, maar het was de moeite van het heengaan al waard om alleen maar naar dat Australische taaltje te kunnen luisteren  :up:

En dat alles maar heel snel voor iedereen op zijn pootjes terecht mag komen!

Succes met je medicals !!

Enne... wanneer is dat volgende uitje nou?  :lol:

Groetjes,
Leal
 
Nou, wij ook dan maar eventjes.

Gisteren was het best wel laat geworden, eerst nog met een paar stellen een tijd nagekletst.
Maar aangezien we met de trein waren, (iets wat we eigenlijk nooit doen,) konden we lekker naroezen.

En dat hebben we geweten ook. In Utrecht overstappen, zaten we op een bankje de Mercury Real Estate te lezen die we van Hiroko hadden.
We hadden nog tijd zat!
Kort daarvoor hadden we anderen nog gewaarschuwd dat ze wel hun trein in de gaten moesten houden, haha.
Zien we zo de trein voorbij rijden, waren we inplaats van in het midden van het perron te gaan zitten helemaal aan het uiteinde gaan zitten en natuurlijk helemaal verdiept in al die prachtige huizen.

Wij hebben ook niets nieuws gehoord, maar ik heb toch wel enkele anderen gehoord, dat ze blij waren gekomen te zijn en nu wisten wat ze wilden.
En wat ik ook wel leuk vond te zien was dat ze alledrie een totaal verschillende manier hadden van benadering en een presentatie die duidelijk maakte waar ze voor stonden.
W-A redelijk zakelijk en groots, S-A guitig (wijn), gulzig (mensen nodig op korte termijn) En Tas warm en persoonlijk.

Een aantal leuke mensen ontmoet. Trouwens altijd verrassend te zien wie er bij een bepaalde naam hoort.
Al met al een leuke avond gehad.

Mariette
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top