Australische overheid organiseert een emigratie avond

Status
Not open for further replies.
Ik vond de prijs, zelfs met die 500 euro korting erg veel (ik heb dat inderdaad wel zien staan).
 
Wat was die prijs met of zonder korting, want nu wil ik wel eens weten of dat veel verschilt van de offertes die wij al hebben aangevraagd.
En welk bedrijf was dat kan iemand mij dat vertellen?

Mariette
 
Ik heb alleen de prijzen gevraagd voor 3m3. Ik kwam bij ongeveer allemaal rond de 1200/ 1400 euro uit (exclusief verzekering).
Ik weet niet welk bedrijf de korting bood, want ik vond het zo wie zo te duur (online shipping is meer dan de helft goedkoper).
 
Ja, als je het zo bekijkt dan is 6200 voor ruim 30 cub toch niet zo veel :grin:
(wel een hoop geld hoor, maar goed daar zit dan wel alles in.)
 
Ik heb alleen de prijzen gevraagd voor 3m3. Ik kwam bij ongeveer allemaal rond de 1200/ 1400 euro uit
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat hier allemaal onder valt?
 
Volgens mij: het inpakken, ophalen van huis, verschepen en naar Australie brengen.
Er komen dus nbog kosten bij (oa verzekering). Zelf ben ik nu aan het kijken op online shipping. Daar kun je het zelf naar de haven brengen en van de haven ophalen en dat is een stuk goedkoper...
 
Yep stukken goedkoper op hun site staat 80 euro per M3. Wil je me even laten weten als je wat verder met ze bent?

Thanks, Chantal
 
Ik weet niet wanneer jij nu van plan bent te gaan, maar ik laat pas spullen overschepen als ik een huisje heb. Ik ga pas in Oktober, dus eer ik echt meer weet zal het wel november/ december zijn...
 
Dan lijkt het me handiger dat ik jou op de hoogte hou!
Ik probeer alles rond te krijgen zodat ik 1 oktober met mijn werk kan beginnen (er vanuit gaande dat ze kunnen overtuigen dat ze mij echt nodig hebben en dat geen ozzie deze functie kan vervullen). Maar er is nog zo veel te regelen o.a. mijn apartement moet te koop komen te staan (moet nog nagaan of ik beter kan verhuren)enz enz. Ben alleen bang dat mijn nieuwe werkgever me liever vandaag dan morgen heeft dus ik vrees dat het uiteindelijk augustus of september wordt dat ik moet beginnen.... Het gaat zo wel erg snel en de paniek begint een beetje toe te slaan aangezien ik nog alleen maar bezig was om referentie brieven en diploma's boven water te krijgen. Het ergste is dat slechts 2 vrienden het pas weten en natuurlijk mijn collega's maar familie is nog niet op de hoogte! Reden mijn ouders zijn nog ruim 1 week op vakantie en die wil ik toch als eerste op de hoogte brengen. Kortom het worden spannende weken de komende tijd.
 
Snel heel snel zul je bedoelen ik heb het gevoel dat ik de hele week al in een achtbaan zit! Of zou dat nu komen dat ik al 3 avonden achter elkaar feestjes (ter gelegenheid van andere dingen maar ik hou ondertussen mijn eigen feestje) heb gehad en dus 3 dagen onder invloed rond loop.

Nou kap ik met dit topic te vervuilen!
 
Wij gaan ook met ze in zee.
Onze spullen laten we +/- half april ophalen.
Ik hou jullie op de hoogte van alles.
Tot nu toe ben ik erg tevreden, als ik een vraag doormail
heb ik binnen 10 minuten al antwoord.

Jolanda
 
Zijn er overigens nog mensen die in oktober naar Manchester of in november naar Londen gaan?
http://www.expo-australia.com/

Ik wil met mijn vriendin naar de expo van Londen gaan:
Who will be there?
Australian Employers, Recruitment Consultants, State Development Boards, Estate Agents, Shipping Companies, Australian Banks and Immigration Consultants.

Companies appearing at the Expo are serious about attracting educated, skilled and motivated people to Australia; they want to meet you, answer your questions and discuss the relevant opportunities DownUnder.

Lijkt me zeer interessant en zeker de moeite waard.
Ik kon me herinneren dat eenzelfde expo vorig jaar of het jaar daarvoor in Amsterdam werd gehouden.
Is dat niet meer?
 
Hi!

Wij willen ook heel graag gaan en hebben die in London in Maart gemist; we wilden daarom maar naar Manchester in Oktober maar als er een maandje later 1 in London is ga ik daar liever heen. Alleen daar heb ik niets van gezien op de site, weet je het zeker? En zo ja, weet je dat ook de exacte datum, tijd en locatie? Ik heb voor die vorige Expo geprobeerd wat gedetailleerder info. te krijgen over welke wergevers en voor wat voor banen er mensen aanwezig zouden zijn. Zonder veel succes... weet jij/jullie misschien eeen mogelijkheid om daar achter te komen?
Heeft men verder nog tips/ ervaring met hoe je vanuit hier (NL) een baan (sponsorship) kan regelen?

Groetjes!

Marika
 
Op de site vind je over de expo in Londen de volgende gegevens:
Earls Court IBIS Hotel, 47 Lillie Rd, Earls Court SW6 1UD
3-4 November 2007
Saturday 9.30am - 4.30pm
Sunday 10.00am - 4.00pm
Nearest Tube: West Brompton
Entry £15.00 - cash only. Thank you.

Klik maar eens op deze link: http://www.expo-australia.com/expo/london/

Wie er allemaal aanwezig zijn van werkgevers etc. weet ik ook niet.

Wat betreft het vinden van een baan vanuit NL, heb ik begrepen dat dat best moeilijk is.
Daarom gaan wij (mijn vriendin en ik) voor een skilled visa. Zitten we ook niet vast aan de sponsorship en kunnen we nadat we het visum hebben geregeld op zoek gaan naar een baan.
Op vacatures reageren is namelijk bijna niet mogelijk als je geen visum hebt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top