Australische overheid organiseert een emigratie avond

Status
Not open for further replies.
:grin: Als ze er dan ook een visum bij geven en wat cash ben ik een dag erna vertrokken  :up: :wink:
 
Nou dan zien we elkaar allemaal daar, dus.

Wordt een druk forumweekje, met eerst 3 maart het xpdite uitje nog :up:

Mariette
 
Heb je hem wel verzonden?
Verstuur hem nog een keer.

seminar8march@development.tas.gov.au

Vergeet niet het volgende te vermelden (In het Engels, graag :smile:)

1. Volledige naam
2. Geboortedatum
3. Beroep
4. Overige kwalificaties
5. Kennis van Engelse taal (vloeiend, functioneel of gematigd)

Mariette
 
Zit zo te twijfelen of ik me toch aan ga melden.....Nou is er een griepgolf op komst dus zou het opvallen als ik niet op mijn werk verschijn?  :grin:
 
Als je je hebt aangemeld heb je in ieder geval die uitnodiging binnen. Want zonder dat kom je net als toen bij die jobexpo niet binnen.
Dus zou toch even doen. kun je altijd nog even kijken of je het gaat redden.

Mariette
 
Ok je hebt me over de streep getrokken, zal me direct aanmelden. Moet zeggen dat er wel wat moeite voor nodig was om tot deze beslissing te komen.

Groetjes Chantal
 
Zou je die bevestiging mail mee moeten nemen of zou je gewoon alleen je naam kunnen noemen daar (met ID.bewijs?)

Carmen.
 
Zou ik gewoon doen.
Zoveel ruimte kost dat niet, maar wat je in ieder geval niet moet vergeten is je CV.
 
Afgelopen nacht om een uitnodiging verzocht en 1 uur later deze binnen dus dat gaat lekker snel. Nu nog kijken of ik het ga halen?
 
Psies... die uitnodiging heb je in ieder geval binnen...  :up: nu kun je altijd nog kijken of het haalbaar is.
Je bent tenslotte niet verplicht om te gaan.

Groetjes Jidske
 
[quote author=kallie link=topic=6522.msg82457#msg82457 date=1172618348]
Heb je hem wel verzonden?
Verstuur hem nog een keer.[/quote]

Hoi Mariette, ik weet echt zeker dat ik hem heb verzonden ik heb een copy gekregen in mijn andere mailbox (11 feb). Ik heb hem dus toch nog maar een keer verzonden. Misschien dat er iets mis is gegaan bij het afhandelen van de mail :S Nouja, de beurs van berlage is groot genoeg dus ik moet er vast nog wel bij passen lijkt me ;)
 
Yep, wij hebben de uitnodiging gisteren ook via de mail ontvangen, dus we zijn zeker van de partij!
 
Wij hebben uitnodiging ontvangen en gaan zeker even een kijkje nemen.

Hoe herkennen de 'forum' mensen elkaar? Rode roos in linker broekzak??  :roll:

Groetjes,
Marjolein
 
Hoe herkennen de 'forum' mensen elkaar? Rode roos in linker broekzak?? 

We hebben dan toch al lang en breed het uitje van 3 maart achter de rug, dus vele bekenden  :up: Dit is geen steek onder water voor de mensen die er a.s. zaterdag niet bij zijn!
 
[quote author=4np link=topic=6522.msg82562#msg82562 date=1172687698]
[quote author=kallie link=topic=6522.msg82457#msg82457 date=1172618348]
Heb je hem wel verzonden?
Verstuur hem nog een keer.[/quote]

Hoi Mariette, ik weet echt zeker dat ik hem heb verzonden ik heb een copy gekregen in mijn andere mailbox (11 feb). Ik heb hem dus toch nog maar een keer verzonden. Misschien dat er iets mis is gegaan bij het afhandelen van de mail :S Nouja, de beurs van berlage is groot genoeg dus ik moet er vast nog wel bij passen lijkt me ;)

[/quote]

Hi 4np,

Laat even weten als je nog geen uitnodiging hebt ontvangen.
Geldt ook voor anderen trouwens.

Stuur me in dat geval even een PMtje.

Mariette
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top