Als je je hebt aangemeld heb je in ieder geval die uitnodiging binnen. Want zonder dat kom je net als toen bij die jobexpo niet binnen.
Dus zou toch even doen. kun je altijd nog even kijken of je het gaat redden.
[quote author=kallie link=topic=6522.msg82457#msg82457 date=1172618348]
Heb je hem wel verzonden?
Verstuur hem nog een keer.[/quote]
Hoi Mariette, ik weet echt zeker dat ik hem heb verzonden ik heb een copy gekregen in mijn andere mailbox (11 feb). Ik heb hem dus toch nog maar een keer verzonden. Misschien dat er iets mis is gegaan bij het afhandelen van de mail :S Nouja, de beurs van berlage is groot genoeg dus ik moet er vast nog wel bij passen lijkt me
We hebben dan toch al lang en breed het uitje van 3 maart achter de rug, dus vele bekenden Dit is geen steek onder water voor de mensen die er a.s. zaterdag niet bij zijn!
[quote author=4np link=topic=6522.msg82562#msg82562 date=1172687698]
[quote author=kallie link=topic=6522.msg82457#msg82457 date=1172618348]
Heb je hem wel verzonden?
Verstuur hem nog een keer.[/quote]
Hoi Mariette, ik weet echt zeker dat ik hem heb verzonden ik heb een copy gekregen in mijn andere mailbox (11 feb). Ik heb hem dus toch nog maar een keer verzonden. Misschien dat er iets mis is gegaan bij het afhandelen van de mail :S Nouja, de beurs van berlage is groot genoeg dus ik moet er vast nog wel bij passen lijkt me
[/quote]
Hi 4np,
Laat even weten als je nog geen uitnodiging hebt ontvangen.
Geldt ook voor anderen trouwens.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.