Australische series

En ik geloof ook My Big Fat Greek Wedding.. En natuurlijk BABE :) Niet dat ik hem ooit gezien heb want John wil hem niet zien........  :cry:

Grtz Tanne  :cool:
 
Strictly Ballroom. Kregen de DVD gratis bij de krant dit weekend.
Wederom zelfde acteur als in Muriel's Wedding!
 
Jaa! Echt een idiote film, maar goed. Bewijst ook maar weer dat je als actrice niet knap en superslank hoeft te zijn! Weet niet hoe die actrice in het echt heet, maar Muriel heeft ook nog samen met Hugh Grant in About a Boy gespeeld. Heeeel leuke film!

Je zult het misschien niet zeggen, maar Maluka was niet voor de buis weg te slaan toen ze flying doctors pas geleden herhaalden  :p :lol:

Babr is erg leuk ook! My Big Fat Greek Wedding ook? Die is ook wel erg leuk!
 
Babe heb ik ongeveer 1000000 keer gezien. Toen ik als Nanny in Melbourne werkte was dat de enige manier om dat kind zoet te houden. Maar zelfs nu vind ik het nog een leuke film.

Flying doctors blijft leuk! :up:
 
Flying docters is in ieder geval beter dan al die Amerikaanse pulp.....
Alle series uit Amerika moeten minimaal 1 blik lachvoer hebben....anders vinden de Amerikanen het niet leuk...

Even het dekseltje open en de lach komt weer via de speakers je huiskamer in...nee, dan maar het Australische...met de mooie vergezichten die je in de serie toch ziet :)
 
Ja, ik ben ook geen fan van Amerikaanse series. Friends, Ally McBeal, Joey, ik kan me er niet in vinden.
Ik kijk er wel naar uit om straks in Australie lekker alle Australische series te zien. Maar hopelijk hangen we daar niet zo veel voor de buis als hier. Lekker buiten in de tuin, of er lekker opuit gaan. Veel gezonder voor de mens!
 
Ik vind Friends wel leuk, maar er zijn er inderdaad zooooveeeeeel... Iedereen die er iets voor lijkt te stellen krijgt zijn eigen sitcom.
Ook sex and the city was wel leuk, maar dat soort dingen volg ik niet. Alleen de laatste paar weken van Sex and the city heb ik gezien.

Het meeste kijken wij naar Discovery, Animal Planet en National Geographic
 
[quote author=shelley link=topic=1212.msg9945#msg9945 date=1109601638]
Ja, ik ben ook geen fan van Amerikaanse series. Friends, Ally McBeal, Joey, ik kan me er niet in vinden.
Ik kijk er wel naar uit om straks in Australie lekker alle Australische series te zien. Maar hopelijk hangen we daar niet zo veel voor de buis als hier. Lekker buiten in de tuin, of er lekker opuit gaan. Veel gezonder voor de mens!
[/quote]

Volgens mij ga je veel in de tuin zitten  :-D - Amerikaanse series zijn hier erg populair bijv. Desperate Housewives, CSI Miami, CSI NY, American Idol, OC, Amazing Race, Survivor, NCIS, ER enz enz  :wink:
 
[quote author=Moneypenny link=topic=1212.msg9967#msg9967 date=1109621391]
Volgens mij ga je veel in de tuin zitten  :-D - Amerikaanse series zijn hier erg populair bijv. Desperate Housewives, CSI Miami, CSI NY, American Idol, OC, Amazing Race, Survivor, NCIS, ER enz enz  :wink:
[/quote]

Hoef ik die allemaal niet te missen :) Lopen ze alleen niet erg voor op Nederland?

Grtz Tanne  :lol:
 
Voor degene die houden van dingen zoals de flying doctors, moet je 'McLeods Daughters" niet missen!!!
Ze zijn hier al bij series 5, maar ik heb nu ook series 1 en 2 op dvd gezien, en vooral die seizoenen zijn geweldig!
En groep meiden/vrouwen die een farm runnen in SA!!
 
Mijn schoonmoeder had het over McClouds daughters en die is er helemaal aan verslaafd.
Ben benieuwd!
 
Ik heb er vijf minuten van gezien toen ik de laatste keer in Australie was. In Engeland wordt het niet uitgezonden. In Nederland weet ik niet.
 
[quote author=Cajendra link=topic=1212.msg9968#msg9968 date=1109622930]
[quote author=Moneypenny link=topic=1212.msg9967#msg9967 date=1109621391]
Volgens mij ga je veel in de tuin zitten  :-D - Amerikaanse series zijn hier erg populair bijv. Desperate Housewives, CSI Miami, CSI NY, American Idol, OC, Amazing Race, Survivor, NCIS, ER enz enz  :wink:
[/quote]

Hoef ik die allemaal niet te missen :) Lopen ze alleen niet erg voor op Nederland?

Grtz Tanne  :lol:
[/quote]

Meestal lopen ze een beetje voor inderdaad..........maar ja ...je kunt ook heel erg snel raden wat er allemaal gebeurd is .....toch :-D
 
Das waar :)

Er is nu trouwens dagelijks ook nog een Aussie serie *Our restaurant rules*. Is wel geinig, jammer alleen dat ze zo weinig van de steden zelf laten zien.

Grtz Tanne  :lol:
 
In Engeland heb je de serie "Desperately Seeking Sheila" waar 4 Australische mannen uit de Outback gekoppeld worden aan 4 engelse vrouwen. Ze kiezen dan hun favoriet uit, die met hun meegaat naar huis voor een aantal weken.
De een werkt op een Sheepfarm en ziet nooit andere mensen (wat ook duidelijk in zijn gedrag naar buiten komt!), de ander heeft een youth hostel vlak bij Alice Springs. Nog eentje woont in een tinnen hut op een verlaten eiland en de andere heeft een Yabbi (schrijf je dat zo?) Farm.

Leuke serie, maar die engelse vrouwen weten niet zo goed raad met de Outback mannen.
 
[quote author=shelley link=topic=1212.msg10076#msg10076 date=1109760590]
In Engeland heb je de serie "Desperately Seeking Sheila" waar 4 Australische mannen uit de Outback gekoppeld worden aan 4 engelse vrouwen. Ze kiezen dan hun favoriet uit, die met hun meegaat naar huis voor een aantal weken.
De een werkt op een Sheepfarm en ziet nooit andere mensen (wat ook duidelijk in zijn gedrag naar buiten komt!), de ander heeft een youth hostel vlak bij Alice Springs. Nog eentje woont in een tinnen hut op een verlaten eiland en de andere heeft een Yabbi (schrijf je dat zo?) Farm.

Leuke serie, maar die engelse vrouwen weten niet zo goed raad met de Outback mannen.
[/quote]

Hoe laat en welke zender komt dat :) Lijkt me wel leuk om te kijken... Beetje de Aussie versie van Boer zoekt vrouw..

Grtz Tanne  :lol:
 
Back
Top