Australische series

Okidoki!

Alleen, hoe regelen we dat? Ik kan ze misschien aan je geven op de Erwin Olaf expositie (je was toch ook van plan daar naar toe te gaan?).


Maar we kunnen er misschien ook een hele happening van maken door er een aussie video night van te maken (heb ook 'all aussie adventures' en John Safran op DVD) voor dutchies en non-dutchies, als daar animo voor bestaat ... . Ikzelf wil nog wel weer een keer wat K&K afleveringen zien!
 
neighbours
goed voor de geboorte van kylie, enne uiteraard nathalie imbrulia, holly valance , enne deltra goodrem
(is niet doorgebroken , maar zingt wel) :roll:

Best een verrasend goeie serie met veel ozzie slang :up:
(is ook gewoon op de belg te bekijken)

Maar in ozzie is ook nog de soap home and away te zien ? , hier helaas niet :cry:

En er worden veel jeugdseries gemaakt , waarvan heartbreak denk ik de bekenste is , maar nu is er ook Scooter op ned3 en ketnet te zien , best wel geinig , en is in samenwerking gemaakt met duitse ZDF .
En je hebt weird sience, ook ozzie.

groetjes Johan
 
Round the twist niet te vergeten! :) Bijna alle kinderseries komen uit Aussie.. Zo ook die serie over dat alle volwassen dood zijn... uhmmm.. ohja, the tribe..

Grtz Tanne
 
[quote author=damhooligan link=topic=1212.msg49411#msg49411 date=1140718425]
neighbours
goed voor de geboorte van kylie, enne uiteraard nathalie imbrulia, holly valance , enne deltra goodrem
(is niet doorgebroken , maar zingt wel) :roll:

Best een verrasend goeie serie met veel ozzie slang :up:
(is ook gewoon op de belg te bekijken)

Maar in ozzie is ook nog de soap home and away te zien ? , hier helaas niet :cry:

En er worden veel jeugdseries gemaakt , waarvan heartbreak denk ik de bekenste is , maar nu is er ook Scooter op ned3 en ketnet te zien , best wel geinig , en is in samenwerking gemaakt met duitse ZDF .
En je hebt weird sience, ook ozzie.

groetjes Johan
[/quote]

Delta Goodrem niet doorgebroken? Echt wel! In Australie is ze heel groot. En ze zong trouwens al voordat ze in Neighbours zat. Zelfs in NL toch wel een hitje gehad? Of UK?
En net toen ze de US ging veroveren, kreeg ze kanker. Nu is ze weer beter, en gaat het nu proberen in de US.


En meer bekenden(in Hollywood) uit Neighbours:
Radha Mitchell (zat o.a. in Phone Booth met Colin Farrell, Man on Fire, Finding Neverland en vorig jaar in Melinda and Melinda, een woody allen film)

Russel Crowe

Guy Pierce (LA confidential, Memento, Count of Monte Cristo, The Proposition)

Alan Dale (zat in 24(vice president), The OC(caleb), Navy NCIS en VEEL meer!

Kimberley Davies (heeft een paar appearances, zoals in Ally Macbeal en Friends), Doet nu meer reality(celebrity circus, I'm a celeb, get me outta here)

Alex Dimitriades (Heartbreak High!! Deuce Bigollo 2)

Jason Donovan zat in de goede serie MDA

Jessie Spencer (House)
 
ha ha, heb net (voor het eerst)  Kath en Kim gezien, (friday, abc, 14:00)

Lache hoor! Echt maf..
 
Oh ja, dat wou ik nog zeggen.

Magda S...moeilijkenaam... Sharon van Kath and Kim.
Zij heeft haar eigen show die binnenkort begint, met al haar typetjes.
Ik zag er advertenties voor op tv.
 
Hebben jullie trouwens Wedding Crashers :) :up: gezien daar zat Isla Fisher (uit "Home and Away") in.  oh en ze zat in Scooby Doo maar die heb ik niet gezien

En dan is er nog Daniel McPerson uit Neighbours en nu in The Bill

p.s. Amoz, ik hoorde dat Erwin Olaf inderdaad zelf ook aanwezig zal zijn op een van de avonden ik geloof op 6 April? om 6 uur 's avonds...weet niet of dat gaat lukken voor mij (met de kiddies) maar ga het proberen. Anders ga ik zowiezo een van de andere dagen.
 
wie kan mij vertellen door wie de titelsong van mc clouds daugthers wordt gezongen.

groetjes Manja :)
 
Ik ben ook blij met McLeod's Daughters hier..........Gaat wel hard met 5x in de week!
Natuurlijk wel echt een tv serie (en dus een beetje ontrealistisch) maar toch ook wel weer heel herkenbaar.........
Zat al vanaf aug/sep voor de buis toen het is begonnen, die herhalingen zijn voor mij dus alleen maar "wachten op de rest".

En ik zal ook niks verklappen, maar 'k zou wel blijven kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henriette
 
@Henriette,

ik was te nieuwsgierig om te wachten dus heb ik op de site van mc Clouds daughters even gelezen hoe de volgende afleveringen er uit zien, wat ik wel jammer vind is dat Clair op een gegeven moment overlijdt.

groetjes Manja :)
 
Inderdaad! Jij bent lekker...........ik wilde het niet verklappen.....
Wel tranentrekkers die afleveringen hoor......en ik moest er echt even aan wennen om zonder haar "door te moeten". Maar dat komt allemaal goed, beloofd  :up:

henriette
 
[quote author=Simone link=topic=1212.msg49447#msg49447 date=1140750347]

Delta Goodrem niet doorgebroken? Echt wel! In Australie is ze heel groot. En ze zong trouwens al voordat ze in Neighbours zat. Zelfs in NL toch wel een hitje gehad? Of UK?
En net toen ze de US ging veroveren, kreeg ze kanker. Nu is ze weer beter, en gaat het nu proberen in de US.
[/quote]


Oh , dat wist ik niet. LEUK  :up:

Hier is van haar echt niks te horen (voor zover mij bekend is).
gelukkig is ze nu weer beter  :-D

Groetjes Johan
 
Back
Top