Barbie op 1 of 22 oktober in Forest Lake (brisbane)

Rob

New Member
op zaterdagmiddag 1 of 22 oktober willen Mark en Antira een BBQ organiseren in Forest lake. Mocht er iemand honger en/of geinteresseerd zijn, laat me ff weten en dan mail ik wel ff de details.
Kids zijn natuurlijk ook welkom.

bijna vergeten...

Note van Mark en Antira:
"We hadden het idee om een soort van Australische bbq te houden op z'n Hollands. Wat zoveel betekent als dat iedereen die komt iets te eten/drinken meeneemt. En dat we daar als hollanders van genieten............... ;- ) "

Groeten Rob
 
BBQ, klinkt goed! 1 Oct. is Zoë jarig en dan kan ik niet maar de 22e wel als er meer gegadigden zijn??

Groetjes
Syl
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2687.msg29070#msg29070 date=1127643830]
Hmm waar ken ik die namen ook alweer van Rob? ..[/quote]

:p We hebben idd al een poosje niks van ons laten horen... maar sinds vorig jaar zijn we actief (geweest) op dit forum! In februari van dit jaar hebben we ons permanente visum in ontvangst genomen, de rest van ons bestaan kunnen jullie te weten komen op de BBQ!! 

Tot ziens in Forest Lake!  :up:
 
Eh... ik wil me ook wel inschrijven..! Voor de 22e althans :up:

(Syl, neem jij de kindjes mee?)

(Dankzij Mark en Antira nemen wij op deze wijze de stap naar Oz, na ons mailcontact ben ik nieuwsgierig naar jullie hele verhaal, helaas kan Sander er nog niet bij zijn... :cry:)

Groetjes Lin
 
[quote author=leena link=topic=2687.msg29114#msg29114 date=1127701340]
[quote author=jufrebekka link=topic=2687.msg29070#msg29070 date=1127643830]
Hmm waar ken ik die namen ook alweer van Rob? ..[/quote]

:p We hebben idd al een poosje niks van ons laten horen... maar sinds vorig jaar zijn we actief (geweest) op dit forum! In februari van dit jaar hebben we ons permanente visum in ontvangst genomen, de rest van ons bestaan kunnen jullie te weten komen op de BBQ!! 

Tot ziens in Forest Lake!  :up:
[/quote]

Nou dan komen we natuurlijk!
 
Als jullie op de 22e gaan bbq-en, moeten jullie wel even aan mij denken naturlijk he ;) Dan vier ik in het, tegen die tijd, natte en koude Nederlandje mijn 24e verjaardag :)
 
Jaaaaa ! Ik wil ook komen barbieknoeien !  :eatdrink:

Ik kan nog op alle data, al ga ik wel   :dance:  vanaf komende maandag WERKEN want ik heb mijn visum !! Whooohoo ! sorry, dat is even :eek:fftopic:  :blush:

Dus ik neem aan dat het dan de 22ste word, want zo te lezen zijn er dan aardig wat gegadigden ?

Cheers mates and mateys, cu at the barbie !

Ingrid  :cool:
 
Yep, Wie het eerst komt die het eerst maalt. dus de datum voor de Barbie is zaterdagmiddag 22 oktober. Ik stuur de geinteresseerden wel een e-mail /pmmetje met contact details van Mark en Antira.

Groeten Rob

En Ingrid geconduleerd met je visum, want nu is het luie leven afgelopen. We leven met je mee  :cry:
 
[quote author=Rob link=topic=2687.msg29256#msg29256 date=1127769542]
En Ingrid gecondoleerd met je visum, want nu is het luie leven afgelopen. We leven met je mee  :cry:
[/quote]

:-D dank je, Rob!  :wink:
 
Hi Rob

Dank voor de pm! Begrijp ik nou goed uit deze mail dat de BBQ bij Mark & Antira wordt gehouden? Ik dacht namelijk dat het een "park gebeuren" zou worden? I am happy either way :) maar ben even een beetje in de warrig (nothing new :lol:) vandaar de vraag

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=2687.msg29271#msg29271 date=1127789501]
Hi Rob

Dank voor de pm! Begrijp ik nou goed uit deze mail dat de BBQ bij Mark & Antira wordt gehouden? Ik dacht namelijk dat het een "park gebeuren" zou worden? I am happy either way :) maar ben even een beetje in de warrig (nothing new :lol:) vandaar de vraag

Groetjes
Syl
[/quote]

No worries. de BBQ is bij hun thuis in Forest Lake.

groetjes Rob
 
Was het dan wel een algemene oproep of meer voor mensen die zij al eerder hadden ontmoet?

:blond: :stupid: :blond:
Syl
 
Leuk, al die reacties!!  :up:

@ Syl: :) Ik zal het ff wat duidelijker maken..., denk ik. Een poosje geleden waren we met een klein groepje van dit forum uit in Brisbane, Gilhooley's pub. Toen kwam het idee naar voren om ook eens een keer een bbq te houden en wel bij ons thuis. Veel mensen hebben wij nog niet ontmoet, van dit forum dan  :wink: en de uitnodiging is gewoon algemeen voor ieder die het gezellig lijkt!!! Ons lijkt het in ieder geval errrug gezellig, dus komt allen!!! (En neemt wat lekkers mee voor op de bbq/ in de glaasjes!!!  :-D)

Ik denk dat het leuk is om het 's middags vanaf een uur of 1 te doen, ook leuk voor de kids. We hebben zelf een dochter van 12. (Ook een zoon van 19 maar die woont nog in Nederland.. :|)

Trouwens, als je een soort 'park gebeuren' wilt, er is een leuk speelveldje vlak voor ons huis!!!

@ Ingrid: NOGMAALS gefeliciteerd hè met je welverdiende visum!!!  :lol: En je nieuwe onderkomen...!  :-D
 
Hi!

Nee hoor BBQ bij jullie thuis klinkt prima! :up: maar ik dacht meer van als er nou een hele buslading voor jullie neus staat :-D (Je weet tenslotte maar nooit met dit forum) dan is het misschien voor jullie ook wel wat relaxter als het in een park is. Hubbie is die dag aan het werk (in Mt. Ommaney redelijk in de buurt dus) wij hebben twee kiddies, een van 3 (bijna 4) en een dochter van 5 (zaterdag 6!).

Leuke website trouwens, heb net even gesnuffeld!
Syl
 
[quote author=leena link=topic=2687.msg29343#msg29343 date=1127810391]
@ Ingrid: NOGMAALS gefeliciteerd hè met je welverdiende visum!!!  :lol: En je nieuwe onderkomen...!  :-D
[/quote]

Ja, dank je ! :flowers:

cu at the housewarmingparty !  :eek:ops!: sluikreclame in je topic !

en nu weer on-topic: cu at the barbie !  :-D

Ingrid.
 
Back
Top