Barbie op 1 of 22 oktober in Forest Lake (brisbane)

:lol: Leuk jongens!!!

Ik zit op m'n werk (=lunchpauze hoor!!) en las dat Lin ook onderweg is hierheen, zal vanavond wel landen! Spannend allemaal, we horen het zaterdag in de geuren en de kleuren??!!!  :up:
 
Ja hoor ik heb er zin in! Moet alleen nog even precies weten waar het is. Zal wel even speuren in het draadje hier, volgens mij stond het er wel in...
 
Nog iets anders; ikzelf eet wheat & dairy free, nog iemand anders waarvoor ik zulke dingen kan meenemen?
 
Wat een weertje he.. speciaal voor Lin Nederlands weer!!  :cool: Kunnen we weer lekker lang doucen??!!!  :p

Voor mij geen wheat en dairy free, bedankt! :)
 
Lekker lang douchen? Nee. Ja, tenzij je buiten gaat staan.... LOL... Water level is 34.4 (of althans, dat was het gister).

Maar van 't weekend zou 't droog en zonnig moeten zijn! Ik stem voor regen doordeweeks en zon in het weekend.
 
Fancy meeting you here! :) Nou ik stem wel even met je mee....of misschien kunnen we gewoon een verzoeknummer "rain at night time only" aanvragen??

Groetjes
Syl :)
 
Ja... ja, goed punt ja. Doe ik aan mee ja. Immers, wij mogen onze tuin ook niet voor 7pm bewateren! LOL
 
Mijn vader en Constance zullen mij als het goed is brengen, vindt het leuk als ze jullie ook ontmoeten!
Inderdaad echt NL weer, maar wel lekker warm!! Het weekend ziet er goed uit!!

(Mag ik nog een keertje het adres? :oops:)
 
Mark en Antira!

A big Thank You for a great afternoon/evening. I've had a lovely time, with many laughs. Thanks to everybody else too!

Sure to catch up soon!

And a special note to Lin; do give a yell whenever you want too, k?

Cheers and thanks again to all!

Irene
 
:-D You're VERY welcome.... ik weet zeker dat ik het het aller aller leukste vond!!!!  :up:

Lin: als je zin hebt in een bakkie....... I'm only a phonecall away!?  Heerlijk trouwens die kids van je!!!

foto's op mijn site hoor!!! grtz Antier
 
Back
Top