Barbie op 1 of 22 oktober in Forest Lake (brisbane)

Hi all!!!

Special thank you to Antira, Mark & Jane!!!! Het was very gezellig :up: :-D.  Heel leuk om jullie allemaal te ontmoeten onder het genot van lekker eten, altijd goed!!!  Foto's, nu all...... :-o 'tis nog vroeg...

Lin, geweldig om jullie drietjes (en hopelijk Sander binnenkort) EN je vader te ontmoeten. Vond het echt heel erg leuk, maar goed we kenden elkaar dan ook al "Jaaaaaaaren".  Wat een drolletjes die meiden :), Zoe had vanmorgen al hele verhalen over Iris!

Inderdaad, sluit me aan bij bovenstaande dames, only a phonecall (and approx. 7 minutes by car) away.

Have a great Sunday you all!
Syl
 
Hallo allemaal!

Mark en Antira het was erg gezellig, vond het geweldig jullie allemaal te ontmoeten!!En meiden ik bel jullie zeker!! (Stuur nog even een pm-tje met gegevens!)

Syl, Iris is apetrots dat ze haar eerste vriendinnetje al gemaakt heeft!! :up:
 
:-D Gisteravond had ik jullie allemaal nog een mailtje gestuurd met gegevens van iedereen, daar waren wel wat faudjes in geslopen maar I blame the wine....  :-o Als het goed is heeft iedereen nu ook de verbeteringen ontvangen, laat me even weten als het niet zo is want ik krijg steeds berichten dat het niet kan worden bezorgd!!!???

O ja, Syl: jouw kids vond ik ook geweldig hoor!!! En Jane had het ook erg naar haar zin gehad!!!  :lol:
 
O ja, Syl: jouw kids vond ik ook geweldig hoor!!!
   :-D thank you!  :humble: Ik ben er ook wel blij mee hihi.... Trouwens, we waren de hoek nog niet om en Zoe lag knock-out :) die was absolutely buggered. Ze waren allebei helaas wel erg early wakker :-(

p.s. leuke foto's heb je gemaakt :up:, vond vooral de foto van Amber zo lief!

Groetjes
Syl
 
Heb de foto's gezien! Ze zijn erg leuk!! Moet de mijne nog steeds erop zetten... :oops:
 
Hoi!
Coole pics Antira! Enne, heel erg bedankt voor je gastvrijheid en het bieden van de gelegenheid om nog meer dutchies hier in BrisVegas (mag die term nog eigenlijk?) te ontmoeten. Tjarco en ik hebben het reuze naar ons zin gehad en kijken uit naar een volgende keer.

Misschien leuk om een keer bowls te gaan spelen in New Farm park op een zomerse zaterdagnamiddag?
 
[quote author=amoz link=topic=2687.msg32700#msg32700 date=1130046269]
Misschien leuk om een keer bowls te gaan spelen in New Farm park op een zomerse zaterdagnamiddag?
[/quote]

Klinkt goed!!! Organiseer maar......  :wink:
 
Heb dan ook eindelijk mijn foto's op het net gezet... :roll:

http://spaces.msn.com/members/beukema73/
 
Jaaa! Ik ga de foto's bekijken, want dan kan ik ook eens zien hoe de Aussie die al in Brisbane zitten eruit zien! :)
 
Leuke foto's... Jammer alleen dat ik alleen Martijn eruit heb gehaald en iemand die verdacht veel leuk op Annemiek, maar of ze dat ook was weet ik niet ;) En natuurlijk Iris ook gezien!
 
Back
Top