Barbie op 1 of 22 oktober in Forest Lake (brisbane)

Mag ik ook, mag ik ook op de 22e? Hartstikke leuk idee hoor, en bijzonder aardig om jullie deuren open te stellen voor die arme Nederlanders die verstoken zijn van Nederland.... Hihi.

Ireen  :)
 
[quote author=Syl link=topic=2687.msg29358#msg29358 date=1127814349]
Leuke website trouwens, heb net even gesnuffeld!
[/quote]

Dank je wel, na de bbq zet ik jullie er ook op!!  :-D

[quote author=Eerainuh link=topic=2687.msg29471#msg29471 date=1127867612]
Mag ik ook, mag ik ook op de 22e? Hartstikke leuk idee hoor, en bijzonder aardig om jullie deuren open te stellen voor die arme Nederlanders die verstoken zijn van Nederland.... Hihi.[/quote]

Ja hoor, JIJ mag ook.... ik stuur je wel ff een pm met het adres!  :wink:
 
Dank je welllll. Mochten we die dag plots in New Zealand of ergens anders liggen waardoor ik niet kan komen, dan laat ik het wel even weten!

Cheers,

Irene
 
@ Syl: Hè??? ksnappumnie! (zeker toch nog teveel jet lag...).

Fijn, een bbq (om bij het topic te blijven....  :evil:
 
:-D Hoe kom je nou "ineens in New Zealand te liggen" ...?? Ik snap er nix nie van (en ik heb geen jetlag :)

Syl
 
Zeg eh... jij mij een beetje foppen hè! Hou daar 's gauw mee op! Ik ben al helemaal in de oorlog, van die jet lag, weet je wel.

Overigens, kijk heel erg uit naar de BBQ (om bij het topic te ...... )
 
:naughty2: komt vast wel goed Ireen.

Zullen we trouwens een beetje uitvogelen wie wat meeneemt? bijv. een salade, een dessert, etc. voor de variatie? of zullen gewoon "go with the flow" gaan?

Groetjes
Syl
 
:up: Lijkt mij een strak plan!!! Ik had zelf gedacht om sateetjes te maken en een paar bijgerechtjes (denk aan knabbeltjes en dipjes) neer te zetten... En stokbrood zal ik inslaan en iets om het vochtgehalte wat op peil te houden... Als iedereen hier nou wat roept, wel steeds wat anders dan de vorige 'roeper'  :wink: dan hebben we zo een heel menu samengesteld!!!???  :Cooking:
 
[quote author=leena link=topic=2687.msg29777#msg29777 date=1127973557]
:up: Lijkt mij een strak plan!!! Ik had zelf gedacht om sateetjes te maken en een paar bijgerechtjes (denk aan knabbeltjes en dipjes) neer te zetten... En stokbrood zal ik inslaan en iets om het vochtgehalte wat op peil te houden... Als iedereen hier nou wat roept, wel steeds wat anders dan de vorige 'roeper'  :wink: dan hebben we zo een heel menu samengesteld!!!???  :Cooking:
[/quote]

Of iedereen neemt gewoon mee wat ie zelf lekker vindt. Maar als jullie het liefste alles van te voren perfect geregeld willen hebben als echte nederlander zijnde  :evil: dan geef ik van te voren wel even door wat we meenemen. Ik kijk wel wat we qua eten meenemen. iniedergeval neem ik wat bier voor me mee en waarschijnlijk een fles wijn of zo.

groetjes Rob
 
:) Ik ben dan net een paar dagen in Oz, ik ben ook een tikkie afhankelijk van mijn vader en zijn vrouw. Dus ik denk dat ik probeer iets kant en klaars mee te nemen. Komt helemaal goed! Honger zullen we zeker niet hebben!

Groetjes Lin

(Voelt zo raar om in NL al over de BBQ te kletsen, wordt nu toch wel een tikkie nerveus geloof ik :))
 
@ Lin: Jij bent geëxcuseerd hoor!!! Idd spannende tijden voor je/jullie?!  :lol: En we hebben vast genoeg lekkernijtjes.....

@ Rob: Perfect hoeft het niet, we acclimatiseren hier al aardig hoor!!! (en nix mis met echte nederlander te zijn !!  :p)
Neem jij dus maar lekker mee wat je wilt, en als iemand wel wat wil roepen is het ook goed!!!  :cool:
 
[quote author=leena link=topic=2687.msg29805#msg29805 date=1127979720]
@ Lin: Jij bent geëxcuseerd hoor!!! Idd spannende tijden voor je/jullie?!  :lol: En we hebben vast genoeg lekkernijtjes.....
[/quote]

Komt helemaal goed hoor, ik neem zeker wat mee! Kijk er naar uit jullie te ontmoeten en jullie verhaal nogmaals te horen! Begin nu toch de zenuwen te krijgen om het feit dat we op een toeristenvisum gaan in eerste instantie, hoop dat het visum snel rond is!
 
[quote author=Syl link=topic=2687.msg29842#msg29842 date=1127994590]
Hey Rob......jij zou toch Limburgese vlaaien mee nemen????  :-D

Groetjes
Syl

[/quote]

ja, was ik wel van plan ja, maar het was te lekker.......
 
[quote author=Rob link=topic=2687.msg29941#msg29941 date=1128036503]
ja, was ik wel van plan ja, maar het was te lekker.......
[/quote]

:-D Nou dat kan ik me voorstellen hoor Rob!
 
Alles nog ok voor volgende week? en hadden wij al een tijd af gesproken of heb ik dat  :oops: over het hoofd gezien? :)

Groetjes
Syl
 
  :up: Alles wat ons betreft nog ok hoor!! Ik weet ook niet meer of we al een tijd hadden afgesproken, maar bij deze dan toch.
Wij hadden gedacht vanaf een uur of 1 of 2 (vanwege kids wel leuk om vroeg te beginnen?). We horen graag of dat voor iedereen goed uitkomt!  :cool:
 
Back
Top