Bart, Miranda en Boris hebben de stickers in de paspoorten!!!!!!!

[quote author=George Franciska link=topic=5657.msg136736#msg136736 date=1239712164]
Heb ik wat gemist? Wat is dat allemaal voor brand in Perth?
Niet zo'n lekker begin hoor.
[/quote]
Och, dat valt wel mee hoor... Is een regelmatig verschijnsel. Als het geen naturlijke brand is is het meestal wel een kwestie van back burning. Bij deze brand (Waikiki e.o) was overigens wel een vermoeden van brandstichting meen ik ... 

Hey, jullie allemaal veel succes en geluk!
Ik hoop dat het zal zijn zoals jullie hopen en verwachten...en dat het zal meevallen met de branden.

Hou ons op de hoogte, we zijn zeer benieuwd hoe de pre-visum ervaringen zullen zijn! :lol:

:smile:
Marika

BTW, nog even over die brand(en), er zijn wat fotos van deze specifieke brand te vinden (dankzij de 'Photographers in Perth' online groep in Flickr): http://www.flickr.com/groups/perth_photo/discuss/72157616604670043/

Zo nog eventjes en dan vliegen jullie Frank achterna......      :plane:  Het wordt heel gezellig hier met al die BBQ's enz. Heel veel succes met de laatste loodjes en wie weet tot ziens in Perth, het is hier nog steeds prachtig weer  :cool: en jullie zijn  :hi:  voor een bakkie ofzo.

Groetjes en een goede reis toegewenst.........

Gert-Jan, Ethel Tim en Liza

Nog maar 3 daagjes..... hele fijne  :plane: toegewenst!
Laat ook even weten hoe het nou voelt om Nederland echt vaarwel te wensen..... lijkt me zo raar!

Have fun!

groetjes Ingrid

Bart en Miranda,
als je hier aankomt dan vraag je je na een dag al af waar je de voorbije jaren hebt gebleven......Prachtig weer, vriendelijke mensen.....het was vandaag 27 graden (is hier wel medio herfst, hé) en je waant je in Spanje..... :up:

In ieder geval wens ik jullie een prachtige vlucht, en hopelijk is ie net zo perfect als die van mij was.

goeie reis, 'and see you in Perth'

Frank

Nog maar 2 daagjes en dan is het zover. Ik wens jullie alvast een hele goede reis en ontzettend veel plezier in Australie! Geniet ervan...
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen  :up:

[quote author=Alja link=topic=5657.msg136865#msg136865 date=1239901606]
Bart en Miranda,
als je hier aankomt dan vraag je je na een dag al af waar je de voorbije jaren hebt gebleven......Prachtig weer, vriendelijke mensen.....het was vandaag 27 graden (is hier wel medio herfst, hé) en je waant je in Spanje..... :up:

In ieder geval wens ik jullie een prachtige vlucht, en hopelijk is ie net zo perfect als die van mij was.

goeie reis, 'and see you in Perth'

Frank
[/quote]
Warmte......daar kan ik wel aan wennen :grin:
We gaan elkaar vast wel eens ontmoeten :up:

Bart

[quote author=Catkin link=topic=5657.msg136950#msg136950 date=1239971583]
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen  :up:
[/quote]
Je kunt ze gaan lezen op ons blog.
Ga jij ook nog het een en ander van Afrika posten??

Bart

Boris z'n traktatie op z'n laatste schooldag.
traktatie.jpg

Geweldige traktatie!!
(misschien jat ik je idee wel voor de traktatie van onze oudste dochter  :cool:)

Heerlijk die TimTam's.

Fijne laatste dagen in NL, goede vlucht en goede tijd in Oz!!

Jenny

[quote author=Tekkel link=topic=5657.msg136987#msg136987 date=1239983357]
Boris z'n traktatie op z'n laatste schooldag.
traktatie.jpg

[/quote]

Hartstikke leuk!! Is gewoon supergoed als je dat zo doet bij het afscheid van de kids,
het is dan eigenlijk een feestje op zichzelf.

Leuke traktatie. Wij hadden voor Steve ook een koala met een Aussie vlaggetje erop, als traktatie op de peuterspeezaal.
Met een kaartje eraan,, ook met onze weblog erop. Hadden jullie de koala ook besteld bij de outbackshop via internet?

Succes verder met de reis/de 1e tijd in OZ met alles regelen en vergeet vooral ook niet te genieten :up:.

Joehoe daar komen ze!!!

Goede vlucht/reis en sterkte voor morgen op Schiphol... Het komt goed en is het meer dan waard!!!!

Groetjes,
Lela

Allemaal bedankt voor de goede wensen.
We hopen jullie allemaal ooit eens in OZ te mogen begroeten :up:
Dit was de laatste post vanuit NL, de volgende komt uit OZ :grin:

See ya,

BaMiBo

Een heel goede en veilige reis! Ik hoop dat het afscheid niet te emotioneel was.

Tot snel!
Sacha

Back