Bart, Miranda en Boris hebben de stickers in de paspoorten!!!!!!!

HOEHOE BART OPSCHIETEN!!!!

[size=20pt]The Stray Cats[/size]
Presented by Michael Coppel & 3D Radio
The Stray Cats
Prices from $89.90

-------------------------------------------------------------------------------
Performances
Tuesday at 8:00 pm on 17-02-2009
Venue Thebarton Theatre | Adelaide, South Australia | Australia
Note On sale 23/07 9am

-------------------------------------------------------------------------------

Groetjes,
Lela  :grin:

Ja, hij staat sinds vandaag ook op Brian z'n site.
oz6.jpg

Ik ga je vandaag of morgen even mailen, want we hebben ook wel trek in chocolade taart :wink:

Het laatste nieuws;
Mijn VOG is al binnen, precies een week geleden aangevraagd en vanmorgen al in de bus :up: (kunnen ze in Helmond nog iets van leren :p).
De eerdere kijkers komen volgende week nog een keer het huis bekijken :up:
Kunnen ze mooi zien dat m'n vader de boel weer netjes in de verf heeft gezet :up:
En dan nog even een bod doen, dan komt het helemaal goed.

Bart

Ga voor je duimen nu ze voor de 2e keer komen kijken, hopen dat het inderdaad een bod gaat worden!

Hé Bart,

Al even niks van ons laten horen.
Hoe gaat het met de verkoop van je huis?

Ik geloof niet dat je Stray Cats in februari gaat halen, wij hebben de online aanvraag 9 juli ingediend en het gaat zeker nog duren tot eind februari/ maart is ons verteld. :|

Maareh, misschien dat wij wel ff aanwippen in Perth vantevoren, we hebben nl 2 tickets naar Oz gewonnen! En die moeten binnen 6 mnd worden gebruikt! Balen! :evil: :roll:

Je mag wel mee hoor :grin: :grin:

Marie

Ja, dat schiet niet echt op bij de ASPC :cry:

Het huis;
Het gaat op zich wel redelijk, maar verkocht is het nog niet.
Tot nu toe hebben we 3 keer kijkers gehad, waarvan er 2 voor een 2e keer zijn geweest.
Die zijn beiden afgehaakt, ze vonden het huis wel erg leuk, maar wilden toch nog teveel gaan verbouwen (€€€€€€).
Stel 3 is nog steeds geinteresseerd, maar die hebben nogal wilde plannen, dus die zijn nog druk aan het rekenen.

Tja, Stray Cats in OZ, dat wordt waarschijnlijk niets.
Of gaan we met z'n tweeen naar Perth :grin:
Regel ik de kaartjes, jij hebt al vliegtickets.
Kunnen Dan en Miranda thuis op de kinderen passen :evil:

Ach, we gaan ze over een paar weekjes zien in London, da's ook wel weer leuk.
En de maandag er na de medicals, dan kunnen we er zelf niets meer aan doen en is het alleen nog maar waaaaaaaaaachten.

Bart

[quote author=Marie en Dan link=topic=5657.msg124147#msg124147 date=1219225267]
Maareh, misschien dat wij wel ff aanwippen in Perth vantevoren, we hebben nl 2 tickets naar Oz gewonnen! En die moeten binnen 6 mnd worden gebruikt! Balen! :evil: :roll:
[/quote]

Jeetje zeg, dat is afzien .. Kun je zowaar al een keertje van te voren wat onderzoek gaan doen ;-) .. Alleen wel uitkijken dat je het zsm doet, dat je tijdelijke toeristen visum niet net ná je PR wordt toegewezen .. (tenminste, als dat ook voor toeristenvisa geldt...).

[quote author=perthpete link=topic=5657.msg124155#msg124155 date=1219229549]
[quote author=Marie en Dan link=topic=5657.msg124147#msg124147 date=1219225267]
[/quote]

Jeetje zeg, dat is afzien .. Kun je zowaar al een keertje van te voren wat onderzoek gaan doen ;-) .. Alleen wel uitkijken dat je het zsm doet, dat je tijdelijke toeristen visum niet net ná je PR wordt toegewezen .. (tenminste, als dat ook voor toeristenvisa geldt...).
[/quote]

:|Ik geloof dat ik dat niet helemaal begrijp, kan het daar dan ook al mis mee gaan? :|

Hmmmm, ik heb verschillende keren op het forum gelezen dat er een risico bestaat dat als vandaag je PR toegewezen wordt en dan bv volgende week je toeristen visa dat dan de laatste geldt en de eerste óngeldig' zou zijn. Maar dat zou alleen kunnen als je een vakantie plant net ná je PR toegewezen is EN je dat niet wist natuurlijk ....

LET OP LET OP: Alleen gelezen op het forum hier, ik kan met geen mogelijkheid beweren het echt te weten natuurlijk .. Check de DIAC website als je er twijfel over zou hebben ;-)

(En sorry voor het veroorzaken van onrust...)

Hé Pete,

Je hebt gelijk. Het laatste visum is geldig, als je toeristenvisum na je PR is aangevraagd, kan dat dus problemen opleveren. :-(
Maar goed, dat gaat dus niet gebeuren.
Toch handig om even te checken. :up: Tanx!

Marie

Zo even een update-je.

Vorige week een paar daagjes in London geweest, de woensdagavond naar de Stray Cats.
Bleek later nog een speciaal concert geweest te zijn.
"Slim Jim", de drummer, was aan het eind van het concert van het podium gevallen en bleek later zijn arm op 3 plaatsen gebroken te hebben.
Dat hadden we wel gezien, want we stonden lekker vooraan, maar dat het zo erg was  :shock:
Het was dus gelijk het laatste concert van de Europese tour :cry:

Op donderdag een kijkster, voor de 2e keer, voor het huis gehad.
Nog steeds erg enthousiast, en degene die ze mee had ook, maar nu de financieen nog.
En overmorgen weer kijkers, gaat lekker!!

Vandaag zijn we voor de medicals geweest.
Eerst voor foto's en bloed naar het OLVG in A'dam en daarna naar Dr. Delprat.
Echt een aanrader, een wat oudere dokter en super aardig.
Zelfs Boris werkte voorbeeldig mee (en dat zegt wat :wink:), hij zei later nog dat hij het een heel leuke dokter vond.

Bart

Dan gaan we weer gezellig met z'n alle duimen en kaarsjes aansteken! Dat schijnt nl. te helpen! Succes

[glow=red,10,300][size=50pt]We hebben een CO!![/size][/glow]

Dankzij de wondere wereld van M2A hebben we, al na 7 1/2 maand, een CO.
Rob en Marijke hebben een manier gevonden om een aanvraag vervroegd in behandeling te laten nemen.
En wij zijn hiervoor de proefpersonen geweest, met als resultaat nu dus al een CO.

Deze kerst zullen wij stuiterend doorbrengen :lol:

Bart, Miranda en Boris

Joehoe!!!! Alvaast mar beginnen met lijsten maken, huis te koop zetten, ticket boeken (oh nee, dat is nog effe te voorbarig), garage sale plannen,....
Misschien nog een stukkie zomer in Perth voor jullie :)

Het huis staat al een tijdje te koop.
Maandag komt er een dame voor de 4e keer kijken, nu met haar eigen makelaar.
Haar huis is onder voorbehoud verkocht en in de komende 3 weken gaat ze een beslissing nemen over welke van de 2, nog in de belangstelling staande huizen, ze mee verder gaat.
Dus het worden wel heeeeeel spannende weken voor ons.

Bart

Top man da's lekker de kerst in gaan !!
Van harte en nu gaat het snel in het nieuwe jaar.

Succes met de verkoop van je huis.

Groeten,
Johan & Ingrid

Geleficiteerd Bart, dat is een leuke manier om de feestdagen in te gaan.

groetjes Miran  :grin:

Leuk te lezen dat het zo de goede kant op gaat met alles, ik mag nu op boxing day nog even uitrusten en even aan wat anders toekomen, greetings from Sippy Downs, Dutchy's Bakehouse!  :cool:

[quote author=tum link=topic=5657.msg129551#msg129551 date=1230287213]
En............nog geen hoofdpijn van al dat stuiteren  :grin:
[/quote]
Neuh, meer van de drank en het eten.
Maar het blijft wel behoorlijk spannend hoor.

Bart

Hé wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Wil je misschien ook verklappen hoe ze dat hebben gedaan, met die CO?
Als ik het goed herinner is jullie aanvraag een paar weken later ingediend dan dat van ons.
En wij zijn ontzettend aan het balen nu, voor ons is het geen positief nieuws... :cry:

Ik ga maar weer eens een kaarsje aansteken voor jullie huis :cake2:
Lukt vast wel. ( Anders kunnen wij er misschien in, wij zijn een beetje dakloos op het moment) :wink:

Marie

Back